Hej, Jeg sælger siden Kaffecafe.dk, som er en nicheside om kaffe, espresso, espressomaskiner og alt mulig tilbehør til samme. Planen var at udvikle siden til at ranke godt i Google og derefter finde en partner der har passion for kaffe. Det første - at få traffik fra Google - er lykkedes efter planen, men jeg er ikke længere interesseret i projektet (da jeg har andre projekter som tager min tid) og derfor vil jeg sælge siden i stedet for. Jeg har indtil nu tjent penge på affiliate annoncer (har tjent ca. 800 kr de sidste 30-40 dage), men den kunne også være en mulighed for en eventuel webshop ejer i samme branche, da siden har nogle udmærkede placeringer i Google allerede. Oplysninger om placeringer, Google analytics og indtjening kan ses her. Siden er lige til gå i gang med for en der har lysten og passionen for kaffe. Der er allerede indtjening og der er linkbygget en smule som har givet fine resultater. Jeg har fået lavet noget tilpasset grafik og design, blandt andet kaffebønnerne der bruges til bedømmelse af produkter. Med følger også omfattende søgeordsresearch og 71 søgeord/emner lige til at gå i gang med. Alt i alt, en fin side som er klar til at overtage og som har et glimrende potentiale enten som affiliate side, som webshop eller som supplement til en eksisterende webshop. Jeg modtager tilbud over 2000 kr indtil Tirsdag d. 25. |
Jeg har fået flere henvendelser om hvorfor der står 'afvist' ved kommisionerne fra Partner-Ads. Det skyldes at den pågældende annoncør Rigtig Kaffe.dk har valgt at lukke ned, i hvert fald midlertidigt og har derfor ikke noget med siden at gøre.
Jeg har skiftet links ud med nye der peger på KitchenOne.dk (også hos Partner-Ads) og som har næsten alle de samme modeller i kaffemaskiner plus lidt flere. Desuden er der hos Partner Ads også Wupti og Gelateria som har kaffemaskiner/espressomaskiner.
Der er i øvrigt budt 2100 kr.