Så kom der også nye handelsbetingelser! Takket være en flink Amino og en Jurastuderende, fik jeg mig et nyt og nu ordentligt sæt handelsbetingelser :D Meget meget glad Rikke :) |
RemouladeRikke:Jeg sælger kun 1 produkt + et tillægsprodukt. (Der kommer mere hen ad vejen, men små skridt, små skridt)
Jeg har valgt at lægge vægt på at henvende mig til kvinder.... og på enkeltheden af købet. (Appellerende til kvinders spontan købende kvinder, som vi jo er) :)
Ikke dermed sagt at jeg sælger "katten i sækken". - Jeg VED jo selv personligt, at mit produkt faktisk virker!
Alt salg foregår derfor direkte fra forsiden, hvor selve indkøbskurven også ligger.
Jeg ønsker virkelig tilfredse kunder, og derfor "får man også hvad man betaler for". Sælger derfor billigt.
Mir startkit er måske et af de billigste i DK lige nu... Det er fordi at en web shop var/er min drøm. Jeg behøver derfor ikke tjene det store på den.... Det vigtige for mig er øvelsen... Hvordan ER det i virkeligheden at kører en WS - Hvilke procedurer mm.
- Jeg har fået meget kritik af min personlige stil. - Mange folk mener, at siden er ALT for personlig.... Jeg mener ikke at det KAN blive for personligt. Så jeg lægger ikke skjul på, at det er "mig"... Rikke... Der står bag shoppen. Jeg bliver jo nød til at følge min egen stil og mit eget hjerte.
Med tiden (læs: snart) kommer der videoguides lavet af mig selv. Der kommer også en blog, der både skal virke rent SEO mæssigt... Men bestemt også så mine kunder ved hvem JEG er... Jeg synes selv at det er vigtigt at vide, hvem jeg handler med. - I bloggen vil jeg helt ærligt fortælle om, hvordan det er at starte og køre en Shop mm.
Desværre opgav jeg Wordpress/magento/pretsa... Jeg har været nød til at lave hjemmesiden i WIX. De tillader (så vidt jeg ved) kun betaling med Paypal. Det er i hvert fald DERES feature. Sig endelig til hvis du kender en slags Plugin, der gør DIBS muligt?
- Nå, men jeg er klar til kritik. HIT ME! :D
Hej,
Rigtige flot hjemmeside. Jeg tinget bare på en ting. Jeg er selv ryger og har rygte i 5 - 6 år nu og jeg har prøvet de damper der. Men synes ikke det virker eller noget. Hvordan skildrer du dig ud fra de andre som os sælger damper osv??