Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes I om Webshop, der prøver at skille sig ud?

Side 8 ud af 10 (91 indlæg)
Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Indlæg ialt: 478
Fra  Rikke MY og dimseriet Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Så kom der også nye handelsbetingelser! 

Takket være en flink Amino og en Jurastuderende, fik jeg mig et nyt og nu ordentligt sæt handelsbetingelser :D

Meget meget glad Rikke :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:10

RemouladeRikke:

www.adamp.dk

Jeg sælger kun 1 produkt + et tillægsprodukt. (Der kommer mere hen ad vejen, men små skridt, små skridt)

Jeg har valgt at lægge vægt på at henvende mig til kvinder.... og på enkeltheden af købet. (Appellerende til kvinders spontan købende kvinder, som vi jo er) :)

Ikke dermed sagt at jeg sælger "katten i sækken". - Jeg VED jo selv personligt, at mit produkt faktisk virker!

Alt salg foregår derfor direkte fra forsiden, hvor selve indkøbskurven også ligger.

Jeg ønsker virkelig tilfredse kunder, og derfor "får man også hvad man betaler for". Sælger derfor billigt.

Mir startkit er måske et af de billigste i DK lige nu... Det er fordi at en web shop var/er min drøm. Jeg behøver derfor ikke tjene det store på den.... Det vigtige for mig er øvelsen... Hvordan ER det i virkeligheden at kører en WS - Hvilke procedurer mm.

- Jeg har fået meget kritik af min personlige stil. - Mange folk mener, at siden er ALT for personlig.... Jeg mener ikke at det KAN blive for personligt. Så jeg lægger ikke skjul på, at det er "mig"... Rikke... Der står bag shoppen. Jeg bliver jo nød til at følge min egen stil og mit eget hjerte.

Med tiden (læs: snart) kommer der videoguides lavet af mig selv. Der kommer også en blog, der både skal virke rent SEO mæssigt... Men bestemt også så mine kunder ved hvem JEG er... Jeg synes selv at det er vigtigt at vide, hvem jeg handler med. - I bloggen vil jeg helt ærligt fortælle om, hvordan det er at starte og køre en Shop mm.

Desværre opgav jeg Wordpress/magento/pretsa... Jeg har været nød til at lave hjemmesiden i WIX. De tillader (så vidt jeg ved) kun betaling med Paypal. Det er i hvert fald DERES feature. Sig endelig til hvis du kender en slags Plugin, der gør DIBS muligt?

- Nå, men jeg er klar til kritik. HIT ME! :D

Hej,

Rigtige flot hjemmeside. Jeg tinget bare på en ting. Jeg er selv ryger og har rygte i 5 - 6 år nu og jeg har prøvet de damper der. Men synes ikke det virker eller noget. Hvordan skildrer du dig ud fra de andre som os sælger damper osv??

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Fra  Rikke MY og dimseriet Skrevet kl. 12:29

Billigstewebhosting.dk:

Hej,

Rigtige flot hjemmeside. Jeg tinget bare på en ting. Jeg er selv ryger og har rygte i 5 - 6 år nu og jeg har prøvet de damper der. Men synes ikke det virker eller noget. Hvordan skildrer du dig ud fra de andre som os sælger damper osv??

Hej med dig :)

Tak for din ros. - Må jeg spørge dig, om det er eGo-T dampere du har prøvet, eller de gamle cigaretlignende dampere? :) Der er nemlig STOR forskel.

Men jeg skal naturligvis ikke kunne sige, hvordan de har effekt på dig. 

For mig selv har de haft 100 % effekt, og jeg havde røget i 16 år. Overraskende flere af mine venner og bekendte, har også haft succes. Så jeg har ihvertfald intet problem med, at stå inde for mit produkt :)

Hvordan skilder jeg mig ud? Tak fordi du spørger :)

Først og fremmest på prisen. - Jeg tror uden at prale, at jeg kan sige jeg har den billigste pris på markedet. Ud over det tilbyder jeg en simpel handelsmetode, der gør det nemt og overskueligt, at gennemføre sit køb. 

Jeg har gode handelsbetingelser, med blandt andet 60 dages returret. 

Jeg prøver at have en "hyggelig" atmosfære på min hjemmeside, for at skabe tillid imellem kunden og jeg. Jeg yder 100 % individuel og personlig kundeservice :)

Jeg skiller mig desværre også ud ved, at det shopsystem jeg benytter kun giver mig lov, til at have Paypal som betalingsmulighed. :( Men jeg er igang med at flytte over til Prestashop, så dét problem kan blive løst som en del af fremtiden :)

Jeg håber det var svar på dine spørgsmål :)

Rigtig god weekend :)

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2492
Skrevet kl. 21:24
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Jens Andersen:

Fru Hartmann: så er jeg nok misbruger af mad og drikke for det kan jeg ikke lade være med at indtage :-)

Spøg til side, jeg synes ikke at man kalde en ryger for en misbruger. Man kan vel ryge lidt, ligesom man kan drikke lidt alkohol. Det bliver man vel ikke automatisk misbruger af, eller hvad?

Vh Jens

Med al mulig risiko for at blive bannet, klaget over osv. tager jeg chancen og svarer dig - og kun dig. :-)
Nikotin er afhængighedsdannende, ganske som alkohol og hårde stoffer. Det er ren gift for kroppen, uanset hvordan man så vender og drejer det. Og ja, der findes også madmisbrugere. Men uden mad og drikke.... :-)

Fra Sydsjælland
Tilmeldt 17. Jun 13
Indlæg ialt: 240
Fra  Jens Stolt photography Skrevet kl. 06:24
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Det er lige meget om du sælger direkte fra forsiden. Ideen er måske god. Måske er den dårlig, folk er jo vandt til at navigere ved klik i hierarkiske strukturer, og du tvinges så til at have al information på forsiden, og det er der problemer med.

Det er godt du har navn og adresse med.

Den personlige stil er et tveægget sværd. På den måde binder du dit navn sammen med produktet, og ønsker du det om 20 år? for nettet glemmer aldrig, og hvad hvis produktet er noget lort eller direkte farligt? Du kan risikere at blive latterliggjort eller lagt for had for evigt over hele nettet.

Din målgruppe med "impulsive kvinder", er den gennemtænkt eller en myte? De kvinder jeg har kendt var ikke impulsive.

Dine billeder er meget for dårlige, og det er svært at få overblik over hvad produktet er. Du kan simpelthen ikke sælge en vare med et uskarpt billede! Jeg kan ikke få overblik over, hvad jeg køber, og hvad der er i pakken. Hvad med væskerne, følger de med eller ikke?

Siden virker meget amatøragtig, farve, skrifttyper og design, billeder mm. Man regner så automatisk med at resten af butikken er ligeså så amatøragtig: Er varerne på lager, bliver de fremsendt? Hvad med reklamation?

Du siger også, at du ikke regner med at tjene noget særligt i starten, på den måde er du en farlig konkurrent for dem, som har brug for at tjene deres arbejde ind, og de er nok glade for, at du ikke har gjort det bedre.

Og på den måde har du også etableret, dig selv, på personlig måde med navns nævnelse, som en useriøs forretningsmand.

Jeg lagde mærke til, at du tidligere tog kritisk kritik ilde op, og jeg er spændt på at se hvordan du reagerer på min kritik.

www.jensstolt.dk

jps@jensstolt.dk

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Fra  Rikke MY og dimseriet Skrevet kl. 15:57

Hej Jens :)

Jeg vil starte med at give dit indlæg gode stjerner. Jeg bliver så glad, hvergang nogen kritiserer(hjælper) mig.

Det holder mig vågen, og får mig til at tage stilling til alle de ting, jeg enten er for indforstået med, eller som jeg bare ikke tænker over. :)

Så Tak Jens! :)

Dét jeg inderligt prøver (selv om mange ikke synes at det lykkes) er at skille mig ud fra mængden.

Jeg vil ikke gøre det besværligt eller ubekvemt at være på siden, men jeg er i princippet "ligeglad" med, hvad folk er vant til. - Jeg ønsker netop at give folk noget, de ikke er vant til. Og så må jeg "nøjes" med at handle med dem, der synes dét er fedt :)

Ingen kender fremtiden. Og det ville folk også vide at jeg ikke gjorde, hvis der skulle ske noget om 20 år. - Jeg ville aldrig sælge noget, som jeg ikke ville/kunne sætte mit navn på. Jeg har oven i købet tænkt mig, at gøre mig ENDNU mere personlig og "offentliggjort", ved snart at opstarte en blog. Der IKKE kun har et SEO mæssigt formål for siden, men hvor jeg helt ærligt fortæller om en masse ting - Selvfølgelig i henhold til E damp. 

Hvordan jeg startede op, hvordan jeg selv stoppede med at ryge pga E smøger, opture, nedture osv osv - Hvad jeg kommer på igennem tiden. 

Mine kunder må godt kende mig... Tillid er i hele mit liv, alpha/omega. - Og skulle der blive noget pis med E damp om 20 år, så er jeg sikker på at stadig folk bruger dem flittigt. Det må jo trods alt være bedre, end feks. de 3000 andre tilsætningsstoffer, der findes i normale smøger. Samt miljø, lugt, økonomi osv osv. 

Malboro og Prince er da 2 navne, jeg godt vill have haft i dag, hvis det skulle være..... ;) 

Jeg er selv en impulssiv kvinde - Og jeg "gør bare dét, jeg er bedst til". Det skal man gøre... Det man er bedst til. 

Jeg har lavet en målgruppe, der ligner mig selv. For på den måde tror jeg, at jeg kan få mest succes. - Måske tager jeg fejl.

BILLEDERNE - Åh Dét ved jeg godt - De er håbløse! Og de skal også snart ændres drastisk.

Jeg genoptager min uddannelse (Web Integrator) efter sommerferien. Her har jeg adgang til alt professionelt foto udstyr og til fagfolk, der gerne vil hjælpe.

Jeg hørte for nyligt, at man ikke skal sidde og finjustere alting... Man skal bare ÅBNE. - Og SÅ kan man rette til. - Det er dét jeg gør nu, og det er en dejlig følelse. Jeg tager ALT til mig, som kommer herinde fra, og det synes jeg har udviklet min shop rigtig meget.

Jeg fik feks. professionelt udarbejdet et sæt handelsbetingelser, efter en ordentlig røvfuld fra flere brugere, over mine gamle! :D Det var via en flink Amino, med et godt tilbud. De kan læses på linket forneden, og her står også alt om reklamation?

http://www.adamp.dk/#!handelsbetingelser/cbno

I bund og grund, så er det vel lige meget om du handler med en side der ligner min, eller en side der ligner din. Folk KAN i realiteten ikke vide om varerne er på lager, eller de bliver sendt. Det er et tillidsspørgsmål, og spørgsmålene bliver desværre først besvaret, når handelen er gennemført.

Men man KAN jo altid bare ringe eller skrive... Jeg lægger jo ikke skjul på, hvordan man kan få kontakt med mig ;)

"De andre" er mine konkurrenter... Jeg er ikke sat i verden, for at gøre dem glade... Lige som de heller ikke gør MIG særlig glade :) - ALDI var nok heller ikke så populære i supermarkeds branchen, da de åbnede dørene.

Jeg har haft 2 salg om dagen, siden jeg startede. Og det gjorde jeg forleden dag :) - Jeg synes faktisk det går meget godt, lige nu i hvert fald. :)

- Jeg håber, at du fik svar? 

Fra Sydsjælland
Tilmeldt 17. Jun 13
Indlæg ialt: 240
Fra  Jens Stolt photography Skrevet kl. 16:21

hej Rikke,

Det er da godt at du sætter pris på min kritik.

Jeg vil ikke gå mere i rette med dig, men derimod give dig et tilbud. For jeg tror nok at adgang til "noget fotoudstyr og hjælp" kan være en lang tung omvej, og du vil gerne køre nu..

Jeg vil tilbyde dig, ganske gratis, at fotografere dine produkter, på professionel måde. Det kræver blot at du fremsender produkterne eller personligt overrækker dem. Send dem i morgen.

Du betaler porto begge veje (vedlagt svarkuvert), og modtager gratis fotos på dvd, som du kan bruge på din HP, men ikke andre steder, mod at jeg kan bruge dig som reference. Max 10 billeder.

og ja, jeg ved hvad jeg taler om, jeg kan godt fotografere e-cigaretter:

http://image.shutterstock.com/display_pic_with_logo/88729/136434674/stock-photo-e-cigarette-device-to-smokeless-smoking-136434674.jpg

www.jensstolt.dk

jps@jensstolt.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:23

Rikke, jeg synes du har gjort det flot.

Hvis nogen mener, at du reagerer negativt, så er det en halv sandhed. Den anden halvdel er, at du har ændret siden radikalt, og det vil sige, at du har NETOP lyttet til kritikken.

Jeg synes, du skal lade tråden her ebbe ud og lade din hjemmeside være. Det ka' da godt være, at tekst og fotos kan forbedres, yes, men som du selv skriver starter du på webintegratorskolen efter ferien og får bedre udstyr til rådighed.

Så lad siden ligge og fryd dig over de kæmpe-fremskridt du har gjort. Salget af e-smøger er endda begyndt, som du skriver.

Jeg kan godt forstå Jens' synspunkt om ikke at være for personlig, for internettet husker om 20 år, MEN... andre kilder opfordrer folk til at være personlig, og jeg ku' især godt lide din kommentar "Hej, jeg hedder Rikke..." Om 20 år er meget mere fyldt på internettet, og det, som du laver nu, kommer til at ligge laaaangt nede i stakken af dokumenter og hjemmesider, som stadig husker Rikke og e-smøgerne.

Jeg synes også, du tacklede fru Hartmann flot. Du ku' i afmagt ha' kaldt hende for en led sæk, dumme svin og alt muligt andet. Men det gjorde du ikke. I stedet bad du hende mindeligt, om hun ikke nok ville lade dig være. Det var fint tacklet.

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Fra  Rikke MY og dimseriet Skrevet kl. 18:03

Hej igen Jens :)

Det er et generøst tilbud du kommer med :) Jeg kan desvære ikke sådan bare springe på det. For jeg kører med Dropship ordning, og dvs. at jeg ikke har produkterne fysisk... endnu.

Når jeg har fået sparet sammen til mit helt eget varelager, så vil jeg meget gerne tage imod dit tilbud igen, men så ved jeg ikke om det stadig er gældende?

Refference for dig er refference for mig, så det er em byttehandel jeg meget gerne vil indgå i i, når det bliver aktuelt! :)

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Fra  Rikke MY og dimseriet Skrevet kl. 18:05

Hej Poul.. Det er sjovt... Da Fruen i går var inde og svare på mit indlæg kunne jeg følge med Google Analytics samtidligt :D 

I realtid opnåede jeg visningsrekord ad adamp! - Det var sjvt, og man blev nærmest helt høj af det :) 

Jeg ser om tråden kan få fred... Den er også blevet ret lang he he - Men jeg KAN altså ikke lade være med at svare, hvis nogen spørger hehe

Side 8 ud af 10 (91 indlæg)