Hej Poul!
HOLD NU KÆFT hvor er du SEJ! - Det var da det bedste respons man kunne tænke sig - Stor ros til dig, og sikke en god ide med video vurderinger! :D
- Jeg kan godt se at der er en masse, der skal laves om. - Jeg kunne "forsvare" mange af de ting du/de andre siger, men det er ret indviklet :/ - Mange af tingene er jeg godt klar over, men det er WIX editoren der forhindrer mig i at rette op på det. Mange af tingene irriterer også mig grænseløst.... - På trods af et grundforløb bag mig som Webintegrator, så formåede jeg ikke at gennemskue Presta og WP. og valgte derfor den løsning som jeg kunne finde ud af så hurtigt som muligt (<-- Bemærk rettelsen he he)
Hvorfor så hurtigt? - Jo, simpelthen fordi jeg står med en leverandør nu, med nogle ret gode aftaler. Og jeg tør ikke risikere at miste ham... Eller misse "toget".
Mange af jer siger, at "det ikke er professionelt". Men jeg ER jo ikke professionel... Og jeg vil ikke risikere at stå med en kunde en dag, der har troet at jeg var det, men som har opdaget at jeg i virkeligheden bare er mig. Derfor vil jeg køre den personlige stil (Som nogen så ikke synes det er alligevel) - For jeg vil bare gerne have rene linier.
Jeg vil selvfølgelig også gerne have succes... Så I kan tri at jeg tager al jeres meget konstruktive kritik til efterretning! :)
Poul når du trykker på en af farverne, og så FØJER den til kurven, opdateres kurven i bunden så ikke? :)
- Jeg går snarrest igang, skridt for skridt med at optimere :)
TAK TAK TAK :D