Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes I om Webshop, der prøver at skille sig ud?

Side 3 ud af 10 (91 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg synes mest af alt det minder om en amerikansk MLM-side. Det med det personlige har jeg lidt svært ved at se?

Det lavpraktisk: Din valg af typografi (skrifttype) er ikke særlig god, den er "ulden" og det virker uprofessionelt.

Når jeg har lagt en vare i kurven, skal jeg selv som kunde være klar over, at der skal scrolles ned, for at finde indkøbskurv. Det virker upraktisk - jeg får så denne oven i: "Vi sender dine varer afsted så hurtigst muligt. ." - ikke den bedste formulering. Og slet ikke kombineret med "Fragt" "Select" "Denmark og "Shipping Fees Denmark" - det såkaldt personlige er for længst forsvundet, når en side er så "engelsk".

Jeg forstår heller ikke helt mening med, at når man trykker på dit billede af en flok e-smøger, så får man et pop-up-billede - hvad skal man bruge det til, når der ikke engang zoomes.

"Har du husket hovedet?" - jeg ved ikke hvad det er, gør resten af dine kunder det?

Det er fint at forsøge med en personliggørelse af en side, men det er langt fra personligt, når der er så mange fejl og engelske tekster.

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Indlæg ialt: 478
Fra  Rikke MY og dimseriet Skrevet kl. 16:55
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Fede Malerier:
Selv hvis jeg var misbruger som dine kunder ville jeg ikke handle der! Som kunde ville jeg ikke få andet end problemer ved at handle med dig.

Hold da helt op, hvor var det tarveligt skrevet........

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 16:58
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

RemouladeRikke:

Fede Malerier:
Selv hvis jeg var misbruger som dine kunder ville jeg ikke handle der! Som kunde ville jeg ikke få andet end problemer ved at handle med dig.

Hold da helt op, hvor var det tarveligt skrevet........

Indledningsvis må man sige hans kommentar var meget fordømmende - men læser man forretningsbetingelserne, lader det til konklusionen er korrekt.

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 17:01

Poul Madsen:

Hej Rikke.

Jeg synes, det er en flot hjemmeside; det er en god start. Der er nogle ting, jeg vil anbefale dig. Jeg har allerede læst de andres kommentarer, og jeg kan godt følge dem, så jeg har prøvet at undgå at sige det samme på videoen. Klik på linket herunder og se/hør videoen:

Vurdering af

">adamp.dk

Var sku ellers en rigtig fin gennemgang og enig i langt de fleste ting Yes

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Fra  Rikke MY og dimseriet Skrevet kl. 17:10

Hej Poul!

HOLD NU KÆFT hvor er du SEJ! - Det var da det bedste respons man kunne tænke sig - Stor ros til dig, og sikke en god ide med video vurderinger! :D

- Jeg kan godt se at der er en masse, der skal laves om. - Jeg kunne "forsvare" mange af de ting du/de andre siger, men det er ret indviklet :/ - Mange af tingene er jeg godt klar over, men det er WIX editoren der forhindrer mig i at rette op på det. Mange af tingene irriterer også mig grænseløst.... - På trods af et grundforløb bag mig som Webintegrator, så formåede jeg ikke at gennemskue Presta og WP. og valgte derfor den løsning som jeg kunne finde ud af så hurtigt som muligt (<-- Bemærk rettelsen he he) 

Hvorfor så hurtigt? - Jo, simpelthen fordi jeg står med en leverandør nu, med nogle ret gode aftaler. Og jeg tør ikke risikere at miste ham... Eller misse "toget". 

Mange af jer siger, at "det ikke er professionelt". Men jeg ER jo ikke professionel... Og jeg vil ikke risikere at stå med en kunde en dag, der har troet at jeg var det, men som har opdaget at jeg i virkeligheden bare er mig. Derfor vil jeg køre den personlige stil (Som nogen så ikke synes det er alligevel) - For jeg vil bare gerne have rene linier. 

Jeg vil selvfølgelig også gerne have succes... Så I kan tri at jeg tager al jeres meget konstruktive kritik til efterretning! :)

Poul når du trykker på en af farverne, og så FØJER den til kurven, opdateres kurven i bunden så ikke? :)

- Jeg går snarrest igang, skridt for skridt med at optimere :)

TAK TAK TAK :D

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Fra  Rikke MY og dimseriet Skrevet kl. 17:13

Hej Dan... Ja selvfølgelig er det rigtigt. Det har jeg også bekræftet i et tidligere svar. 

Som jeg skrev der, så var det en skabelon jeg fandt, som jeg naivt og som nybegynder troede var okay. 

Man får ingen problemer med mig... Det ville jeg ønske at folk stolede på. Men jeg forstår udemærket godt skeptikerne! :) 

- Jeg er igang med at lave alle MINE begynderfejl lige nu - Så det kan vel kun blive bedre ;)

God dag :)

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 17:20

Hvilket system er shoppen lavet med? Den ser rigtig godt ud og jeg er ved at lave shop selv hvor jeg sælger 3 produkter og der kommer ikke flere.

Jeg synes din side virker rigtig godt på mobil og hvis jeg røg og ønskede at stoppe, ville der være nemt at købe hos dig på adamp.dk :-)

Vh Jens

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 17:30

Som der står, hvis du læser tråden igennem: WIX;)

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Fra  Rikke MY og dimseriet Skrevet kl. 17:37

Hej igen Poul... 

Den skulle meget gerne være responsive fra en mobil :) Er den i hvert fald fra min Iphone :D

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:38

RemouladeRikke:

Poul når du trykker på en af farverne, og så FØJER den til kurven, opdateres kurven i bunden så ikke? :)

Jo, kurven i bunden bliver opdateret, og varen føjes til kurven.

Side 3 ud af 10 (91 indlæg)