jeg vil gerne starte en produktion op på babyudstyr og har før haft kontakt til systuen Sydine i Moldova. Deres mailadresse virker dog ikke mere, så tænkte om nogen ved hvordan jeg kan få fat på dem eller kender til en anden systue som kan hjælpe mig?
nej jeg er ikke gået videre med dem endnu...har snakket med dem før og har undret mig over at jeg ikke kan finde nogen kontaktoplysninger på dem:-) måske de har drejet nøglen om:-)
muligvis jeg kan hjælpe dig. Jeg har produktion her på Madagascar og tilbyder bla køb direkte fra vores egen lille kollektion. Dog er dette mere børnetøj end baby, men så kan vi producere.
Hvilken form for babyudstyr er det? Barnevogne, dukker, tekstiler?
Jeg gør brug af en fabrik i Polen som har vist sig at være ret billig i forhold til den gode kvalitet, alene af den årsag at den ikke ligger midt i tekstilbyerne Lodz og Poznan... men helt ovre ved den Russiske grænse. Sig til hvis du vil vide mere. held og lykke - det er en lang proces at starte op, men fantastisk lærerig :)
lige for at forsikre den for alle... SÅ HOLD DIG LANGT FRA BO OG RODIKA BETAK OG SYDINE.
De endte med at koste mig min forretning og alt hvad jeg havde arbejdet for i 10 år. Det kan på INGEN måde anbefales nogen at indlede et samarbejde med dem.. vi endte med politianmeldelser og måtte til sidst dreje nøglen om da alle væres lunder faldt fra pga. sydine bo og rodika...