Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hostning af international side

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Saabye:
Ellers er det noget af et slagtilbud. :)

nu er den lave pris kun første år så det skal du have i mente, til gengæld for du de hurtigste servere man kan opdrive (ihvertfald mht. mysql cpu performance), få kunder per server og en masse småting du ikke finder andre steder som f.eks selvvalgt php og mysql versioner osv osv.

Fra Middelfart
Tilmeldt 11. Apr 13
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 14:58

Normalprisen er efterfølgende 300 kr. per år... så det kan godt være, at jeg skal vælge dem :) Kan se, at de har fået gode anmeldelser på trustpilot.

Min største bekymring er, at det er langsomt i udlandet.

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 15:01
Fra Middelfart
Tilmeldt 11. Apr 13
Skrevet kl. 15:02

Søren.Pedersen:

Anders Saabye:

Kan du teste med http://www.host-tracker.com

Men er det ikke kun deres egen hjemmeside? Monstro ikke, at den er hurtigere end de andre sites, som de hoster? 

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2178
Fra  PerfGrid Skrevet kl. 15:10

Anders Saabye:

Søren.Pedersen:

Anders Saabye:

Kan du teste med http://www.host-tracker.com

Men er det ikke kun deres egen hjemmeside? Monstro ikke, at den er hurtigere end de andre sites, som de hoster? 

Både og - nogle udbydere hoster deres egen side eksternt - andre gør det på samme infrastruktur (netværk f.eks.).

Connectivity til omverdenen, hvis du har en side der skal være global er meget vigtigt, at være connected direkte til AMS-IX (Amsterdam) som vi er, eller DE-CIX (Tyskland), som andre er, kan give en forbedring i responsetid på et netværksplan.

Dog selvom en server, eller netværk er utrolig hurtigt, kan ens side stadig være langsom - dette kan være grundet af dårlig kode, plugins, etc, og mange gange, at forbedre disse kan give en stor fordel.

Vi hoster nogle kunder som har besøgende fra 60-80% af verdenen, men bare fordi vi har det, betyder ikke at en host i Danmark, eller andre steder, ikke kan hoste siden. - I sidste ende, skal du tage den host, du syntes der er mest intressant, og passer dine behov bedst, både når man tænker i features, kvalitet (hastighed etc), og pris.

Alle hosts passer ikke til alle kunder. Du kan altid give webhosting.dk en prøve f.eks, det er kun én enkelt krone du mister. Hvis du ikke kan lide dem, har du altid muligheden for at finde noget andet.

Jeg kan give en del tips til optimering af hjemmesider på et verdensplan - da det er det jeg arbejder med til dagligt også - så du kan altid sende en mail på lucas @ lucasrolff.com - hvis du har nogle spørgsmål, jeg vil med glæde svare, uanset hvad host du vælger Smile

PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.

Fra Middelfart
Tilmeldt 11. Apr 13
Skrevet kl. 15:19

Lucas - Hosting4Real:

Både og - nogle udbydere hoster deres egen side eksternt - andre gør det på samme infrastruktur (netværk f.eks.).

Connectivity til omverdenen, hvis du har en side der skal være global er meget vigtigt, at være connected direkte til AMS-IX (Amsterdam) som vi er, eller DE-CIX (Tyskland), som andre er, kan give en forbedring i responsetid på et netværksplan.

Dog selvom en server, eller netværk er utrolig hurtigt, kan ens side stadig være langsom - dette kan være grundet af dårlig kode, plugins, etc, og mange gange, at forbedre disse kan give en stor fordel.

Vi hoster nogle kunder som har besøgende fra 60-80% af verdenen, men bare fordi vi har det, betyder ikke at en host i Danmark, eller andre steder, ikke kan hoste siden. - I sidste ende, skal du tage den host, du syntes der er mest intressant, og passer dine behov bedst, både når man tænker i features, kvalitet (hastighed etc), og pris.

Alle hosts passer ikke til alle kunder. Du kan altid give webhosting.dk en prøve f.eks, det er kun én enkelt krone du mister. Hvis du ikke kan lide dem, har du altid muligheden for at finde noget andet.

Jeg kan give en del tips til optimering af hjemmesider på et verdensplan - da det er det jeg arbejder med til dagligt også - så du kan altid sende en mail på lucas @ lucasrolff.com - hvis du har nogle spørgsmål, jeg vil med glæde svare, uanset hvad host du vælger Smile

WOW! 

Tak for et gennemarbejdet svar - det kan bruges. Jeg skal bestemt tage hosting4real med i mine overvejelser.

Igen - tak for at du tog dig tiden til at skrive dette svar :)

Ha en god dag!

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)