Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil det sælge godt?

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 19. Jun 13
Indlæg ialt: 3
Fra  IPhoneDanmark Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Nu sidder jeg her og funderer "hvilken branche kan jeg starte?" og så kom jeg i tanke om kondomer over internettet.. Tror i det vil sælge godt altså jeg tænkte der er jo mange der syntes det er *pinligt* at gå ud og købe kondomer i butikken så hvis man kunne bestille dem over nettet, hvilket ville være meget mindre pinligt. Tror i vi kunne starte på det?

Mvh.

Mathias Andersen

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias,

Søgte lige på Google og de første 20 shops kom frem, så mon ikke det kan sælge og mon ikke du vil få en masse konkurrence?

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du prøvet at Google "kondomer" og set hvor mange udbydere der allerede er på markedet?

Tror du selv på at der er plads til en mere?

 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 5. Jul 11
Indlæg ialt: 195
Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Frederichs:
Nu sidder jeg her og funderer "hvilken branche kan jeg starte?" og så kom jeg i tanke om kondomer over internettet.. Tror i det vil sælge godt altså jeg tænkte der er jo mange der syntes det er *pinligt* at gå ud og købe kondomer i butikken så hvis man kunne bestille dem over nettet, hvilket ville være meget mindre pinligt. Tror i vi kunne starte på det?

Med mindre du kan gøre noget som alle dem på nettet ikke allerede gør ... så er det sq tvivlsomt.

Udover det nok også bliver mindre pinligt med tiden, så tvivler jeg på der er mange penge i det.

mvh

Fra Give
Tilmeldt 18. Oct 12
Indlæg ialt: 84
Fra  Ølhandleren Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ingen ide om, hvor meget der kan sælges og/eller tjenes. Men der er ingen tvivl om at der er et marked, men du skal nok forvente en del konkurrence fra bl.a. http://www.kondomaten.dk/

Hvis du synes om god specialøl så klik ind på min shop Ølhandlerens netbutik.

Driller momsen eller skatten, så tag fat i mig. Jeg udfører bogholderi til konkurrencedygtige priser.

Fra Middelfart
Tilmeldt 11. Apr 13
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Rune Glud Elbek:

Jeg har ingen ide om, hvor meget der kan sælges og/eller tjenes. Men der er ingen tvivl om at der er et marked, men du skal nok forvente en del konkurrence fra bl.a. http://www.kondomaten.dk/

Ja, det er en shop, som Morten Vadskær har gjort meget ud af ;)

Fra Aarhus
Tilmeldt 8. May 13
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror det bliver svært. Måske kan man lave en side der er pænere end så mange andre, men tvivler oprigtigt på at der er mange der køber kondomer online. Jeg gør selv, men kender virkelig mange der slet ikke er klar over at man kan, så trafikken man får fra Google er formodentlig begrænset. Desuden er du jo også oppe at konkurrere med både kondomaten.dk og http://www.gocondom.dk/ der ligger i toppen af Google - dem får du nok ikke lige banket af banen så hurtigt :P

Nogen der kender avancen på kondomer? Kunne være spændende at høre hvad man egentlig kan tjene pr. kondom - tror ikke avancen er så høj igen, men jeg kan jo tage fejl. Smile

Lån penge med kviklån og mobillån på laane-siden.dk

Fra Aarhus C
Tilmeldt 5. Jul 11
Indlæg ialt: 195
Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Lån penge:
Nogen der kender avancen på kondomer? Kunne være spændende at høre hvad man egentlig kan tjene pr. kondom - tror ikke avancen er så høj igen, men jeg kan jo tage fejl. Smile

No idea ... men den er vist 10% på computer udstyr.

Jeg ved ikke hvad du antager som "ikke så høj" ... er det 5%, 10%, 20%?

Fra Aarhus
Tilmeldt 8. May 13
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er bare... Hvis nu den f.eks. er under bare 30-40 %, så skal man dælme sælge mange kondomer for at tjene noget der ligner en løn. :P Kondomer koster jo næsten intet.

Lån penge med kviklån og mobillån på laane-siden.dk

Fra Haderslev
Tilmeldt 23. Jan 13
Indlæg ialt: 103
Fra  SirWear IVS Skrevet kl. 10:07
Hvor mange stjerner giver du? :

syska:
No idea ... men den er vist 10% på computer udstyr.

Nu du snakker computer får jeg lige lyst til at indskyde; Jeg fik for et lille års tid siden at vide (i Fona) at avancen på en Macbook Pro var 70 kr. Stick out tongue Det er ca. 0,8%.

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)