Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partner til opbygning af IT-konsulenthus

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 06
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 18:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære kommende partner! 

Jeg søger en partner til at udvide min 3-årige enkeltmands virksomhed.

Jeg er 40 år og har 15 års erfaring fra IT branchen inden for rådgivning og ledelse af udviklingsprojekter i alle størrelser. Min virksomhed i dag har ingen ansatte, men anvender udelukkende freelance arbejdskraft med gns. 4-15 år erfaring. Igangværende projekterne er både for verdens største software virksomhed og danske statsvirksomheder. Virksomheden er i gang med at byde på rammekontrakt hos en offentlig virksomhed og står godt.

Virksomheden er økonomisk meget sund og jeg har noget min kapacitetsgrænse. Forslaget er at udvide til APS med en ligesindet partner. Jeg tror at, måden til udvidelse af virksomheden, er partnerskab pga. af mine tidsmæssige kapacitetsproblemer. start med ansættelse af 4+ erfarne konsulenter på en gang, til at fordele indtjening fra fakturering. Konsulent ansættelses kontraktmodeller m.m. som forslag haves. 

Virksomheden befinder sig i Storkøbenhavn, men kunderne kan befinde sig i hele verden. Min kommende partner skal helst også befinde sig i samme geografiske område. 

Personligt betyder vilje, erfaring og kemi mest for mig.

Jeg har arbejdet hårdt på at bygge et netværk op de sidste 15 år, som jeg benytter mig meget af fgligt og socialt. Desværre findes der ikke pt. reelle kompetente partner profiler ledige i dette netværk, hvorfor jeg prøver chancen her.

Jeg har ideer til udvikling af egentlige software "produkter" og har også delvis erfaring med salg og penetrering af dette fra en tidligere ansættelse. Men, det er ikke det primære i virksomheden fra start af, da jeg forstiller mig opbygning af større overskudsgivende "konsulenthus" først. Ide og produkt kan herefter komme. Der er startkapital til ansættelse af erfarne konsulenter.

Min kommende partner skal have erfaring fra IT-branchen og gerne både som rådgiver, leder og måske udvikler. Vedkommende skal have netværk af freelance konsulenter og/eller måske eje mindre virksomhed selv med konsulentansatte, som er klar til udvidelse. Der er ikke tale om udelukkende kapital investering, men egentlig samarbejde om opbygning af virksomhed.

Der er med vilje ikke nævnt teknologier i dette indlæg, da dette ikke er det vigtigste i valg af partnerskab. 

Mere information om min eksisterende virksomhed kan ses på: www.vedelnorgaard-consulting.dk. Har det din interresse, så ring til mig på: mob. 50503969 eller claus@vedelnorgaard-consulting.dk.

Med venlig hilsen

Claus Vedel Nørgaard

www.vedelnorgaard-consulting.dk

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)