Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Startup Afternoon tirsdag d. 28. august kl. 16-19

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :

STARTUP AFTERNOON -DET GODE KOEBMANDSKAB - Saadan faar vi priserne op!

Om prissaetning og prispolitik for start-ups

:: Hvilke metoder kan jeg bruge til at fastsaette mine priser?
:: Hvordan kan jeg differentiere mine priser?
:: Hvilke rabatsystemer kan oege min omsaetning?
:: Hvad er den gode maade at gennemfoere prisstigninger paa?

Som ivaerksaettere og virksomhedsejere i nystartede virksomheder staar vi ofte i den situation, at vores indtjening ikke er stor nok. En af grundene til det er, at vores priser er for lave og altid har vaeret det. Men hvordan faar vi priserne op uden at miste kunderne?

En af maaderne er at beslutte en prispolitik, hvor vi tager stilling til forskellige maader at fastsaette og differentiere priser, der kan gaelde for forskellige kunder og kundegrupper. Men hvad skal en prispolitik indeholde, og hvordan kan den hjaelpe til at loefte priserne til et hoejere niveau?
Mange entreprenoerer er blevet gode koebmaend hen ad vejen. Nu faar du chancen for at bruge en eftermiddag paa at laere noget af dem, der har laert det efter lang tids traening.

:: Tid: 28. august kl. 16.00-19.00

:: Sted: Startup Company, Rued Langgaardsvej 7, lokale 5A58 paa 5te sal, 2300 Koebenhavn S

:: Pris: Normalpris: 350 kr. excl. moms. Prisen inkluderer forplejning og worksheets fra Startup Toolbox. Foerste gang kommer du med til halv
   pris, saa du kan se hvad du faar for pengene.

:: Tilmelding noedvendig. For spoergsmaal og tilmelding kontakt Stefan paa tlf. 61708718 eller mail stefan@startupcompany.dk

:: Laes mere her

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)