Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tror du nok på dig selv? - Har du sat dig et mål?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Holbæk
Tilmeldt 17. Jul 07
Indlæg ialt: 114
Fra  Astrosmykker.dk Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kan du være ærlig over for dig selv, tør du se sandheden i øjene?. Det er et spørgsmål som jeg gerne vil stille dig? Kun 3% af verdens befolkning, har reelt troen på egne evner og kan realisere det til handling. Det betyder samtidig, at kun 3% af verdens befolkning opnår deres ultimative drømme liv!

Er du i tvivl, omkring troen på egne evner?Du skal ikke blive panisk, det er desværre meget normalt, at frygten er så stor, at du bare vælger at gå en hel anden vej. 

"PÅ VEJ VÆK FRA DINE DRØMME"


Det vigtigste spørgsmål du kan stille dig selv er: 


- Lever jeg det liv, som jeg gerne vil?


Vær ærlig overfor dig selv.


- Vil jeg ændre mit liv?


Tag action, og gør noget ved det, i stedet for at finde på undskyldninger.


" Det er aldrig de mål, du når, men den person du bliver til i processen, der gør dig glad og tilfreds - Citat Anthony Robbins. "


Det er vigtigt at du forstår, at viden kun er en potentiel magt, når det kommer i hænderne på en med handlekraft. Den gode nyhed er, at alle kan udvikle sådan en handlekraft. Prøv at sætte dig et mål! LIGE NU! Vil du have et godt liv, så skal du vide hvad du vil have. Sæt dig ned, og mærk efter:


- Hvad er det aller vigtigste for mig?


Grundlæggende handler det om, at finde ud af:


- Hvem er jeg og hvad vil jeg?


Så handler det om at sætte sig et mål. Det ubevidste sind forarbejder hele tiden information på en måde, der fører os i en bestemt retning, og hvis den ikke har et veldefineret mål, kommer vi på slingrekurs.


" Har du nogensinde prøvet at lægge puslespil, uden at have billedet, af hvad det skal blive? - Citat Anthony Robbins "


Det ovenstående citat fortæller præcis hvad der sker, når du forsøger at skabe dit liv uden, at vide hvad du stræber efter.


Sæt dig et mål, lige nu! Det er vigtig at dit mål indeholder en plan, til hvordan du opnår dette. Når du har opnået målet, skal der være sket en postiv følelsesmæssig forandring! Hvis ikke du kan mærke denne forandring, når du har opnået dit mål, så er det simpelthen fordi dit mål er for overfladisk, muligvis for materialistisk.



Hvornår er du succesrig?  


Når der tales om succes, mener jeg din egen vurdering af succes! Alt for mange gange definerer man sin succes, ud fra andres holdning, og opfattelse af en fx

Forældre, venner og kollegaer.

Om andre betragter dig som succesrig er uden betydning, inderst inde ved du, om du er tilfreds, eller om du bare lader som om. 

Fra Fredericia
Tilmeldt 22. Oct 12
Indlæg ialt: 70
Fra  Bitshop.dk Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hoah! :)

Fra Østerbro, København
Tilmeldt 7. Jun 08
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 00:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicolas. 

Først og fremmest vil jeg gerne sige tak for et godt indlæg. Du tager fat i nogle centrale problemstillinger, som også optager mig meget. Du snakker om mål, drømme og om opfattelser af success. 

Jeg er enig i, at du skal forsøge at definere et mål. Det giver et overblik og en bedre indikation af, hvilke små skridt du skal tage for, at komme tættere på dit mål. Det som mange glemmer i iveren efter at nå målet er, at nyde processen og de fremskridt vi gør os. Fejlagtigt tror mange mennesker, at vi blive glade og tilfredse så snart vi når vores mål. Realiteten er den, at vi opstiller flere mål og større mål i stedet for, at kigge tilbage og nyde det. Efter min mening bør vi undgå det, så livet ikke bliver en stor "pursuit of happiness". 

Min virksomhed "Motivaction" beskæftiger sig med, at guide studerende til at træffe bedre og mere velovervejede valg. En af de centrale emner vi taler om til vores workshops er spørgsmålet om "succes". Hvornår er du succesfuld? Hvem definerer hvad succes betyder? Som mennesker har vi en tendens til, at måle os med andre og det virker som om, der er én form for succes: at være velhavende og anerkendt. Efter min mening, bør det handle om nogle andre værdier.

Hvis du har mod på det, bør du læse omkring mine tanker på www.andershasselstrom.com. 

Hav en glad dag :-)

Stifter af Founderdocs - Lav en ejeraftale

Fra Holbæk
Tilmeldt 17. Jul 07
Indlæg ialt: 114
Fra  Astrosmykker.dk Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for feedback..

Jeg giver dig fuldstændig ret i alt hvad du skriver.

Nyd vejen, på vej til dit mål - også selv om den er hård!.

I de fleste tilfælde er det ikke de opstillet mål, som gør os lykkelig/glade, det er den person vi er blevet til i processen optil målet :)

* Jeg har lige udgivet et gæste ekspert-indlæg her på amino, som du helt sikkert vil syntes om :), der tager jeg netop fat på succes, dog definere jeg det ikke, men det må være op til brugerne, hvad succes er for dem.

Du kan læse det her:

http://www.amino.dk/blogs/gaesteeksperten/archive/2013/06/25/frygt-er-din-st-248-rste-hindring-for-at-blive-succesfuld.aspx

Jeg vil tage et kig forbi den side, i løbet af aften :).

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)