Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lovligt låne tekster, men undgå at blive ranked negativ af google

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus C
Tilmeldt 5. Jul 11
Indlæg ialt: 195
Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej eksperter,

Hvis jeg nu udfører et stykke arbejde for Kunde A og de har en beskrivelse af deres firma på deres side, som jeg har fået lov at bruge af dem. Er der så en måde hvorpå jeg uden at blive straffet af Google etc. kan bruge denne tekst på min side for at have en beskrivelse af det firma hvor jeg har udført et stykke arbejde som jeg ønsker at vise som en del af mine reference projekter? Der er selvfølgelig min egen unikker beskrivelse af opgaven som vil fremgå under.

Synes jo det er lidt træls at skulle være nødsaget til at omformulere en tekst som virksomheden har fået skrevet på en god måde. Jeg ønsker heller ikke google indexsere det, da jeg jo ikke er det firma, men kun vil lade mine kunder se hvad det er for en type virksomhed jeg har udført opgaven for som selvfølgelig er beskrivet under.

mvh

Tilmeldt 29. Mar 13
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 20:05

Hvis du ikke har brug for at lade Google indeksere den side, hvor teksten står, så kan du bare inkludere noindex i sidens header, og så betyder siden hverken fra eller til i din Google-ranking, så vidt jeg har forstået. (Jeg har selv lige lært om noindex i dag i denne tråd!)

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 20:26

Hej Syska

Der findes mange måder.. men ingen gode :D

Du kan evt. bruge iframe - Du kan sætte teksten ind som et billede.. der var to måder..

Men de er begge utroligt dårlige..

Fra Aarhus C
Tilmeldt 5. Jul 11
Skrevet kl. 20:59

Infopreneur:
Hvis du ikke har brug for at lade Google indeksere den side, hvor teksten står, så kan du bare inkludere noindex i sidens header, og så betyder siden hverken fra eller til i din Google-ranking, så vidt jeg har forstået. (Jeg har selv lige lært om noindex i dag i denne tråd!)

Jeg har brug for at indexere ... men ikke lige netop den del :-) Dvs de beskrivelser af opgaver jeg jeg jo gerne have ind i google, hvis det måske på sigt kunne give et salg :-)

Internexus:

Hej Syska

Der findes mange måder.. men ingen gode :D

Du kan evt. bruge iframe - Du kan sætte teksten ind som et billede.. der var to måder..

Men de er begge utroligt dårlige..

Mange? Du har nævnt to, men billede er udelukket ... iframe kunne være en løsning, men heller ikke specielt god. Men kunne måske også bare loade tekst async på siden. Det vil jo gøre at Google ikke ser den.... 

Men jeg er helt enig i at det er meget dårlige løsninger.

Jeg tror jeg ender med at lave min egen beskrivelse. Tiden på sigt er givet godt ud håber jeg på :-)

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 21:23

syska:
loade tekst async

Jow det er en mulighed, men også dårlig, også for hastigheden kunne jeg forstille mig.

Du kan kigge på teksten samtidig med at du skriver den i dine egne ord. Dovenhed overfor Google er ikke nogle god idé ;-)

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 18:44

Hvor meget tekst er der tale om?

En enkelt paragraf eller to gør ingen skade overhovedet, især ikke hvis der er anden tekst.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 5. Jul 11
Skrevet kl. 19:05

Erik Hamre:

Hvor meget tekst er der tale om?

En enkelt paragraf eller to gør ingen skade overhovedet, især ikke hvis der er anden tekst.

Der er bare tale om starten af deres virksomheds beskrivelse som er meget generelt. Dvs nok 1 paragraf af 4(som nok de fleste har hvor de bliver mere specifikke)

Men dejligt at høre at jeg roligt kan låne lidt, men selvfølgelig efter at have fået lov.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)