Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på webshop ønskes - tusind tak gives

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Jun 13
Indlæg ialt: 65
Fra  Warmthru Denmark Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Har nu nørklet med min webshop i ca. 6 måneder uden at have fået det helt store gennembrud endnu. Jeg spørger mig derfor, er der nogen problemer i selve shoppen, der begrænser salget. Hvis der er, vil jeg da gerne kende dem - så kan jeg gøre noget ved dem. Adressen er:

http://warmthru-dk.com 

Hilsen

LOPET 

Fra Hillerød
Tilmeldt 19. Apr 10
Indlæg ialt: 396
Skrevet kl. 21:24
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Lars

Umiddelbart har jeg efter et par minutter spottet nogle få ting:

1.) Adressen til siden er både lang og ganske umulig at huske. Det er de færreste, der husker denne adresse til næste gang, de står og skal købe noget i den kategori.

2.) Dine produkter er måske en anelse hængt op på den mere kølige periode af året - så det er nok ikke her i sommermånederne dit største salg kommer til at ligge :)

3.) En meget forvirrende velkomstside, hvor dine produkter er præsenteret i et virvar af "udvalgte produkter i bestemte kategorier". Du bor nok overveje et mere enkelt layout. Få enten en professionel webdesigner til at lave et design til dig, eller gå efter den mere billige løsning, og køb f.eks. et design via www.themeforest.net eller www.woothemes.com .

I mine øjne er det ALLERvigtigste ligenu dit design - du er nødt til at investere lidt mere tid (eller penge) i et design der skaber tillid hos kunden. Sørg for at være synlig på bl.a. Trustpilot og sociale medier,

Når du har et flot design, kan du se på www.partner-ads.dk - et annoncørnetværk, hvor du kan skabe forbindelse til udgivere af blogs og hjemmesider, der kunne være interesserede i at promovere dit produkt og skabe interesse, imod en procentdel af omsætningen ved salg.

Hvis du ikke allerede har tjek på det, så kan du læse lidt i SEO sektionen her på Amino, eller søge på Google, for at tjekke op på din webshops SEO. Det er vigtigt at du er synlig de rigtige steder på Google, så folk finder DIN shop når de søger efter f.eks. MC handsker.

Når det begynder at blive kølligt i vejret igen, kan du evt. intensivere dine kampagner, og være meget aktiv på sociale medier, i fora rundt omkring og i artikler du finder på nettet, som har relevans i forhold til dine produkter. Dog skal du altid sørge for at beherske dig og have noget sagligt at byde ind med, hvis du ønsker at dit link skal forblive i et forumindlæg eller på en blog :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Sep 12
Indlæg ialt: 481
Skrevet kl. 21:41

Hej LOPET,

Lige hurtige bemærkninger herfra:

Baggrundensbilledet på din header har forvirrer mig meget. Udover baggrundsbilledet skal du enten have lavet et nyt logo eller gjort det skarpere. Man kan ikke så godt se den røde farve.

/Kasper

Jeg arbejder til daglig med wordpress webshops og driver mine egne affiliate sider.

Tilmeldt 14. Jun 13
Fra  Warmthru Denmark Skrevet kl. 13:51

Hej Thomas

Tusind tak for dit svar. Det er bare super, og noget, jeg kan bruge.

1. Men, lige det med navnet kan jeg ikke gøre så forfærdeligt meget ved, fordi vi er medlemmer af det brand, der hedder Warmthru Heated Clothing) (http://warmthru.com/), som gerne skulle udvikle sig til et verdensomspændende brand. Vi er affiliates med de øvrige i gruppen (Skotland, Tyskland, Frankrig, Italien etc.), men agerer selvstændig og konkurrerer også indbyrdes med hinanden.
  2. Ja. du har ret – vi har ikke højsæson lige nu og derfor skal vi da også bruge tiden til at forberede os til den starter i løbet af september.
  3. Ligeledes har du ret hvad angår forsiden. Den stred sådan set mod min egne principper, som er enkelhed og overskuelighed. Jeg har så også forenklet den nu.

Som nævnt, har jeg i høj grad bestræbt mig på at gøre det enkelt og overskueligt. Det kan jeg selv bedst lide. Jeg hader at komme ind i webbutikker, hvor man skal lede sig en pukkel til for at finde det, man gerne vil købe eller få tilbud om det ene eller andet, som man ikke har brug for. Det hænder, men det er yderst sjældent at jeg foretager spontane køb. Det er derfor også den type kunder, jeg selv gerne vil have fat i. Nu har du sikkert også bemærket at min butik baserer sig på e standard, open source system, OpenCart. Selvom variationsmulighederne er til stede, så sætter det jo grænser for hvor mange krumspring jeg rent designmæssigt kan lave. Meget kan ændres og varieres, men grundstrukturen står jo desværre ret fast. Men tak for tippet angående designet. Jeg skal prøve at lade det suse lidt igennem mit hoved.

Jeg har nogenlunde styr på SEO. Men det er et vanskeligt emne. Selvfølgelig skal der besøgende til for at man sælge noget, besøg i selv kan ikke gøre, hvis det ikke de rigtige, man får gravet frem. Min erfaring er, at de kunder, der på forhånd har bestemt sig for at købe et opvarmet beklædningsprodukt, finder os og køber med det samme. Det drejer sig om ca. 0,4 % af alle besøgende. Til gengæld er det svært at få gang i de kunder, der egentlig ikke rigtig har bestemt sig og som skal overtales lidt. Dem kan jeg ikke få fat. Jeg håbede at kunne gøre det vha. Google AdWords. Men det fik slet ikke. Det var det rene spild af penge.

Men du skal i hvert fald have tusind tak for hjælpen.

Tilmeldt 14. Jun 13
Fra  Warmthru Denmark Skrevet kl. 13:51

Hej Kasper

Du skal, som lovet, have tusind for dit gode råd, som jeg nok ikke kan gøre så meget ved. Mit headerbillede har jeg udvalgt med megen omhu, idet jeg har rettet det ind efter vores primære målgruppe, nemlig motorcyklister. Det er en laaaang lige vej i det danske landskab, som gerne skulle give associationer til åbne vidder, perspektiv og minimal trafik – alt sammen noget, som motorcyklister elsker, også dem i København. Desuden har jeg ophavsretten til billedet. Prøv at sammenligne det med headeren fra vores moderfirma http://warmthru.com/, som jeg synes rædselsfuld. Det samme gælder for moderfirmaets side generelt, som er en værre rodebutik, efter min mening. Hvad synes du?

Her er vi så også fremme ved logoet. Vi er jo en del af Warmthru-brandet, som gerne skulle slå igennem over hele kloden. Det er i hvert fald målet. Så må vi se hvordan det går. Men endnu en gang tusind tak til dig.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)