Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fantastisk iværksætter uddannelse for folk i skønhedsbranchen er ved at blive lukket ned! Hjælp!!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Nov 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kære Aminobrugere

Vil i hjælpe mig i denne sag? Sagen er, at der i skønhedsbranchen er alt for mange selvstændige frisører og kosmetikkere som ikke ved hvad de laver. Derfor har vi i danmark alt for mange middelmodige skønhedssaloner, som intet ved om at tjene penge. Det er synd og skam at det skal være sådan i en branche som ellers rummer så meget passion og faglig stolthed. 

Dog findes der en iværksætter uddannelse for denne branche. En rigtig god en endda. BBA -Beauty Business Academy. Problemet er bare at finde deltagere. Der har ikke været igangsat et hold i lang tid pga. manglende opmærksomhed i branchen.. 

Selv vil jeg rigtig gerne have denne uddannelse, og jeg håber på at finde andre nuværende og/eller kommende iværksættere som ønsker samme viden og succes so jeg gør. Der er direkte kedeligt for faget hvis denne uddannelsesmulighed forsvinder. 

Er der nogen der har ideer til hvor jeg finder deltagere til et sådanne hold? Jeg har talt med den ansvarshavende på CPH-west. Han lovede mig at starte et hold op hvis jeg kan finde 12 deltagere. Hvad syntes i jeg skal gøre? og hvordan får jeg samlet så mange mennesker sammen? Jeg har vedhæftet brochuren for uddannelsen hvis i vil læse lidt om den.. :) 

7571.BBA_brochure.pdf

Jeg glæder mig meget til at høre fra jer! pft

-Filip

Fra esbjerg
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 21:47

hvad koster den ? lyder rigtig spændende loge det jeg har ledt efter

Fra esbjerg
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 22:04

jeg ku se priserne i brochuren jo :) Jeg tror der er mange der er interesserede men der ikke aner det findes. jeg har selv søgt efter noget kursus ang at starte og have en selvstændig klinik ... men har ikke kunnet finde noget før jeg læste dit opslag.

Tilmeldt 28. Nov 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 08:04

dejligt.. vil du sende mig din kontaktinfo? så skriver jeg dig på listen.. vi skal være 12 før vi får en startdato.. :) fnp@hotmail.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 11
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 08:33
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Når man kigger deres brochere igennem, med en undervisningsdag hver 2. mandag og samlet set 40 dages uddannelsesforløb, så forstår jeg godt et eller andet sted den manglende tilslutning. Jeg vil aldrig nogensinde overveje at tilmelde mig sådan et kursus, jeg synes det virker uambitiøst, kedeligt og mangelfuldt - og så vælger man enda lige at kalde det BBA Beauty Business Academy, for flot og akademisk skal det jo lyde. 

Jeg vil æde min hat på at du kan opnå samme kompetencer ved at deltage i almindelige iværksætterkurser, som du ved egen initiativ kan skræddersy til din egen biks, om du er kosmetolog eller frisør. Så hvis "BBA" lukker ned skal du nok finde andre mindst ligeså gode alternativer, det er jeg helt overbevist om. 

Anmeldelser af Slyngevugger - Moonboon Slyngevugge, Membantu Slyngevugge, Nonomo Slyngevugge - Slyngevugge Motor, Slyngevugge Stativ. Alt om slyngevugger!

Tilmeldt 3. Jul 08
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 10:04
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Filip

Der er en nyhed under opsejling. Inden længe, i løbet af efteråret, kommer der en privat pendant til uddannelsen/kurset. Det kommer til at indeholde de fleste af de nævnte emner i brochuren, men derudover kommer der en lang række effektive værktøjer, der kan bruges til at styre forretningen mod succes. 

Der bliver koblet noget 1-1 coaching/rådgivning på, og selve kursusforløbet bliver dels, meget hurtigere, og dels meget fleksibel og individuelt.

Det hele er stadig på arbejdsbordet, så hvis du har konkrete ønsker og/eller forslag, er du meget velkommen til at sende min en PM, så skal jeg drible din besked videre.

Fra Ringkøbing
Tilmeldt 15. Nov 09
Indlæg ialt: 191
Fra  Fjordens Wellness Skrevet kl. 22:51

lae:

Hej Filip

Der er en nyhed under opsejling. Inden længe, i løbet af efteråret, kommer der en privat pendant til uddannelsen/kurset. Det kommer til at indeholde de fleste af de nævnte emner i brochuren, men derudover kommer der en lang række effektive værktøjer, der kan bruges til at styre forretningen mod succes. 

Der bliver koblet noget 1-1 coaching/rådgivning på, og selve kursusforløbet bliver dels, meget hurtigere, og dels meget fleksibel og individuelt.

Det hele er stadig på arbejdsbordet, så hvis du har konkrete ønsker og/eller forslag, er du meget velkommen til at sende min en PM, så skal jeg drible din besked videre.

Hvor kan man læse mere om det ?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)