Hej aminoer :) Har åbnet en ny shop, og kunne godt tænke mig noget mere salg. Har tænkt på affiliate muligheden. Men virker det overhovedet, vil jeg se øget salg. Hvis jeg nu satte en kampagne op med 15-20 % pr. salg Gennemsnit pris på 100 kr. Nogen der har gode erfaringer med affiliate som også har en shop? Hilsen mikkel |
Affiliate reklamer virker, men jeg ved ikke om en kombination ville være fornuftigt. Det kommer lidt an på branche osv. Du kan tænke lidt over om du vil henvise dine besøgende til andre sider eller om det bedre kan betale sig at beholde dine besøgende på din egen side.
Det kan måske give lidt problemer med din webshop hvis en kunde f.eks. har lagt 2-3 ting i kurven, men ser så et affiliate tilbud de klikker sig videre til. Her vil jeg mene at besøgende mister varerne i kurven da de klikker sig videre til en anden side. Det kan du miste kunder af da de så skal til at starte forfra med ordren i givet fald at de stadig har interessen for dine varer efter de har været på den anden side du henviser til!
Det var bare lige min mening. - Du er velkommen til at få et par råd med om affiliate marketing, så du kan vurderer mulighederne www.Opbygning.dk/affiliate