Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan Affiliate anbefales?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Aug 12
Indlæg ialt: 154
Fra  Dealtilbud.dk Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer :)

Har åbnet en ny shop, og kunne godt tænke mig noget mere salg. Har tænkt på affiliate muligheden. Men virker det overhovedet, vil jeg se øget salg. 

Hvis jeg nu satte en kampagne op med 15-20 % pr. salg Gennemsnit pris på 100 kr. 

Nogen der har gode erfaringer med affiliate som også har en shop?

Hilsen mikkel

Tilmeldt 14. Oct 12
Indlæg ialt: 255
Fra  Opbygning Skrevet kl. 11:32

Affiliate reklamer virker, men jeg ved ikke om en kombination ville være fornuftigt. Det kommer lidt an på branche osv. Du kan tænke lidt over om du vil henvise dine besøgende til andre sider eller om det bedre kan betale sig at beholde dine besøgende på din egen side.

Det kan måske give lidt problemer med din webshop hvis en kunde f.eks. har lagt 2-3 ting i kurven, men ser så et affiliate tilbud de klikker sig videre til. Her vil jeg mene at besøgende mister varerne i kurven da de klikker sig videre til en anden side. Det kan du miste kunder af da de så skal til at starte forfra med ordren i givet fald at de stadig har interessen for dine varer efter de har været på den anden side du henviser til!

Det var bare lige min mening. - Du er velkommen til at få et par råd med om affiliate marketing, så du kan vurderer mulighederne www.Opbygning.dk/affiliate

Se hjemmeside tips på opbygning.dk

Tilmeldt 25. Dec 06
Indlæg ialt: 396
Fra  NDXmedia Skrevet kl. 11:47

Hej Mikkel

Har ikke selv en webshop, men leger selv med affiliate i form af mine hjemmesider.

Jeg kan undre mig over der ikke er flere webshops, som gør da man kun betaler når man får omsætning - hvilke andre annonceringsformer tilbyder dette...Smile

Derudover - hvis du har et mega godt konverterende søgeord, kan du med en attraktiv affiliate aftale tage side 1 som "gidsel" på dette søgeord ved at have din egen webshop på side 1 samt 9 affiliates der henviser til din side......

Men i sidste ende handler det jo om at der skal være søgninger efter produkterne som du udbyder, du skal give en attraktiv procentdel og du skal oplyse din konverteringsfrekvens. En attraktiv procentdel er ligegyldig hvis du har en dårlig med webshop med lav konverteringsfrekvens - så skriv den gennemsnitlige konverteringsfrekvens for de sidste år/6 måneder under din firmaprofil. Det er der mange webshops, som ikke gør og gæt hvilke der ikke bliver valgt.....Smile

Mvh

Leger med  affiliate på Tilhusoghave.dk.

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 11:58

Ja det kan anbefales. Du betaler jo kun for resultater.

Tilmeldt 27. Aug 12
Indlæg ialt: 154
Fra  Dealtilbud.dk Skrevet kl. 12:02

Har i haft mange salg om måneden med affilliate?

Jeg sælger smykker på billigesmykker.com og kan tilbyde en provision på omkring 30% pr salg. 

Fra Odense
Tilmeldt 6. Oct 11
Indlæg ialt: 584
Skrevet kl. 12:41

Opbygning.dk:

Affiliate reklamer virker, men jeg ved ikke om en kombination ville være fornuftigt. Det kommer lidt an på branche osv. Du kan tænke lidt over om du vil henvise dine besøgende til andre sider eller om det bedre kan betale sig at beholde dine besøgende på din egen side.

Det kan måske give lidt problemer med din webshop hvis en kunde f.eks. har lagt 2-3 ting i kurven, men ser så et affiliate tilbud de klikker sig videre til. Her vil jeg mene at besøgende mister varerne i kurven da de klikker sig videre til en anden side. Det kan du miste kunder af da de så skal til at starte forfra med ordren i givet fald at de stadig har interessen for dine varer efter de har været på den anden side du henviser til!

Det var bare lige min mening. - Du er velkommen til at få et par råd med om affiliate marketing, så du kan vurderer mulighederne www.Opbygning.dk/affiliate

Tror trådstarter mener at han selv vil sælge sine egne produkter gennem affiliate - ikke andres produkter

Tilbage til trådstarter, så vil jeg også anbefale affiliate til mersalg. Så længe du kun betaler i %'er, så betaler du kun for resultater 

Tilmeldt 14. Oct 12
Indlæg ialt: 255
Fra  Opbygning Skrevet kl. 12:49

Kevin Ørskov:

Tror trådstarter mener at han selv vil sælge sine egne produkter gennem affiliate - ikke andres produkter

Tilbage til trådstarter, så vil jeg også anbefale affiliate til mersalg. Så længe du kun betaler i %'er, så betaler du kun for resultater 

Tak for tilføjelsen. Jeg tror du har helt ret Kevin! Wink

Se hjemmeside tips på opbygning.dk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)