Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er det jeg behøver for og lave en god webshop.......?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Apr 13
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 00:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Smile

Jeg vil gerne igang med at lave mit eget webshop, og starte noget på egen hånd. Men jeg har desværre ikke så meget erfaring, med webshops, og med leverandør eller grossister. Jeg vil primært sælge VVS udstyr og tilbehør,  Så jeg tænkte på om nogen kan hjælpe mig ? og give mig nogen tips med på vejen .....? Både til grossister. som gerne vil sælge til et lille webshop butik, og folk som har erfaring med webshops, og grafiks design.

Jeg kan kontaktes på mail : kcjohan@online.no  eller i kan skrive et indlæg herinde . Smile

 

Tak på forhånd

Med venlig hilsen

Kim C Johansen

Fra Dragør
Tilmeldt 20. Jan 13
Indlæg ialt: 512
Fra  Vilogo Skrevet kl. 07:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Der er rigtig mange der allerede har spurgt om lignende, så du kan bruge søgefeltet oppe i højre hjørne 😊

Med leverandører og grossits er det en god ide bare at starte med at søge på Google, der kan du finde mange 😃

Og angående grafisk design, så kan jeg da godt hjælpe dig til en fornuftigt pris 😉
Du kan kontakte mig her på Amino eller på: kontakt@vilogo.dk
Også gerne vedrørende flere spørgsmål 😊

Mangler du grafisk assistance? Få lavet professionelt grafisk arbejde til din virksomhed her: http://vilogo.dk/

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 13
Indlæg ialt: 55
Fra  SmartWeb Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim

Hvis du gerne vil starte din webshop op på en sikker og nem måde, kan jeg anbefale SmartWeb. 

Når du opretter en gratis demo hos SmartWeb, får du 35 designs at vælge i mellem og du kan selv uploade dit logo m.m. og opbygge din shop, uden at kende til kodning overhovedet. Hvis du skal have ændret nogle farver eller ligende så ringer du bare ind til Smartweb teamet. Smartwebs kundeservice medarbejder plejer også at være flinke til at rådgive en, i alt fra betalingsgateways, logistik, lagerhoteller, økonomisystemer, SEO, AdWords, Google Analytisk og generelt markedsføring af ens webshop. Så man får meget rådgivning med og så koster en shop ikke meget mere en et mobil abonnement.

En SmartWeb Webshop koster fra 299 Kr. pr. mdr. Der er ingen oprettelsesgebyr. Du får gratis dansk support, danske manualer og videoer der trin for trin viser dig hvordan du skal opbygge din webshop. Systemet er meget Google venlig - så du får en god chance for at komme til tops. Paypal er en del af pakken og en betalingsgateway til Nets (PBS) koster 139 Kr. pr. mdr. Du binder dig kun for 6 mdr. af gangen.

Her kan du se hvad andre SmartWeb bruger synes om systemet: http://www.trustpilot.dk/review/smartweb.dk

Link til SmartWebs hjemmeside, hvor du kan se alle de eksterne systemer SmartWeb kan integreres med i takt med at du får brug for det: http://www.smartweb.dk/shop-integrationer/

Med venlig hilsen

Maibritt 

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 23:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

VVS branchen er en hård branche du hopper ud i. Der er meget lidt avance på det meste, og efterhånden rigtig mange store webshops på det marked. Og hvis du ikke har prøvet at drive webshop før, så har du noget af en kamp foran dig. 

Til gengæld er VVS branchen så også en af de brancher, hvor det faktisk er muligt med dropshipping ved de fleste leverandører

Men sørg for at få et ordentlig shopsystem til at starte med, nogle gode tekster på alle produkter og så er du kommet langt. 

Tilmeldt 1. Apr 13
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 08:49
Hvor mange stjerner giver du? :

tak for tilbage melding, .....har du nogen indspil når det gælder dropshipping fra div. leverandører ....?

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 09:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved ikke lige hvordan de har fået aftalerne i stand, men jeg har arbejdet med en del VVS webshops, og de trækker næsten allesammen fra den samme dropshopping database. De fleste har i forvejen haft en VVS forretning ved siden af, hvor de typisk allerede har adgang til de produkter. 

Tilmeldt 1. Apr 13
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :

SmileOkay.....ved du hvilken dropshopping database som de trækker fra........?

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan jeg ikke oplyse :-) ... og kan faktisk heller ikke lige huske hvad det hedder. Et par søgninger på Google burde kunne bringe dig frem til det.. 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)