Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken cloud kan i anbefale?

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Greve
Tilmeldt 6. Feb 13
Indlæg ialt: 112
Fra  AlbedoSoft ApS - Odoo eksperterne Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kunne godt tænke mig, at få vores systemer lagt op på cloud istedet for eget server system. Kan i anbefale et godt system.

Jeg har fået at vide at jeg burde se på Google cloud og Google Apps som kan både administrere det hele og have alle systemer samlet et sted. 

mvh Mitat

Odoo(tidligere OpenERP) fuldt integreret, komplet Belgisk alt i et system med ERP, CRM og HR mv. Kontakt os på 25101616 

Tilmeldt 3. Oct 12
Indlæg ialt: 271
Fra  BIGBizz Motivation Skrevet kl. 14:24

Hej,

Jeg foreslår Google Apps grundet deres features hvor man kan samarbejder i de forskellige dokumenter. Eller synes jeg også du skal tage et kig på Box.com, det er også et super fedt program.

Håber det hjælper lidt.

Fra Greve
Tilmeldt 6. Feb 13
Fra  AlbedoSoft ApS - Odoo eksperterne Skrevet kl. 22:27

Tak for svaret og google apps synes jeg også godt om. Det dækker kun mine almindelige administration, kalender, delingsbehov.

Jeg har dog også brug for at finde et sted hvor jeg kan få tilgang til mine software systemer og demo versioner som kunderne kan prøve inden købs beslutning. Google cloud er det noget du kan anbefale eller skal jeg have det et helt andet sted.

mvh Mitat

Odoo(tidligere OpenERP) fuldt integreret, komplet Belgisk alt i et system med ERP, CRM og HR mv. Kontakt os på 25101616 

Tilmeldt 31. Aug 12
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 22:32

Hvad har du af krav ?

Windows Azure er ændret til charge pr minut samt ingen charge for slukkede maskiner det er ret spændende til test/demo maskiner

Mail kan Office365 anbefales

blog @  http://flemmingriis.com> systemcenter blog

Fra Tårs
Tilmeldt 12. Dec 07
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 00:18

Office365 - helt klart bedst efter min personlige holdning.

Fra Greve
Tilmeldt 6. Feb 13
Fra  AlbedoSoft ApS - Odoo eksperterne Skrevet kl. 20:17

Hej Flemming og dommeren

Nu var jeg lige ved at blive lun på google apps og hvad kan office 365 mere eller bedre end google apps?

windows Azure er jo ikke en god løsning da det er tids afhængig omkostning. Hvis jeg også vil have alle mine software produkter her og vi skal kunne bruge det på samme tid.

Hvis jeg også vil have mine software kunder til at få adgang via dette cloud? Dvs. vores eget software som vi bruger internt, en test system og adgange for vores kunder? Er der et system som kan klare det hele?

mvh Mitat

Tilmeldt 31. Aug 12
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 20:24

Mitat Ucar:

Nu var jeg lige ved at blive lun på google apps og hvad kan office 365 mere eller bedre end google apps?

windows Azure er jo ikke en god løsning da det er tids afhængig omkostning. Hvis jeg også vil have alle mine software produkter her og vi skal kunne bruge det på samme tid.

Hvis jeg også vil have mine software kunder til at få adgang via dette cloud? Dvs. vores eget software som vi bruger internt, en test system og adgange for vores kunder? Er der et system som kan klare det hele?

Det er smag og behag for de fleste , jeg kan godt lide outlook og owa derfror fortrækker jeg Office365 over google.

Mht tid/fakturering så finder du ikke nogle der ikke fakturer for tid det kan godt være du så bare betaler 24/7 for en VPS istedet for x timer

blog @  http://flemmingriis.com> systemcenter blog

Fra Greve
Tilmeldt 6. Feb 13
Fra  AlbedoSoft ApS - Odoo eksperterne Skrevet kl. 14:27

Hej Flemming, undskyld at jeg ikke har kunnet svare tidligere.

Du mener at jeg skal købe office 365 samt windows Azure.

Er det ikke muligt også at vælge google apps sammen med windows Azure. Er der ikke andre gode cloud løsninger som Du eller en anden kan anbefale? Google skulle vist også have en cloud løsning og er der nogen som har erfaring med dette.

mvh

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Sep 12
Indlæg ialt: 481
Skrevet kl. 14:31

Helt klart Google Apps.

Det er det, vi bruger, og vi er fuldt ud tilfredse med det.

/Kasper

Jeg arbejder til daglig med wordpress webshops og driver mine egne affiliate sider.

Tilmeldt 31. May 11
Indlæg ialt: 271
Skrevet kl. 15:37

Det kan fint lade sig gøre at mixe google apps og Azure, men så forsvinder nogle af de fordele som du får med delt AD mellem O365 og Azure. Men prøv dem i 30 dage, hvis det er så kan jeg godt hjælpe dig i gang med det.

Smid mig en PM hvis jeg skal hjælpe dig i gang med det. 

Mvh.

Jesper

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)