Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Betalingsløsning til webshop

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Apr 13
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er igang med at opbygge en webshop via wordpress, men jeg mangler en betalingsløsning dertil.

Jeg er nemlig ikke cvr registreret da jeg ikke forventer en omsætning over 50.000 pr år.

Som yderligere information kan gives at jeg er på SU og er derfor også i tvivl om jeg stadig kan modtage dette trods en cvr registrering.

Venligst, Kamilla

Tilmeldt 14. Feb 12
Indlæg ialt: 490
Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kamilla

Jeg tillod mig, at rette din overskrift til noget mere sigende end "Hej."

Du kan prøve at tage et kig på Ewire, Moneybookers og PayPal.

Brug for hjælp til WordPress? eller mangler du en professionel hjemmeside?  -  https://prestawise.dk

Fra Mørkøv
Tilmeldt 26. Jan 10
Indlæg ialt: 363
Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kamilla,

Tag et kig på Ewire - der kan du komme i gang med at modtage kortbetalinger, inkl. dankort, for knapt 400 kr. (du skal kigge på Ewire Business Light).

Alternativt skal du kigge på paypal løsningen. Den er så vidt jeg husker gratis at komme i gang med, men du bliver flået af gebyrer.

Tilmeldt 3. Apr 12
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kamilla, 

Hvis du mangler en betalingsløsning kan jeg klart anbefalde Linsoft IT, som jeg bruger i min virksomhed. Super gode løsninger og virkelig billige ift. andet på markedet. 

Rent SU-mæssigt vil du blive berørt af at have en enkeltmandsvirksomhed, da dit personlige fradrag vil forsvinde, og lad os antage at du er udeboende og modtager SU på 5.500kr ca. før skat -udbetalt ca. 5.100 kr, så vil forskellen på din udbetaling med og uden CVR være 5.100kr ca uden CVR og 3.700kr med CVR. Såfremt du opretter anden type virksomhed fx ApS vil din SU ikke blive berørt men der vil gælde andre udbetalings- og skatteregler for den løn du så måtte modtage fra din virksomhed. 

Såfremt du har nogle spørgsmål, er du altid velkommen til at sende en PM.

Mvh

K.I. Consulting & Law

www.ki-cal.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Nov 09
Indlæg ialt: 303
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

K.I. Consulting & Law:
Rent SU-mæssigt vil du blive berørt af at have en enkeltmandsvirksomhed, da dit personlige fradrag vil forsvinde, og lad os antage at du er udeboende og modtager SU på 5.500kr ca. før skat -udbetalt ca. 5.100 kr, så vil forskellen på din udbetaling med og uden CVR være 5.100kr ca uden CVR og 3.700kr med CVR. Såfremt du opretter anden type virksomhed fx ApS vil din SU ikke blive berørt men der vil gælde andre udbetalings- og skatteregler for den løn du så måtte modtage fra din virksomhed. 

Det kommer da an på hvor meget man tjener ved siden af SU? Det er jo ikke sådan at bare fordi du har et CVR-nummer, får du udbetalt mindre i SU. Du må jo tjene x antal beløb ved siden af SU før du skal begynde at betale tilbage uanset om det er over ens virksomhed eller et fritidsjob. Satserne kan forresten ses her:  http://www.su.dk/SU/betingelser/maadutjene/fribeloeb/2013/Sider/default.aspx

Tilmeldt 3. Apr 12
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Samuel, 

Det er korrekt, at man skal betale SU-tilbage hvis man tjener for meget ved siden af. Men det er ikke det, jeg snakker om. Jeg fortæller blot, at man mister sit personlige fradrag ved at have et CVR nr. Derfor har det betydning for, hvad du får udbetalt om måneden, om du så tjener 0kr i den private virksomhed. 

Mvh

K.I. Consulting & Law

www.ki-cal.dk

Fra Dragør
Tilmeldt 20. Jan 13
Indlæg ialt: 512
Fra  Vilogo Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Her er nogle kendte: Ewire, Nets, og Paypal, det er nogle som man kan bruge.

Paypal er gratis, men der er høje gebyrer.
De andre koster penge og du kan ta' flere kort som Paypal ikke kan, men det koster jo penge..
Du må vælge :)

Eller skaber cvr registrering tillid og man ved aldrig med pengene :-)

Vh Victor

Mangler du grafisk assistance? Få lavet professionelt grafisk arbejde til din virksomhed her: http://vilogo.dk/

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)