Tja overskriften siger vel det hele. Men vores spørgsmål er hvad skal vi gøre ved det? Skal man lave et nyt hjemmesidedesign eller kan der laves en app? Og har i et bud på hvad det kommer til at koste? I kan se siden her www.massage247.dk (jeg må advare om erotisk indhold)
Tja overskriften siger vel det hele. Men vores spørgsmål er hvad skal vi gøre ved det? Skal man lave et nyt hjemmesidedesign eller kan der laves en app? Og har i et bud på hvad det kommer til at koste? I kan se siden her www.massage247.dk (jeg må advare om erotisk indhold)
Hejsa,
Med baggrund i den snak vi allerede har haft omkring duplicate content på jeres side, ville jeg absolut gå efter at få lavet en ny side og "slå to fluer med et smæk".
Har lige set siden på mobil også efter at have set den på computeren.
Kan se den ikke er responsive (mobilvenlig), hvilket gør at den viser på samme måde på mobil, som på computer.
Hvis der er mange der besøger jeres side fra mobil/tablet, vil jeg helt klart anbefale jer at få den optimeret. Derfor vil råde jer til at få lavet et nyt design til hjemmesiden, som er optimeret til mobilvenlige platforme som ipad/tablet, iphone/smartphone. - Et nyt design der også er optimeret til mobilvenlige browsere, vil helt klart være med til at give et løft iht. konverteringer
Du er velkommen til at kontakte mig, hvis du er interesseret i et tilbud på nyt design samt mobilvenligt design.
Hej Kenneth. Jeg har lige læst din PB og jeg vender lige tilbage med svar. -har haft en del at se til. Men hvorfor vil du ikke gå efter en app? Kunne det ikke være et fint alternativ?
Men hvorfor vil du ikke gå efter en app? Kunne det ikke være et fint alternativ?
Nu kan jeg ikke læse Kenneths tanker men gætter på han råder dig til at lave din side responsive, herved kan din side ses fint på alle enheder ... læs mere her
En App skulle laves både til Android og Ios, og siden er en forholdsvis simpel side, der egner sig fint til at blive lavet responsive, så det ville være meget dyrere for noget som ikke kan mere.
Det ville nok heller ikke være den App der lå først på enhver home skærm??
Hej Kenneth. Jeg har lige læst din PB og jeg vender lige tilbage med svar. -har haft en del at se til. Men hvorfor vil du ikke gå efter en app? Kunne det ikke være et fint alternativ?
Hejsa,
Du er velkommen!
De andre svar i tråden er vist nogenlunde dækkende. Ingen grund til at bruge penge på at udvikle apps til flere platforme, for noget, som bedst håndteres med et responsive design (ps. @DesignYOU: Glad for du ikke kan læse mine tanker )
En app med erotisk indhold, får du aldrig godkendt ved Apple.
praktikanten86, er du sikker på, at det er VIGTIGT, at din hjemmeside er flot på smartphones? Hvor mange (betalende) brugere besøger hjemmesiden fra deres smartphone i dag -og er der grund til at tro, at det tal vil forbedres væsentligt, hvis du investerer i responsive design? Det ville være ærgeligt at bruge tid og kræfter på at få en flot hjemmeside på smartphones, kun for at indse at det overhovedet ingen forskel gør for din indtjening. Så er det et rent prestigeprojekt.
Lige præcis hvad angår en hjemmeside med "erotisk indhold" ville jeg umiddelbart gætte på, at smartphone-besøgende ikke udgør nogen særligt stor målgruppe...?