Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor kan og skal jeg oprettes som Affiliate partner?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Dec 12
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 19:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg er oprettet partner hos Euroads, men jeg kunne godt tænke mig at se hvad andre kan tilbyde.

Vil du/i skrive hvilke der er gode at blive partner hos?
(Og evt. et link

pft.

Mvh. 

Fra Hillerød
Tilmeldt 3. Aug 12
Indlæg ialt: 61
Fra  Oilart.dk Skrevet kl. 19:58
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg kan godt anbefale partner-ads . http://www.partner-ads.com
Kører mine annoncer der og ved at der er mange danskere som bruger dem. 

Oilart.dk -Super flotte abstrakte malerier

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:30
Tilmeldt 14. Oct 12
Indlæg ialt: 255
Fra  Opbygning Skrevet kl. 21:35

Se hjemmeside tips på opbygning.dk

Fra Hillerød
Tilmeldt 19. Apr 10
Indlæg ialt: 396
Skrevet kl. 23:22
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej!

Det kommer i høj grad også an på hvad du ønsker at annoncere med?

En god idé er at melde sig til hos følgende:

Partner-Ads
Tradedoubler
EuroAds
Adservice
SmartResponse

Efter min mening dækker de fem netværk over stortset alt. Partner-Ads har rigtig mange mindre niche-sider, mens de fire andre netværk har flere af de store spillere med, og bl.a. SmartResponse og EuroAds har mange surveys, konkurrencer osv.

Mvh Thomas

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 06:19

Helt klart Adservice. Men hold dig langt væk fra Tradedoubler.

Fra Sønderborg
Tilmeldt 10. Apr 11
Indlæg ialt: 133
Fra  MMASHOP.DK Skrevet kl. 07:59

VIl også anbefale dig Partner ads....

www.mmashop.dk  Alt til MMA, Karate,Kickboxing,Taekwondo,Judo,BJJ,Jiu Jitsu,Muay Thai, Kosttilskud, Streetwear og trænings udstyr.

Husk at se vores blog - www.mmashop.dk/blog

Vi er skam også på google med nyheder om MMA Udstyr https://plus.google.com/+MMAShopDK

Følg vores RSS Feed: http://www.mmashop.dk/index.php?route=feed/google_product_feed

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:18

Remy:
Men hold dig langt væk fra Tradedoubler.

Jeg har brugt Tradedoubler siden 2002, så det kunne være interessant at få at vide, hvorfor du mener, at Tradedoubler er en dårlig samarbejdspartner.

Jeg er helt med på, at det er en god idé, at advare andre, hvis der er god grund til det. Men indtil videre, mangler jeg en begrundelse fra dig, hvorfor man skal holde sig væk.

Tilmeldt 5. Jun 11
Indlæg ialt: 18
Fra  E-magazine.dk Skrevet kl. 21:03
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Nu var det godt nok ikke mig spørgsmålet var henvendt til, men jeg vil da gerne have lov til at komme med mine erfaringer med Tradedoubler, som jeg efterhånden har kæmpet med i flere år.

Jeg oprettede mig første gang som affiliate hos Tradedoubler for over 3 år siden. I starten gik alt som det skulle og mine salg blev registreret korrekt. Men pludselig en dag stoppede alt salg herunder de køb jeg selv foretog. Jeg kontaktede derfor Tradedoubler, og blev først spist af med en lang røverhistorie, som jeg afviste da jeg selv havde foretaget testkøbet og var sikker i min sag.

Jeg blev bedt om at fremskaffe dokumentation for købet, hvilket jeg sendte med det samme. Herefter blev mine mails ignoreret, og jeg kunne ikke få dem i tale igen. Først da jeg truede med dårlige anmeldelser på TrustPilot osv. kom der hul igennem, og de satte pengene ind. Men den dag i dag skal jeg stadig kontakte dem hvis der skal ske noget, og det er jo ikke holdbart.

Historien har så gentaget sig for nylig da jeg besluttede at give dem en chance igen. Igen gik alt fint i starten, men igen stoppede alt salg fra den ene dag til den anden, og heller ikke engang mine egne køb bliver registreret. Har også denne gang sendt en mail, som også er blevet ignoreret.

Hvorvidt der er tale om bevidst snyd skal jeg lade være op til den enkelte at bedømme, men jeg har min mening, og har talt med flere som har samme erfaringer.

Det blev vist til en lang smøre, men for at opsummere kan jeg absolut IKKE anbefale Tradedoubler.

Tilmeldt 6. Jan 12
Indlæg ialt: 67
Fra  NetBooster Affiliate Skrevet kl. 11:02

Hej Spørgsmålet,

NetBooster Affiliate er også en mulighed, vi har et stort udvalg af kampagner i hele Norden - http://netboosteraffiliate.com/da/  

Du er meget velkommen til at sende mig en PB hvis du har nogle spørgsmål. 

Held og lykke og hav en dejlig dag.

Hjælper affiliates med at øge deres indtjening online hos Netbooster Affiliate

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)