Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

webshop regler som 14 årig?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Jan 13
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle jer flinke amino'er Smile

Jeg er en dreng på 14 år, som overvejer at starte en webshop. Men jeg har et par problemer, vedrørende betalingsløsninger og leverandør.

1. Betalingsløsninger. Jeg har tænkt på paypal, men kan jeg få paypal på en webshop uden cvr-nummer?

2. Leverandør. Er det lovligt at købe på eks, tyske Ebay og så sælge det videre, via en dansk webshop?

Håber i kan hjælpe mig

- På forhånd tak

Mvh

Vilhelm

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej.

Det kan i Princippet godt lade sig gøre. Men du vil få en masse problemer ud af det. Så kan kun opfordre dig til at vente til du er 18 år med at starte. Eller få dine forældre overtalt til at du kan få et CVR Nummer.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Højbjerg
Tilmeldt 13. May 12
Indlæg ialt: 696
Fra  PhoneWear Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey,

Ja, du kan godt få paypal uden cvr nummer - det kunne jeg hvert fald i tidernes morgen.

Ja, du kan sagtens købe varer fra tysk eBay og sælge videre. Men husk, at hvis du vælger at importere fra ikke-EU lande, så SKAL du både moms- og importør registreres.

Held og lykke med det!

Mvh. Lars Thomsen

Find massere af billige iPhone og iPad covers på www.phonewear.dk

Tilmeldt 29. Jan 13
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svareneSmile

Og tusind tak til dig Lars, det var præcis lige det svar, jeg ledte efter.

Fra Dragør
Tilmeldt 20. Jan 13
Indlæg ialt: 512
Fra  Vilogo Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du regner med mange kunder r det nok en god ide at blive cvr registreres, fordi hvis du kommer over 50.000 kr. På 12 måneder, kommer der virkelige store bøder.
Ellers en okay ide med eBay, men Paypal kan godt være lidt svært, eftersom der er høje gebyrer på.
Så hvis du regner med det bliver en stor virksomhed så bliv cvr registreret og få en aftale med Nets eller noget.

Vh Victor :)

Mangler du grafisk assistance? Få lavet professionelt grafisk arbejde til din virksomhed her: http://vilogo.dk/

Tilmeldt 29. Jan 13
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Victor

Jer er indforstået med reglen, om at jeg ikke må have en omsætning, på mere 50.000 kr uden cvr-nummer, i løbet af 12 måneder. Men eftersom det nok kun bliver en lille "hobby", tror jeg ikke det bliver det store problem. Jeg har også overvejet Ewire som betalingsløsning, i stedet for paypal, problemet er bare at jeg først kan få Ewire, som minimum 15 årig (som jeg har forstået det). Men du har ret paypal tager et ret stort "cut", men det er nok den eneste mulighed Smile.

Tak for svaret

Mvh

Vilhelm

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. May 13
Indlæg ialt: 172
Fra  MG Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Trådstarter, om du har en butik i en by eller på nettet gælder de samme virksomheds regler

Fra Odense
Tilmeldt 11. May 13
Indlæg ialt: 27
Fra  OnkelBillig.dk Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil gerne hjælpe dig med alt de praktiske som webshop, leverandør og gode tips (Startede selv som ung).

kan du adde mig på skype?

Skype: nyqqi97

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Victor Søndergaard:
Hvis du regner med mange kunder r det nok en god ide at blive cvr registreres, fordi hvis du kommer over 50.000 kr. På 12 måneder, kommer der virkelige store bøder.

De 50.000 i omsætning over 12 sammenhængende måneder gælder MOMS registrering, ikke cvr :)

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. May 12
Indlæg ialt: 105
Fra  Ergooffice.dk Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor ikke bare cvr registrere dig? Mvh Spetslai Nang

www.ergooffice.dk billige ergonomiske kontormøbler til iværksætter.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)