Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Domænenavn

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Fredericia
Tilmeldt 10. Jul 11
Indlæg ialt: 207
Skrevet kl. 09:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Overvejer at starte et firma op - og skal have fundet både navn og domænenavn.
Men hvad er smartest i relation til domænenavnet : Skal det være helt eller delvist firmnavnet - eller kunne det være bedre med et kort og nemt domænenavn, som er let at huske ? Med en context i form af firmanavnet ? + måske slogan
Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 09:36
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har et firma der hedder Modified Solutions ApS og som du kan se på domænenavnet - hedder det bare modified.dk

Jeg kunne godt have tænkt mig her set i bakspejlet at det havde heddet noget med billig-php-udvikling.dk men det gør det jo ikke.

Desuden ser du jo heller ikke nogle af de store firmaer hedde noget lig det de sælger eller gør - sas.dk - easyjet.dk - spies.dk - parken.dk - amino.dk osv.

Kort sagt - kald dit domænenavn det dit firma hedder - eller som i mit tilfælde et fragment af firmanavnet - og lad være med at ærge dig over keyword density i dit domænenavn - for det betyder uendeligt lidt.

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 1012
Skrevet kl. 19:54
Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 23:44

Find dig et godt domænenavn uden æøå.. som er nemt at skrive og huske. Så kommer du langt. Du skal ikke begynde at finde et, hvor du putter en masse søgeord ind. Det ser uprofessionelt ud og Google kommer til at nedgradere effekten af det alligevel. 

Jeg skrev faktisk et indlæg for 6 år siden på min blog, som holder den dag i dag :-)

http://brianbrandt.dk/relevant-firma-navn-eller-brand-virksomhedsnavn-101.htm

Der er nogle gode råd i bunden af det indlæg.. 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)