Er der nogen der kan hjælpe til ider til meromsætning... Vurdering af hjemmeside.. Måske Andre ider til meromsætning uden store omkostninger ;) På forhånd tak |
Hvad gør du nu for at skabe omsætning?
Er der nogen der kan hjælpe til ider til meromsætning... Vurdering af hjemmeside.. Måske Andre ider til meromsætning uden store omkostninger ;) På forhånd tak |
Hvad gør du nu for at skabe omsætning? |
Brug for hjælp til WordPress? eller mangler du en professionel hjemmeside? - https://prestawise.dk
En hurtig gennemgang... 1. Du laver konkurrencer på din FB side der er i strid med Facebooks retningslinjer. 2. SEO på din shop er ikke eksisterende. 3. Shoppen loader utrolig langsomt hos mig. 4. Dit banner på forsiden er irriterende og ville få mig til, at lukke siden med det samme. |
Brug for hjælp til WordPress? eller mangler du en professionel hjemmeside? - https://prestawise.dk
Du kunne overveje at gøre din webshop responsive, så den også virker på mobiltelefoner. På FashiModo er næsten halvdelen af alle besøgende fra mobile devices, og der kommer nok ikke færre i fremtiden. Bare husk at sitet måske skal struktureres noget anderledes, da informationerne skal præsenteres anderledes på mobiltelefoner og tablets. Skærmområdet er mindre, så det er vigtigt at designet ikke bliver fyldt op af ligegyldige elementer. En ide kunne være at vise færre stykke tøj som enten kan være på tilbud, nyeste kollektion eller på anden måde stikker ud, men så lave en fantisk søgefunktion (Det er _ikke_ nemt!). Desuden loader siden også langsomt for mig. Prøv at se om du ikke kan optimere hastigheden. |
Stylebark - No bull****, bare tilbud!
Du kan også vælge selv at sætte dig i SEO, ved at læse på relevante blogs, høre podcast og ved at læse bøger. Jeg vil især anbefale SEO-LEX, skrevet af Thomas Rosenstand. Den vil hurtigt give dig en grundlæggende viden om SEO og mere til! Du kan eventuelt starte med den gratis udgave Du kunne også overveje at blive affiliate annoncør, denne mulighed kan du høre meget mere om i dette gratis podcast med Mikael Rieck og Ib potter Få flere af de besøgende du skaffer til dit site, til at købe noget... Lav splittest, brugertests og kig i din Google analytics og optimer efter den data du får. I forhold til konverteringsoptimering er den seneste episode af Pottercut med Benjamin Gundgaard meget relevant! - Alexander Larsen |
Infoserv afholder i september /oktober 5 workshops som stiller skarpt på hvordan du øger omsætningen i din webshop". Det koster kun kr. 1436,- excl moms. |