Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogle php programmøre der er friske på at starte nyt socialt site?

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 2. Oct 11
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg står med en fantastisk idé, og et par mindre investorer.

Sitet er så småt færdigt designet og der er også blevet koden en smule html og css.

Jeg søger et par php programmøre der ville være med til at kode funktionerne til sitet,
betaling ville være en andel og evt. løn.

Så har du forstand på oop php ville jeg gerne høre fra dig.

Jeg regner med at leje et lokale på sjælland hvor vi kan arbejde.  

Tilmeldt 23. Jul 12
Indlæg ialt: 191
Fra  Eye4Web Skrevet kl. 03:39
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fra et lignende indlæg:

Eye4web:

Sådan en tekst får du ikke meget ud af :)

Der er dagligt flere af sådanne "tilbud" her på Amino, så du skal virkelig sælge den godt hvis du skal have bid. Nu er jeg selv programmør, og vi er dovne. Vi gider ikke at kontakte dig for at få noget information om noget vi måske har interesse i, spild af tid.

Derfor foreslår jeg dig at du skriver lidt mere information. Forklar lidt om konceptet, bare rolig, der er ingen der stjæler din ide så du kan godt forklare den kort så man forstår hvad det går ud på.
Forklar også noget om dig selv, hvad er dine kompetencer og hvad tilfører du projektet?

Besvar desuden følgende spørgsmål:

- Hvad er indtjeningsmulighederne?

- Hvor meget tid skal jeg, som programmør, lægge i projektet?

- Hvornår skal det være færdigt?

- Har du en forretningsplan

Tilmeldt 11. Dec 12
Indlæg ialt: 408
Skrevet kl. 03:51

det da fremskridt her tilbydes ligefrem evt. løn Big Smile ja sorry der er en del af disse indlæg og selvom programmøre sidder ned det meste af dagen går jeg ud fra de også skal spise 

og det svare til du kontakter en håndværker med tilbudet om at du har en ide til et hus og han bare skal levere materialer værktøj og bygge det og hvis det bliver solgt kan han få en andel eller evt løn ...Big Smile 

Fra København
Tilmeldt 23. Jan 13
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 07:19
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Det var da virkelig et ensidet og faktisk lidt åbenbarende svar der kommer på denne tråd. Programmører virker ellers som nogle kloge hoveder, men her virker det ellers som om i ikke kan se ud over jeres egne skærme. Et projekt handler aldrig kun om programmeringen, der er virkelig mange forskellige aspekter der skal varetages så som daglig drift, opbygning og forretningsudvikling, design og koncept udvikling, markedsanalyser, seo plus virkelig mange andre ting der kan fylde rigtig meget i hverdagen. Det skal siges at jeg har selv siddet indenfor de fleste områder, plus programmeringsdelen i forskellige roller som hovedudvikler og projektleder.Jeg går ud fra at tråd starter ikke selv trækker nogen løn ud så jeg synes kun at det er et fair indlæg. At bruge et php framework for bare at komme i gang og for at kunne teste ideen er altså ikke rocketscience for en rigtig php programmør. Nu får jeg nok over snuden for dette indlæg men synes at der nogle gange bliver nødt til at være lidt Amino spirit, da dette virker som et sted hvor nye initiativer kan startes op og at der er mulighed for folk som trådstarter at komme ud med sine ideer/koncepter. Tommelfingeren op for dig trådstarter og dit initiativ, jeg er glad for at du gør et forsøg og rækker ud til dette community.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6570
Fra  TextReactor Skrevet kl. 07:22
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Michael:
Programmører virker ellers som nogle kloge hoveder, men her virker det ellers som om i ikke kan se ud over jeres egne skærme.

Hvordan skal man kunne betale for mad, husleje hvor man bor, internet, ens computer skal vel også opdateres, tøj m.m. hvis man ikke får løn?

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra København
Tilmeldt 23. Jan 13
Skrevet kl. 07:45

Er man dygtig nok, har man vel et job i forvejen, er tilknyttet andre projekter eller har en god opsparing man gør brug af for at være med i sådanne projekter. Det handler om at kunne tage initiativ og satse noget sammen med andre. Det kan godt være at alt falder på gulvet og projektet ikke bliver nogen stor succes, men i det mindste har man vist at man har modet og viljen til at gøre et forsøg. Den der "Skal da ha" mentalitet er jeg rimelig træt af at støde på. I mine øjne dør en iværksætter aldrig fattig, da værdien af dennes initiativ og kampånd langt overgår likvide midler. Thumbs up igen til trådstarter jeg er glad for dit initiativ og din indsats. 

Tilmeldt 7. May 12
Indlæg ialt: 375
Skrevet kl. 07:50

Problemet i det du skriver er jo at programmøren sjældent har samme interesse og gejst omkring et projekt som den iværksætter der har startet det. Selvfølgelig er man passioneret, men det betyder ikke at man bare lige kan adoptere en vilje omkring et projekt sådan lige. Ikke sagt at dette ikke kan ske, men vi går jo også med vores egne projekter, som du siger :)

vh. Daniel Poulsen

DPCreations | 

Fra København
Tilmeldt 23. Jan 13
Skrevet kl. 08:05

Så skal man jo ikke sidde i et forum som Amino og kommentere på indlæg som dette hvis man ingen interesse har i det, men i stedet passe sit 8-16 job. Når man går sammen med en projektstarter, er man begge to iværksættere og dette kræver at man føler noget for projektet. Har man sine egne projekter skal man jo bare lave en vurdering over hvad man vil satse på. Disse kan jo evt. ligges i skuffen og blive taget op sammen med ens nye samarbejdspartner og måske blive til noget størrer end hvis man bare har siddet og nørklet med det alene.

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 08:09

Problemet med den form for udvikling er at der kommer en mand med en idé - og så er det i starten (og i løbet af hele projektet) programmøreren der laver hele arbejdet. 

Derfor tager jeg heller ikke den former for "ikke betalt arbejde" ind, for det første har jeg alt for meget i forvejen at se til, alle betaler deres regninger og jeg er sikret en månedlig overskud ifht. hvor mange timer jeg selv gider arbejde.

Jeg kan dog godt se at det kan være et fedt springbræt for en ikke etableret programmør uden renomé og erfaringer. Wink

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 08:38
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Michael:
Så skal man jo ikke sidde i et forum som Amino og kommentere på indlæg som dette hvis man ingen interesse har i det

Hey! Trådstarter har fået gode råd om at skrive lidt mere om sig selv og sit projekt, for at tænde gejsten hos potentielle samarbejdspartnere. Hvorfor har du noget imod det?

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)