Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fiduser til at få facebook likes?

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Viborg
Tilmeldt 6. Jun 07
Indlæg ialt: 328
Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Ulrich2712:

App'en spreder sig meget voldsomt viralt, idet den auto deler sig via brugernes private væg.

Hvis jeg observerede dette, var virksomheden og alt fremtidig kommunikation blevet blokeret.

Fra Horsens
Tilmeldt 29. Aug 12
Indlæg ialt: 11
Fra  BookEtBord Skrevet kl. 14:24

Vil du venligst uddybe dette? - Jeg tror ikke jeg er helt med..

Tilmeldt 11. Mar 13
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 14:26

Hej Mads,

Facebook er bygget så smart op, at du helt selv kan vælge din målgruppe. Derfor anbefaler jeg, at du reklamere din side på facebook, alle bannerne i højre side. Du kan komme rigtig langt for 400-500 kroner. Jeg har selv gjort det med siden Landbrugs billeder, hvor jeg har prøvet facebook ads. 

Held og lykke med det

Mvh Jens

Fra Viborg
Tilmeldt 6. Jun 07
Skrevet kl. 14:29

Ulrich2712:

Vil du venligst uddybe dette? - Jeg tror ikke jeg er helt med..

Jeg ved ikke om spørgsmålet er til mig, men alt der autodeler burde i min verden bandlyses fra Facebook. Der er ikke noget som helst der skal autodele noget på min profil.

Jeg har flere venner hvor jeg har fravalgt at se opdateringer, idet de ukritisk klikker sig ind på alt muligt, og dermed spammer mig med deres crapware.

Fra Horsens
Tilmeldt 29. Aug 12
Indlæg ialt: 11
Fra  BookEtBord Skrevet kl. 14:33

Hej AnyFellow

Jov, det var tiltænkt dig :)

Min forklaring var nok lidt for hurtig.

Der er selvfølgelig ikke tale om Auto-deling UDEN brugerens egen tilladelse, men derimod i overensstemmelse med Facebook's app retningslinier.

Ulrich 

Fra Viborg
Tilmeldt 6. Jun 07
Skrevet kl. 14:42

Ulrich2712:

Hej AnyFellow

Jov, det var tiltænkt dig :)

Min forklaring var nok lidt for hurtig.

Der er selvfølgelig ikke tale om Auto-deling UDEN brugerens egen tilladelse, men derimod i overensstemmelse med Facebook's app retningslinier.

Ulrich 

Okay, ja det er en anden sag. Der er det vennerne der "autodeler" og skal bandlyses ;)

Tilmeldt 25. Oct 07
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 20:01

Hej,

Skriver lige på dette link selvom det er gammelt, men det var det første link som kom op på min søgning. En måde at få likes på er at oprette en konto på addmefast 

Her kan du nemt og gratis få likes på din side med 5 min arbejde pr. dag giver ca. 100 likes pr. dag ganske gratis.

Det er selvfølgelig ikke likes som du vil få omsætning m.v. af men tænk selv på en side du vil like. Er den ikke mere attraktiv at like hvis den 2000 likes i stedet for 100?

Det fungere sådan at du opretter en ny facebook profil og en konto på addmefast så er du i gang.

På addmefast liker du andre sider med din nye facebook profil. Når du har liket 20 sider på en dag får du 150 point. Points kan omsættes til likes og kan sættes til 2 point pr. like. Dvs du får 75 likes for de 150 point og du får mellem 2-10 point pr. side du liker. Dvs. ca. 100 likes pr. dag (dine points er brugt inden for et par timer selv du sætter den til det laveste på 2 point.)

Her er link til addmefast: http://addmf.cc/E4F2W6H"]FREE

Jeg får selvfølgelig lidt points hvis du opretter dig på siden via dette link. 

Tilmeldt 18. Mar 13
Indlæg ialt: 151
Fra  www.Ditur.dk Skrevet kl. 00:29

Jeg vil på det kraftigste fraråde inaktive likes. Det vil gøre at % delen af dine relevante likes, som ser dine opslag bliver væsentligt mindre.

Det er der ingen der ønsker.

Heller 100 likes der interessere sig for din side en 10.000 der aldrig integrere eller ser opslaget.

Der findes blandt andet en video på youtube med det, har ikke lige link. Men den argumentere for, at du faktisk får mindre ud af de 10.000 end de 100 likes.

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 01:02

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)