Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken affiliate firma er bedst set fra annoncørens synspunkt?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Oct 09
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

De fleste indlæg herinde er vist set fra affiliate-partnerens synsvinkel. 

Men jeg skal igang som annoncør. Mit firma sælger et online IT service produkt med hele verden som marked, og jeg er interesseret i CPS (Cost Per Sale).

Hvordan vælger jeg det bedste affiliate program? 

Her er mine erfaringer indtil videre:

Jeg kontaktede tradedoubler med deres sælger (i ental) var der ikke lige og jeg blev bedt om at ringe tilbage, men i mellemtiden har jeg set nogle dårlige beskrivelser om dem (bla. på trustpilot) så hmm..

Jeg brugte EuroAds 'ring mig op' formular, da de ikke havde ringet mig op i to dage så ringede jeg til dem og deres to sælgere var i møde og der blev lovet at de ringer tilbage, de har de ikke gjort efter to dage. 

Så skrev jeg til AsiaClickz, de har ikke svaret tilbage efter 4 dage. hmm...

Er der nogle der har været/er annoncører på forskellige netværk som de kan anbefale? 

Jeg går egentligt ud fra at jeg skal have fat i flere forskellige netværk da jeg skal ud til hele verden. Hvad fungerer godt i USA og Asien?

På forhånd tak.

Mvh.

Tilmeldt 5. Oct 09
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 13:16

Hej,

Glemte at nævne at jeg også har kigget på:

Rakuten (LinkShare) og Commission Junction men de kræver begge at man sælger for over 1 million usd /år og det gør jeg ikke (endnu!).

Mvh.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 13:44

Du kan prøve dem her: http://www.clixgalore.com/, det koster ikke meget at komme igang og de dækker rigtig mange lande. Webgains og Zanox dækker også en del lande.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:53

Jeg viste ikke at CJ og Linkshare havde krav om at man skullle sælge for 1 million USD. Har selv stået for en del programmer i hele verden og her brugte vi hovedsagligt CJ, Zanox når man skulle uden for EU/US, dog brugte Zanox en skov af subnetværk.

Hvis de ville acceptere dig, så ville jeg mene at CJ er et af de netværk som dækker verden bedst og hvor du kan være på et netværk. Alternativ må du kigge på lokale netværk, men sikre dig at du får fjernet dubletter hver måned og evt bruger et 3 parts værktøj til det.

Kan du lave et link til din side og så kan jeg kigge lidt mere på det evt. PM mig hvis du ikke vil have det ud her.

Fra Viborg
Tilmeldt 10. Aug 12
Indlæg ialt: 663
Fra  Dyrhøj Marketing Skrevet kl. 12:44

Hvis du gerne vil hurtigt i gang, så vil jeg anbefale Partner-Ads (http://www.partner-ads.com/). Det eneste krav der er er 1000 kr. i indskud, som du kan bruge til annoncering. Jeg har indtil videre kun været partner hos Partner-Ads, men det har været med stor tilfredshed.

Venlig Hilsen

Martin Dyrhøj

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)