Hej Aminoer, De fleste indlæg herinde er vist set fra affiliate-partnerens synsvinkel. Men jeg skal igang som annoncør. Mit firma sælger et online IT service produkt med hele verden som marked, og jeg er interesseret i CPS (Cost Per Sale). Hvordan vælger jeg det bedste affiliate program? Her er mine erfaringer indtil videre: Jeg kontaktede tradedoubler med deres sælger (i ental) var der ikke lige og jeg blev bedt om at ringe tilbage, men i mellemtiden har jeg set nogle dårlige beskrivelser om dem (bla. på trustpilot) så hmm.. Jeg brugte EuroAds 'ring mig op' formular, da de ikke havde ringet mig op i to dage så ringede jeg til dem og deres to sælgere var i møde og der blev lovet at de ringer tilbage, de har de ikke gjort efter to dage. Så skrev jeg til AsiaClickz, de har ikke svaret tilbage efter 4 dage. hmm... Er der nogle der har været/er annoncører på forskellige netværk som de kan anbefale? Jeg går egentligt ud fra at jeg skal have fat i flere forskellige netværk da jeg skal ud til hele verden. Hvad fungerer godt i USA og Asien? På forhånd tak. Mvh. |
Hej,
Glemte at nævne at jeg også har kigget på:
Rakuten (LinkShare) og Commission Junction men de kræver begge at man sælger for over 1 million usd /år og det gør jeg ikke (endnu!).
Mvh.