Som andre påpeger, så vil jeg også sige det er op ad bakke. Enten skal du skille dig markant ud fra mængden, eller også droppe idéen og måske vælge en anden idé at satse på i stedet. Der er nok af idéer derude.
Under alle omstændigheder, rigtig meget held og lykke med hvad end du finder på at realisere.
Hvis du vil befinde dig i den branche, så find 1-3 rigtig funktionelle, unikke og flotte covers at sælge, som er i god kvalitet og koster noget på den anden side af 150 kr. (det vil jeg hvertfald gøre, hvis jeg var dig)
Ellers så skal du droppe at lave SEO, markedsføring og en fin webshop og så bare sælge til venner, bekendte og folk du ellers møder på din vej. Dette kan man også SAGENS tjene en fin sjat på, og hvis dit produkt er RIGTIG godtc, så fortæller dine venner og bekendte det videre til deres venner og bekendte.
Men hvis du ikke vil gå nogle af disse 2 veje, så tror jeg du får det RIGTIG svært i den branche. Men tab ikke mod - find evt et andet produkt af sælge, for der er mange og vælge mellem. Et eksempel kunne være sjove puder, lampeskærme, håndklæder, hvad ved jeg.
Held og lykke.
Mvh. Daniel Kristensen
Er din tekst eller billede blevet kopieret? Lad Kopieret.dk hjælpe dig med din sag - "no cure, no pay"
Hvis du vil befinde dig i den branche, så find 1-3 rigtig funktionelle, unikke og flotte covers at sælge, som er i god kvalitet og koster noget på den anden side af 150 kr.
Jeg har en veninde, der vendte hjem fra USA med en ordentlig mobbedreng af et cover. Når telefonen gik ud, så trykkede man på en knap på coveret, der opladede telefonen. Det synes jeg var meget cool - omend jeg nok skulle have taske med til den hver gang.
Sjovt i nævner idéen med et cover der kan oplade telefonen, det er rent faktisk på dette punkt jeg havde forestillet mig at skille mig ud, da jeg har fundet nogle utrolig "små" covers, hvor dette er muligt.
Jeg er i gang med en skoleopgave lige pt om start af egen virksomhed og det er blandt andet derfor jeg bragte denne tråd på banen :)
Et etableringsbudget hvad vurdere i at jeg skal tage med i form af start af webshop udover disse punkter Etablering og køb af webshop Køb af domænenavn + webhotel i 3 år Penge til SEO og reklame Reklamation(er lidt i tvivl om det er det rette ord at bruge, men der er jo en regel på nettet om at man kan sende varen retur 14 dage efter købt) Ret mig hvis jeg er forkert på den.. Varelager
Sjovt i nævner idéen med et cover der kan oplade telefonen, det er rent faktisk på dette punkt jeg havde forestillet mig at skille mig ud, da jeg har fundet nogle utrolig "små" covers, hvor dette er muligt.
Hvad gør du så, når alle andre også får det? :)
craver35:
Et etableringsbudget hvad vurdere i at jeg skal tage med i form af start af webshop udover disse punkter Etablering og køb af webshop Køb af domænenavn + webhotel i 3 år Penge til SEO og reklame Reklamation(
Indløsningsaftale og betalingskortaftale?
Vedligehold af webshoppen - både programmering og grafik?
Og ja, reklamationer/returneringer er en rigtig god idé at have med i beregningen, for det kommer utvivlsomt :)
Og så ville jeg sætte et beløb af til uforudsete omkostninger, for det kommer også utvivlsomt.
Mvh.
Lars Thomsen
Find massere af billige iPhone og iPad covers på www.phonewear.dk.
Ja, så må vi håbe der er noget nyt, som jeg kan differencere mig på? :)
Pointen er, at jeg vil have dig til at tænke langsigtet - for din egen skyld. Jeg har selv været i dine sko, og hvis der er noget, jeg ville have vidst dengang, så er det helt klart at tænke på lang sigt og at være nytænkende/nyskabende. Jeg startede ud med præcis samme tanke som dig: "jeg skal bare være billigst, så kommer det til at køre automatisk." - det gjorde det bare ikke.
craver35:
Super Lars, tak fordi du er behjælpelig, det kan dog være svært at vurdere hvordan jeg skal budgettere synes jeg :)
Det er det også, det er rigtigt svært. Måske endda specielt i netop denne branche.
Mvh.
Lars Thomsen
Find massere af billige iPhone og iPad covers på www.phonewear.dk.
Hva med disse ting?!: - regnskab, - produktbilleder, - evt. korrekturlæsning af hjemmeside - Lagerplads (medmindre du har plads derhjemme) - pakkematerialer (Bobblekuverter, kasser, tape m.m.) - fragt (medmindre du vil kræve fragtgebyr for hver ordre)
Derud over så er markedsføring nok et bedre ord end reklamation :)
Mvh. Daniel Kristensen
Er din tekst eller billede blevet kopieret? Lad Kopieret.dk hjælpe dig med din sag - "no cure, no pay"