Bum bum, det lyder hårdt, men jeg er ikke imponeret, det er lidt noget jeg forventer at se på tv shop. :)
Den skriger "KØB MIG, KØB MIG, KØB MIG". Der er intet mindre end 4 "Buy Now!" knapper på forsiden - Det hjælper ikke på mig - tværtimod, jeg tænker det ligner noget kina skrammel og så er troværdigheden desværre i bund :)
Overvej at ændre siden, således at forsiden er en mere introduktion til produktet uden at gå i bunden med det. Derefter lav flere knapper i toppen. Forside, "Selve produktet", Referencer, "Praktisk", Om os.
Forsiden: Intro til jer/produktet, meget kort og overfladisk, samt imødekommende for ens blik.
Produktet: Mere dybdegående informationer. Jeg vil sgu gerne vide hvad jeg køber og hvorfor det gør at man kører mere pr/l og mere miljøvenligt.
Referencer: Længere referencer med bedre informationer i, gerne lidt flere statistiker og med navn/titel/firma.
"Praktisk": Alt hvad der vedrører shipping, betaling, refundering, klager, terms and conditions osv osv. Gør det dybdegående men overskueligt. Når jeg handler hos et firma så vil jeg gerne vide hvad shipping koster, hvem der bliver sendt med og hvor lang leveringstid der ca. er. Og hvor fleksibel er i med at sende med andre, hvis jeg nu kun vil få fra GLS? Hvordan med shipping til udlandet?
Om os: KUN OM FIRMAET!
Så har i kun lavet en dansk version af forsiden. Hvorfor ikke bare nøjes med at holde den på engelsk? Og overvej om der overhovedet er brug for et nyhedsbrev - hvad nyt kan i bringe omkring jeres produkt? Eller har i planer om at komme med mange flere?
Jeg synes det er helt fint i har valgt paypal som betalingsmetode, men undersøg om en Dankort-løsning kan betale sig.
Benyt KISS.
Alt hvad jeg har skrevet har naturligvis været i min bedste hensigten. Held og lykke, og hvis der er nogle spørgsmål eller noget du har brug for at få uddybet, så er du velkommen til at skrive mig en privat besked :)
Mvh Kim