Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af virksomhed

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Jan 13
Indlæg ialt: 44
Fra  www.plbold.dk Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Jeg vil starte egen virksomhed, men jeg har ikke styr på alle de økonomiske ting. Hvem skal man kontakte for at gøre sig klogere på alt dette? Sin bank eller?

Det er en hjemmeside, hvor jeg vil tjene penge via bannerreklamer, men der går nok et stykke tid, før jeg får nogle aftaler på plads. Derfor vil jeg i starten tjene penge via Google Adwords og Adsense - hvad jeg kan læse mig til, så opretter man en profil på disse sider, og så ordner Google stort set alt - er det korrekt?

Mvh Jeppe

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46616
Fra  John Hannover Skrevet kl. 14:41

Jeg tror ikke i første omgang banken vil byde ind med megen lærdom om det økonomiske. Du kan tilmelde dig kursus fra skat i din kommune. Ring til kommunens erhvervsafdeling og hør hvornår der næste gang er gratis kursus med skat for iværksættere i dit område. det er en dags / ½ dags kursus og giver lidt

google moms og lignende, se evt om noget i min blogs indholdsfortejnelse http://johnhannover.blogspot.dk/p/indholdfortegnelse.html kan fange din interesse, der er en del om at starte virksomhed

Google også affilate og adwords og alt det andet du tænker på, skriv det også i søgelinjen herinde, så vil du finde en masse.

NÅR du så er klar, må du beslutte om du vil starte virksomhed med moms (krævet hvis der er mulighed for at du kommer over 50.000 kr i omsætning på 12 mdr i træk og dyrt hvis du kunne forvente det, og ikke registrerede dig) - men er det mindre beløb, så skal du bare føre regnskab og indberette dit overskud og betale skat af det via skat.dk forskud og årsopgørelse

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Give
Tilmeldt 18. Oct 12
Indlæg ialt: 84
Fra  Ølhandleren Skrevet kl. 16:07

Jeg har ikke kendskab til AdSense. Men jeg kan ikke forestille mig at det går af sig selv.
Der skal ledes trafik til din side, gennem Adwords, kvalitetsindhold eller andre ting.
Det er helt sikkert muligt at tjene penge på det, men husk at "nothing comes from nothing"

Hvis du synes om god specialøl så klik ind på min shop Ølhandlerens netbutik.

Driller momsen eller skatten, så tag fat i mig. Jeg udfører bogholderi til konkurrencedygtige priser.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)