Hvordan undersøger man søgeord?
Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Hvordan er det nu man tjekker, hvor mange googlesøgninger, der foretages på forskellige søgeord?
Svar
Tilmeldt 2. Oct 12
1980'eren
Skrevet
31-05-2013 kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
I Google Adwords under "Værktøj og Analyse > Søgeordsværktøj. Du skal være tilmeldt og logget ind i Adwords for at kunne bruge det.
Svar
Fra Gentofte
Tilmeldt 28. Jul 11
Hvordan er det nu man tjekker, hvor mange googlesøgninger, der foretages på forskellige søgeord?
Hej Majbritt,
Her: https: //adwords.google .dk under søgeordsværktøj. Skriv søgeord og se konkurrence, samt hvor mange globale og lokale søgninger der er pr . md.
God dag til dig!
Med venlig hilsen
Cher Pedersen
Telesvar
88 43 33 33
Svar
Fra Århus
Tilmeldt 16. Dec 10
Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Tilmeldt 30. Apr 13
Men tag det med et gran salt. Jeg synes flere gange jeg har oplevet at det ikke helt passer. Jeg har også hørt flere sige at de ikke kan få det til at passe. Husk at der er mange "filtre" du kan skrue på i søgeordsværktøjet.
Svar
GSM alarmer til private og erhverv. Kig forbi vores webshop og find inspiration og gode tilbud
Tilmeldt 2. Feb 13
@1980
Man skal ikke være logget ind for at bruge det.
Majbritt husk at sætte den til "eksakte" søgninger.
Svar
Tilmeldt 2. Oct 12
1980'eren
Skrevet
31-05-2013 kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
@1980 Man skal ikke være logget ind for at bruge det.
Nej, det har du da helt ret i. Sådan huskede jeg det bare. Beklager fejlinformationen.
Svar
Tilmeldt 2. Feb 13
@1980
Men du har ret, det er pisse irreterende at skulle indtaste de der skide "spam "-tests hele tiden :)
Svar
Fra Nykøbing F
Tilmeldt 29. Jun 10
Men du har ret, det er pisse irreterende at skulle indtaste de der skide "spam"-tests hele tiden :)
Google har også været søde og besværliggøre dem yderligere. Jeg tænker med glæde tilbage på dengang, hvor de rent faktisk stadig kunne læses!
Svar