Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp! Webshop for begynder.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Haslev
Tilmeldt 26. May 13
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen der kan anbefale noget om hvordan man starter en webshop.

Jeg er på absolut bar bund, så det skal starte fra A og ikke forudsætte at man allerede har sem- styr på det.

På forhånd tak.

Fra Greve
Tilmeldt 30. Jun 11
Indlæg ialt: 221
Skrevet kl. 20:03

Det er faktisk utrolig nemt at starte en webhsop. 

Jeg laver selv billige webshops i opensource systemet "PrestaShop", som blev kåret til det bedste webshopsystem i 2011. Skriv gerne en privat besked, hvis du er interesseret, så kan jeg sagtens give dig et godt tilbud.

Men før du får en webshop skal du jo have et varelager, eller gøre brug af dropshipping.

Du skal have et CVR-nummer. Dette ser mere prof ud for kunderne.

Du skal have nogle aftaler, så du kan tage i mod forskellige kort, som mastercard, dankort, visa osv.

Hvis du har flere spørgsmål spørger du bare :)

Tjek min personlige side, hvor mine fotografier kan ses: Alexanderleo

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 13
Indlæg ialt: 55
Fra  SmartWeb Skrevet kl. 08:44
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hej Dyssegaard

Hvis du gerne vil starte din webshop op på en sikker og nem måde, kan jeg anbefale SmartWeb. 

Når du opretter en gratis demo hos SmartWeb, får du 35 designs at vælge i mellem og du kan selv uploade dit logo m.m. og opbygge din shop, uden at kende til kodning overhovedet. Hvis du skal have ændret nogle farver eller ligende så ringer du bare ind til Smartweb teamet. Smartwebs kundeservice medarbejder plejer også at være flinke til at rådgive en, i alt fra betalingsgateways, logistik, lagerhoteller, økonomisystemer, SEO, AdWords, Google Analytisk og generelt markedsføring af ens webshop. Så man får meget rådgivning med og så koster en shop ikke meget mere en et mobil abonnement.

En SmartWeb Webshop koster fra 299 Kr. pr. mdr. Der er ingen oprettelsesgebyr. Du får gratis dansk support, danske manualer og videoer der trin for trin viser dig hvordan du skal opbygge din webshop. Systemet er meget Google venlig - så du får en god chance for at komme til tops. Paypal er en del af pakken og en betalingsgateway til Nets (PBS) koster 139 Kr. pr. mdr. Du binder dig kun for 6 mdr. af gangen.

Her kan du se hvad andre SmartWeb bruger synes om systemet: http://www.trustpilot.dk/review/smartweb.dk

Link til SmartWebs hjemmeside, hvor du kan se alle de eksterne systemer SmartWeb kan integreres med i takt med at du får brug for det: http://www.smartweb.dk/shop-integrationer/

Med venlig hilsen

Maibritt 

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 09:00

Hej.

Tag et kig på denne "Beginners guide":

http://www.shopnyt.dk/guide-start-en-webshop.html

Mvh.

ShopNyt

Fra Haslev
Tilmeldt 26. May 13
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 09:21

Hej.

Super, det var lige noget i den dur jeg var på udkig efter. Kan du anbefale noget god litteratur for begyndere, så jeg kan danne mig et lille overblik over det hele.

Fra Klarup
Tilmeldt 30. May 12
Indlæg ialt: 124
Fra  HS Gruppen Skrevet kl. 09:39

Hej,

Jeg bruger selv unoeuro.com som webhotel, de har en såkaldt 1-click installation af både prestashop og magento.

Det vil sige du køber et domæne og et webhotel hos dem, når det er aktiveret bruger du 1-click installationen og så går der et par minutter og så har du en webshop :-) du skal så selvfølgelig til at lave en masse arbejde med varer og tekster :-)

Men selve opsætningen er utrolig nem. Ved ikke om det hjalp......og jeg får altså ikke noget for at reklamere for unoeuro, det er bare fordi jeg syntes de har et godt produkt :-)

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 11:06
Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 11:09

Lundsby:
Nej, nej den guide er så smækfyldt med faktuelle fejl

Hallo idiot!

Det er i orden at du ikke li' mig, men lad dog være med at ødelægge hver eneste tråd med dit vrøvl!

Mvh.

ShopNyt

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 11:13

Webshop Mærket:

Hallo idiot!

Det er i orden at du ikke li' mig, men lad dog være med at ødelægge hver eneste tråd med dit vrøvl!

Solen skinner Kurt, du må havde en rigtigt god dag.

Tilmeldt 2. Oct 12
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 11:32

Dyssegaard:
Kan du anbefale noget god litteratur for begyndere, så jeg kan danne mig et lille overblik over det hele.

Som begynder er det en god idé at læse Martin Thorborgs E-pusher. Den er perfekt til at få et overblik over, hvilke overvejelser du skal gøre dig.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)