Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sende opfølgende mail vedr. salg?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Dragør
Tilmeldt 15. Mar 13
Indlæg ialt: 442
Fra  MD VVS Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ah, skal vi ikke lade være med at spamme forum med flere indlag af samme type. Selvfølgelig er det samme kategori....hvad må man sende ud til en kundes e-mail adresse. Mindre sko behøver vi vel heller ikke at gå i.

Men fint fint, du føler for 1 stjerne til det, fred være med dig. Fortsat god weekend.

Natasha

Fra København K
Tilmeldt 23. Nov 12
Indlæg ialt: 522
Fra  Bella Borsa Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal da ikke bestemme, om jeg synes, det er en tilsvarende kategori eller ej. Det er en subjektiv vurdering ligesom din egen vel er.

Jeg snakker om en mail i forbindelse med et salg og du snakker om at kontakte kunden ved en højtid ikke i forbindelse med jeres salg for at sige hej og gøre opmærksom på din virksomhed, så I ikke bliver glemt. Jeg ser en stor forskel der, da jeg kontakter kunden i forbindelse med en handling fra kundens side og ikke flere måneder senere. Men fair nok hvis du ikke kan se denne forskel på kontakt.

Jeg har ikke skrevet, at jeg har givet dig 1 stjerne, men det er sødt, at du tilsyneladende går sådan op i det, at du må skrive et svar mere i min tråd omkring det. Der er også en, der har givet mig 1 stjerne, men jeg er fløjtende ligeglad med, om det er dig eller en anden, der har givet mig det.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47143
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

i alle fald - man må ikke kontakte kunder - heller ikke for at sige god jul eller tillykke. og Natascha gi pokker i stjerner, vist kan de ærgre, men det er umuligt at gardere sig helt -

Til Martin vil jeg sige, at jeg fravælger leverandører som efter en handel hos dem gør noget som helst andet end - max - spørger om jeg var fuldt tilfreds og beder om feedback direkte eller via trustpilot osv.

Følger der et tilbud med, og jeg som altid har undladt at krydse af for nyhedsbrev - koster det mig som kunde fremover, af rent princip - jeg får mere end nok mails - men finder det OK at en leverandør godt vil sikre sig jeg var tilfreds og bruge min oplevelse til en eller anden forbedring fremover, gerne i kortest mulig form

go aften -

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 12:52
Hvor mange stjerner giver du? :

i alle fald - man må ikke kontakte kunder - heller ikke for at sige god jul eller tillykke

Lige præcis julekortet beskæftiger Forbrugerombudsmanden sig med i sin spamvejledning, side 6:

Der kan måske være tilfælde, hvor udsendelse af et elektronisk julekort ikke vil indebære en overtrædelse af markedsføringslovens § 6, fx hvor en erhvervsdrivende som led i løbende kundeforhold med en anden erhvervsdrivende – som en høflighedsgestus - tidligere har sendt et fysisk julekort til kunden, men hvor julekortet som led i den teknologiske udvikling er blevet elektronisk. Det forudsætter dog, at julekortet ikke indeholder nogen form for reklame.

Så, konverterer man sit fysiske julekort til et elektronisk, og har man et løbende kundeforhold, er det efter Forbrugerombudsmanden tilladt.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)