Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyheder til din webshop

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 22. Jan 13
Indlæg ialt: 114
Fra  ePay A/S Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Morten

Nu skal jeg forsøge at svare:

WideEyes.dk & AAimport.dk:
Vil man kunne bruge den løsning til afdragsordninger? Fx til delbetalinger hver måned i 12 måneder?
Ja, du bestemmer selv, hvor lang tid abonnementet skal køre. Du kan opsige det efter 12 måneder og på den måde bruge det som en afdragsordning.

WideEyes.dk & AAimport.dk:
Og hvis ja - er der nogen former for sikkerhed for at beløbet rent faktisk hæves hver måned, eller kan køber stoppe betalingerne?
Køber kan ikke selv stoppe betalingerne, men skal tage kontakt til forretningen, hvis abonnementet skal opsiges.

Med hensyn til betalingssikkerhed er er det mere kompliceret. Et betalingskort kan jo blive spærret eller udløbe uden varsel, og så kan forretningen ikke hæve betalingerne.

Vores abonnementsbetalinger er tilpasset f.eks. månedlige trækninger for månedlige ydelser. Hvis kortet udløber/spærres, lukker man jo bare for kundens ydelse, og så må kunden finde ud af at tilmelde sig igen. Men ved en afdragsordning HAR kunden jo allerede produktet – og dermed løber forretningen en noget større risiko i mine øjne.

Jeg ved ikke, hvordan man rent juridisk strikker en aftale sammen i forbindelse med afdragsordninger, eller om der findes nogen sikkerhed for forretningen, i tilfælde af at kortet udløber/spærres. Der skal du nok have fat i jurist, advokat eller lignende.

Jeg håber i hvert fald, det gav lidt afklaring i forhold til den praktiske brug af abonnementsbetalinger :)
Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 14:21

GuruGuy:
Der mangler HELT SIKKERT at man kan tilbyde iBill som en SELVSTÆNDIG betalingsmulighed i stedet for at de skal "forvirres" ind igennem kort-betalingen (jeg har Epay)

Her er jeg HELT enig. Det er lidt svært at kommunikere ordentligt ud, og ville være langt lettere som en selvstændig mulighed.

Det samme gælder i øvrigt for bankoverførsel.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Ringsted
Tilmeldt 15. Nov 06
Indlæg ialt: 297
Fra  Lampeguru.dk Skrevet kl. 14:29

igang:

Her er jeg HELT enig. Det er lidt svært at kommunikere ordentligt ud, og ville være langt lettere som en selvstændig mulighed.

Det samme gælder i øvrigt for bankoverførsel.

Så skal vi jo bare have Epay på banen ;-)
Jeg skal oplyse at iBill selv har været inde og rode i min shop for at se om de selv kunne løse udfordringen, men det var ikke muligt desværre.

Bankoverførsel er hos mig også en selvstændig betalingsmulighed og ja, det skal det være. 

Lamper til enhver smag - Nu over 2000 lamper! LampeGuru.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 22. Jan 13
Fra  ePay A/S Skrevet kl. 15:38
Jeg tager gerne forespørgslen videre, men lover ikke mirakler ;)

Når I siger ’selvstændig betalingsmulighed’, hvad mener I så helt konkret? At det ikke skal foregå i ePays betalingsvindue, eller at det slet ikke skal være gennem ePays betalingssystem?

Vi har samlet alle betalingsformer i ét vindue for overskuelighedens skyld. Vi er selv glade for vores betalingsvindue – det er brugervenligt, ser lækkert ud og kører hurtigt (men nu er vi heller ikke helt objektive jo). :)

Mener I, at kunden har svært ved at bruge vores betalingsvindue, fordi alle betalingsmuligheder er samlet?

Tak for input! Jeg sætter virkelig pris på god, konstruktiv feedback!
Fra Ringsted
Tilmeldt 15. Nov 06
Indlæg ialt: 297
Fra  Lampeguru.dk Skrevet kl. 21:05

Det jeg mener er, at kundene I STEDET FOR at vælge bankoverførsel, PayPal eller kortbetaling og derved komme til jeres glimrende betalingsvindue, skulle kunne vælge "Fakturabetaling" og "Afdragsbetaling" (når den tid kommer)..

Det ER jo et selvstændigt betalingsvalg, ligesom den nuværende Epay er...
- Forstår du?

Sker det ikke, vil det aldrig komme til at fungere.

Lamper til enhver smag - Nu over 2000 lamper! LampeGuru.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 22. Jan 13
Fra  ePay A/S Skrevet kl. 15:15
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej igen

SÅ er det endelig muligt at vælge, om I vil pålægge kunden gebyret ved iBill, eller I selv vil afholde det.

Hvis du er interesseret, skal du bare kontakte vores teknikere på support@epay.dk, så kan de sætte det op på din ePay-konto. 

God weekend! 

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)