Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyheder til din webshop

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 22. Jan 13
Indlæg ialt: 114
Fra  ePay A/S Skrevet kl. 08:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle

Vi har et par nyheder fra ePay, som vi gerne vil dele med jer. Hvis I har spørgsmål til noget af det, skal I bare hive fat i os. Vi fanges på mail support@epay.dk eller telefon 98 13 90 40 fra 09-16 alle hverdage. :)

---

Tilbyder du betaling med faktura i din shop? Hvis ikke, så skulle du måske overveje det.

Fakturabetaling er nemlig ret smart:

Kunden laver et køb i din shop, men betaler først, når varen er modtaget.

Når kunden kan vente med at betale, indtil varen er modtaget, øger det kundens tryghed ved at handle i din shop. Samtidig giver det mere fleksibilitet for kunden at kunne vælge mellem flere betalingsmuligheder.

Selvom fakturabetaling endnu ikke er så stort i Danmark, er det ved at vinde frem som et alternativ til almindelig kortbetaling. I resten af Norden samt i Tyskland er det allerede meget udbredt, så hvis dit marked er internationalt, er det måske værd at kigge nærmere på fakturabetaling.

Du kan få fakturabetaling i din shop med tre forskellige løsninger, som er integreret med ePay. Det drejer sig om Klarna, SveaWebPay og iBill.

Hvis du vil høre mere om fakturabetaling, er du altid velkommen til at kontakte os.

---

Vil du lave automatiske trækninger på kundens kort?

Vi oplever, at mange forretninger vil lave automatiske trækninger på et betalingskort, uden at kunden skal indtaste sine kortoplysninger igen og igen.

Hos ePay kalder vi disse tilbagevendende betalinger for abonnementsbetalinger. De kan f.eks. bruges til månedlige abonnementer/gebyrer eller konti, der automatisk skal tankes op, når kreditten er brugt.

Logikken kan bruges til mange forskellige services, men det er ganske enkelt en måde for forretningen at gemme kortholderens kort uden at være PCI-certificeret (ligesom ePay er). For at trække penge flere gange på et kort, skal kortet oprettes ved ePay i et abonnement. Når kortholder annullerer sit abonnement ved forretningen, slettes abonnementet ved ePay.

Du vælger selv, hvordan du vil oprette abonnementet. Du kan bruge alle vores løsninger, f.eks. betalingsvinduet eller en betalingsanmodning.

Har du spørgsmål til noget af det, skal du endelig bare tage fat i os på ovenstående kontaktoplysninger. Vi sidder her for at hjælpe :)
Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 08:42

Hej Heine

Vi vil jo gerne tilbyde iBill, men er stødt på et problem som jeg godt kunne tænke mig at høre, om der er en løsning på:

Det gebyr iBill tager, bliver lagt oven i beløbet i ePay betalingsmodulet. Vi vil gerne afholde denne udgift i stedet for at pålægge den på kunden, ligesom vi gør med betalingskort hvor kunden heller ikke bliver pålagt noget gebyr.

Sidst jeg spurgte var det ikke muligt. Er der kommet en løsning på det?

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 22. Jan 13
Fra  ePay A/S Skrevet kl. 09:04

Hej

Jeg skulle lige have fat i en tekniker :)

Gebyret pålægges af iBill, og det er faktisk ikke noget, vi styrer her fra ePay. Har du haft fat i iBill om det?

Ellers synes jeg, du skal prøve at tage fat i dem og høre, om ikke I kan afholde denne udgift i stedet for at pålægge den kunden. Det må være noget, der kan ændres i deres set-up. 

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 10:00

Jeg har haft fat i iBill, og så vidt jeg husker, sendte de bolden videre til jer. Og sådan et spil har vi hverken tid eller lyst til at være kastebold i, så vi fjernede iBill igen.

Da vi startede op med iBill var de kun understøttet af QuickPay, og vi fik derfor et QuickPay modul. Da vi kørte iBill betaling gennem dette modul, kunne vi godt selv afholde udgifterne til gebyret. Men da vi har valgt at bruge ePay (og holder fast i dette valg), er vi ikke interesserede i at bruge to forskellige betalingsløsninger, og derfor var vi glade da I lancerede samarbejdet med iBill. Men glæden blev alligevel kortvarig :o)

Men vi må bare leve uden iBill.

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 10:10

i grove træk - Hvad er % man betaler ved ibill, klarna osv. ? Og går selvfølgelig ud fra at de tager det fulde ansvar for de dårlige betalere.

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 11:10
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

De tager 1,95% + 10 kr. pr. faktura, men der arbejdes vist med et anderledes setup.

Så længe deres retningslinjer følges, tager de det fulde ansvar. Eller sådan har det i hvert fald været, jeg har ikke fulgt med i om der er sket ændringer, da vi har måtte fjerne det igen.

Fra Aalborg
Tilmeldt 22. Jan 13
Fra  ePay A/S Skrevet kl. 12:35
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Hej igen

Der sker ting og sager, når man får fat i de rigtige mennesker :)

Efter noget intens graven fandt jeg frem til problemets kerne – og det er ved at blive løst as we speak.

Jeg kunne give dig en lang forklaring, men den vil jeg spare dig for og gøre det kort:

Vi understøtter valgfri gebyrpålægning gennem iBill fra den 11/6. Det vil sige, at det bliver muligt for forretningen selv at afholde transaktionsgebyret i stedet for at pålægge det kunden.

Jeg beklager hele miseren. Tak fordi du råbte op, og hav en god weekend.
Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 12:44

Cool.

Det er skrevet i kalenderen, for iBill er et ret stærkt "våben", som vi naturligvis gerne vil tilbyde.

Tak for info, og god weekend til dig :o)

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 13:28

Heine Hansen:
Vil du lave automatiske trækninger på kundens kort?

Vil man kunne bruge den løsning til afdragsordninger? Fx til delbetalinger hver måned i 12 måneder? (ligesom man kan med Klarna) 

Og hvis ja - er der nogen former for sikkerhed for at beløbet rent faktisk hæves hver måned, eller kan køber stoppe betalingerne?

Hilsen Morten

Fra Ringsted
Tilmeldt 15. Nov 06
Indlæg ialt: 297
Fra  Lampeguru.dk Skrevet kl. 14:07

Der mangler HELT SIKKERT at man kan tilbyde iBill som en SELVSTÆNDIG betalingsmulighed i stedet for at de skal "forvirres" ind igennem kort-betalingen (jeg har Epay)
Det er SÅ ærgeligt, hvilket har resulteret i at jeg har droppet iBill indtil i har løse det..

Det giver ingen mening at man skal gennem feltet kort-betaling for at betale med iBill og forklar-mig-røv delen bliver langt større af det.
Få fixet sådan at iBill er en selvstændig betalingsløsning og i får succes ;-) 

Lamper til enhver smag - Nu over 2000 lamper! LampeGuru.dk

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)