Vi har et par nyheder fra ePay, som vi gerne vil dele med jer. Hvis I har spørgsmål til noget af det, skal I bare hive fat i os. Vi fanges på mail support@epay.dk eller telefon 98 13 90 40 fra 09-16 alle hverdage. :) --- Tilbyder du betaling med faktura i din shop? Hvis ikke, så skulle du måske overveje det. Fakturabetaling er nemlig ret smart: Kunden laver et køb i din shop, men betaler først, når varen er modtaget. Når kunden kan vente med at betale, indtil varen er modtaget, øger det kundens tryghed ved at handle i din shop. Samtidig giver det mere fleksibilitet for kunden at kunne vælge mellem flere betalingsmuligheder. Selvom fakturabetaling endnu ikke er så stort i Danmark, er det ved at vinde frem som et alternativ til almindelig kortbetaling. I resten af Norden samt i Tyskland er det allerede meget udbredt, så hvis dit marked er internationalt, er det måske værd at kigge nærmere på fakturabetaling. Du kan få fakturabetaling i din shop med tre forskellige løsninger, som er integreret med ePay. Det drejer sig om Klarna, SveaWebPay og iBill. Hvis du vil høre mere om fakturabetaling, er du altid velkommen til at kontakte os. --- Vil du lave automatiske trækninger på kundens kort? Vi oplever, at mange forretninger vil lave automatiske trækninger på et betalingskort, uden at kunden skal indtaste sine kortoplysninger igen og igen. Hos ePay kalder vi disse tilbagevendende betalinger for abonnementsbetalinger. De kan f.eks. bruges til månedlige abonnementer/gebyrer eller konti, der automatisk skal tankes op, når kreditten er brugt. Logikken kan bruges til mange forskellige services, men det er ganske enkelt en måde for forretningen at gemme kortholderens kort uden at være PCI-certificeret (ligesom ePay er). For at trække penge flere gange på et kort, skal kortet oprettes ved ePay i et abonnement. Når kortholder annullerer sit abonnement ved forretningen, slettes abonnementet ved ePay. Du vælger selv, hvordan du vil oprette abonnementet. Du kan bruge alle vores løsninger, f.eks. betalingsvinduet eller en betalingsanmodning. Har du spørgsmål til noget af det, skal du endelig bare tage fat i os på ovenstående kontaktoplysninger. Vi sidder her for at hjælpe :) |
Hej Heine
Vi vil jo gerne tilbyde iBill, men er stødt på et problem som jeg godt kunne tænke mig at høre, om der er en løsning på:
Det gebyr iBill tager, bliver lagt oven i beløbet i ePay betalingsmodulet. Vi vil gerne afholde denne udgift i stedet for at pålægge den på kunden, ligesom vi gør med betalingskort hvor kunden heller ikke bliver pålagt noget gebyr.
Sidst jeg spurgte var det ikke muligt. Er der kommet en løsning på det?