Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp - vi er væk !

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Valby
Tilmeldt 28. Oct 09
Indlæg ialt: 430
Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Amadeo:

Gipote.dk:
Vi er stadig i toppen på søgeord "Plankette" som er et andet ord for hundetegn.

det undrer mig ikke, at i er på toppen med det ord. Det finns nemlig slet ikke på tyskSurprise

Jeg undres her. Jeg er tysk statsborger og opvokset med det tyske sprog og jeg er 100 procent sikker på, at ordet Plankette findes.

Har du brug for en garvet oversætter? dansk-tysk eller tysk-dansk - send en mail og få en professionel oversættelse.

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 16:41

Thomas Frost:

I er med stor sandsynlighed ramt af penguin 2.0 pga. jeres massive anktertekst manipulation på jeres backlinks. Faktisk ret utroligt I ikke blev ramt af penguin 1.0 når man ser at over 50 % af alle anktertekster på jeres backlinks er Hundemarke eller Hundemarken.

Når jeg ser på jeres backlinkprofil og sammenholder med hvad penguin går efter, så er jeg 95 % sikker på det er pga. anktertekster på jeres backlinks I er ramt.

Kan man på penguin blive smidt fra 3 -> 10 pladsen i SERP, eller vil en straf være hårdere?

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 16:58
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mark:
Kan man på penguin blive smidt fra 3 -> 10 pladsen i SERP, eller vil en straf være hårdere?

Det kan man godt. I nogle tilfælde får man en egentlig straf, i andre tilfælde falder man fordi nogle af ens backlinks er blevet devalueret i værdi. I sidste tilfælde kommet faldet and på hvor mange og hvor meget ens backlinks er devalueret.

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 08:22

Thomas Frost:

Mark:

Det kan man godt. I nogle tilfælde får man en egentlig straf, i andre tilfælde falder man fordi nogle af ens backlinks er blevet devalueret i værdi. I sidste tilfælde kommet faldet and på hvor mange og hvor meget ens backlinks er devalueret.

Ja netop og bare for at uddybe, så er det mest sandsynlige nok at der ligger en eller anden form for grænse for hvornår man går fra at få devalueret sine links til at blive decideret straffet.
Når vi ikke har set så mange ryge helt ud denne gang med Penguin, så er det ikke det samme som at Penguin nødvendigvis opfører sig anderledes, men at de fleste har lært lektien siden sidst.
Fra Middelfart
Tilmeldt 11. Apr 13
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 08:32
Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 08:43

Anders Saabye:

Du kan evt. læse dette blogindlæg fra Jesper Damtoft : http://www.citona.dk/blog/google-penguin-2/ 

Har fortæller han om fordelingen af ankertekster osv. 

Det er interessant han sætter så præcise tal på hvad en "naturlig" linkprofil er. Vi må ikke håbe der er mange der følger de præcise tal, da det ellers bliver nemt at spotte hvem der manipulerer Smile

Jeg er enig i det overordnede i artiklen, men at sætte præcise procenttal på linkfordeling er det samme som at tale keyword density i procent som noget præcist man bør arbejde efter.

Fra Middelfart
Tilmeldt 11. Apr 13
Skrevet kl. 09:38
Thomas Frost:

Anders Saabye:

Du kan evt. læse dette blogindlæg fra Jesper Damtoft : http://www.citona.dk/blog/google-penguin-2/ 

Har fortæller han om fordelingen af ankertekster osv. 

Det er interessant han sætter så præcise tal på hvad en "naturlig" linkprofil er. Vi må ikke håbe der er mange der følger de præcise tal, da det ellers bliver nemt at spotte hvem der manipulerer Smile

Jeg er enig i det overordnede i artiklen, men at sætte præcise procenttal på linkfordeling er det samme som at tale keyword density i procent som noget præcist man bør arbejde efter.

Jeg er enig i, at man som udgangspunkt ikke bør gøre meget for at overholde disse procentsatser, men jeg synes, at det er en god artikel til det overordnede, og til nogle vejledende tal:-)
Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 862
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 10:01

Thomas Frost:

Helt enig med Thomas her. Og hvad der er naturligt vil naturligvis Smile variere meget fra hjemmeside til hjemmeside. Om det er en blog, en webshop eller et helt andet type site vi taler om, vil næsten helt sikkert have stor betydning for, hvordan der *naturligt* linkes ind til webstedet.

dbh
Kenneth

Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk

Fra Middelfart
Tilmeldt 11. Apr 13
Skrevet kl. 10:13

Kenneth Wellin:
Helt enig med Thomas her. Og hvad der er naturligt vil naturligvis Smile variere meget fra hjemmeside til hjemmeside. Om det er en blog, en webshop eller et helt andet type site vi taler om, vil næsten helt sikkert have stor betydning for, hvordan der *naturligt* linkes ind til webstedet.

Ja, man skal i hvert fald passe på Wink. Tænkte bare, at når man bliver så meget deranket, må der være et eller andet galt med deres linkprofil. Derfor, kan det være godt at lige at tage et overordnet kig i forhold til procenterne.

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 862
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 10:19

Anders Saabye:
Ja, man skal i hvert fald passe på Wink. Tænkte bare, at når man bliver så meget deranket, må der være et eller andet galt med deres linkprofil. Derfor, kan det være godt at lige at tage et overordnet kig i forhold til procenterne.

Man skal helt sikkert holde skarpt øje med sin fordeling/variation i ankertekster. Men at sætte procenter på mener jeg ikke giver ret meget.

dbh
Kenneth

Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)