Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Valg af CMS / Shopping system

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Kjellerup
Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 53
Fra  Cilli - VD Group Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer!

Så har jeg endnu engang brug for jeres gode erfaringer! 

Jeg skal til at oprette en hjemmeside til mit nye/kommende firma. Jeg har købt domæne og webhotel hos MeeBox og skal nu til at igang. Det skal gå hurtigt og det skal være nemt - så jeg hurtigt og billigt kan komme igang med det sjove arbejde.

Hjemmesiden skal som udgangspunkt blot være i stil med www.dildoparty.dk - men skal på sigt evt. have mulighed for webshop.

Nogen der har erfaringer i den retning, som vil dele med mig? ;)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:47
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Carina,

Nu ved jeg ikke hvilket webhotel du har valgt hos Meebox, men de anbefaler ihvertfald ikke deres billige løsninger til webshop. Ejeren skrev i går her på amino at det nok ikke vil kunne køre tilfredsstillende og de ikke anbefaler det. Bare så du er opmærksom på det, og ikke først finder ud af det når du har sat en masse op.

Når det så er sagt, så brugte jeg faktisk selv en del tid på at søge efter et simpelt webshop system som vi selv kunne sætte op, men nåede til den konklusion at man skal gøre det man er bedst til, og det er ikke det jeg er bedst til, så jeg valgte at få en professionels hjælp og det kan jeg anbefale du også gør - det koster faktisk ikke så meget, ja faktisk ned til 1999 inkl. unikt design!

Prøv at tage kontakt til Thomas fra www.wuuzuu.com 

Fra Kjellerup
Tilmeldt 2. Feb 13
Fra  Cilli - VD Group Skrevet kl. 22:02

Mange tak for hjælpen! Du bekræfter blot at jeg skal starte uden webshop og når jeg så kommer rigtigt i gang, så må jeg finde en der er bedre end jeg til at lave webshop! ;)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:03

Selv tak, og held og lykke :-)

Fra Kjellerup
Tilmeldt 2. Feb 13
Fra  Cilli - VD Group Skrevet kl. 22:10

Tak :)

Hvad vil du kalde www.dildoparty.dk for en type hjemmeside?

Blog, galleri, portal, forum, gæstebog - eller?

Systemet er sat sådan op at de forskellige 1-Click-Installer er delt op efter type af side og jeg kan ikke rigtig finde ud af hvilken template der matcher mit behov bedst

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:44

dildoparty.dk er en almindelig hjemmeside med webform som tilmelding. Disse funktioner kan du få med Wordpress, som er et godt cms system til små hjemmesider. Wordpress kan senere opgraderes med webshop eller integreres i f.eks. en Magento webshop (proff. webshop).

Du kan finde et theme (design) til små penge hos themeforest: http://themeforest.net/category/wordpress 

Du kan også vælge et Wordpress/woocommerce theme (webshop + alm. hjemmeside) fra start: http://themeforest.net/category/wordpress/ecommerce/woocommerce

Wordpress kan du installere med meebox's 1-click installer (blogs), og der er installationsvejledning med til themet.

Hvis dit webhotel hos meebox viser sig at være for langsomt, kan du opgradere til deres prohotel, hvilket der ikke skulle være problemer med.

Kører du fast i installation eller opsætning, så kan du sikkert finde hjælp her på amino.

Fra København
Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 539
Skrevet kl. 23:13
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 4 person

Jeg skal lige for god ordens skyld tilføje til Michels indlæg, at alle vores webhoteller kan køre en webshop-løsning, men at vi ikke anbefaler det på de billigste løsninger, da de ganske enkelt ikke er bygget til det. Ergo er det en sandhed med modifikationer, at jeg har sagt/skrevet at vores webhoteller ikke vil køre en webshop tilfredsstillende.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:15

Patrick - Meebox:

Jeg skal lige for god ordens skyld tilføje til Michels indlæg, at alle vores webhoteller kan køre en webshop-løsning, men at vi ikke anbefaler det på de billigste løsninger, da de ganske enkelt ikke er bygget til det. Ergo er det en sandhed med modifikationer, at jeg har sagt/skrevet at vores webhoteller ikke vil køre en webshop tilfredsstillende.

Var det ikke også det jeg skrev?

Citat: Nu ved jeg ikke hvilket webhotel du har valgt hos Meebox, men de anbefaler ihvertfald ikke deres billige løsninger til webshop. (...)

Fra København
Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 539
Skrevet kl. 23:31

Michel Moore:

Patrick - Meebox:

Var det ikke også det jeg skrev?

Citat: Nu ved jeg ikke hvilket webhotel du har valgt hos Meebox, men de anbefaler ihvertfald ikke deres billige løsninger til webshop. (...)

Jo - jeg havde bare lige brug for at gøre det helt klart, at det ikke betød at man ikke kunne hoste webshops hos os. Den del havde du lige undladet at nævne.

Næste gang kunne du f.eks. skrive: "Meebox anbefaler ikke at man hoster webshops på deres billige webhoteller, der er deres professionelle webhoteller bedre egnet"? Eller noget i den stil... :-)

God aften!

Fra Kjellerup
Tilmeldt 2. Feb 13
Fra  Cilli - VD Group Skrevet kl. 19:10

Mange tak for Jeres svar - så skulle jeg have motivation til at forsøge lidt igen! :)

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)