Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Valg af CMS / Shopping system

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Du kan byg det i wordpress. Jeg kan godt byg et tema efter ejet ønske til din hjemmeside for 695kr :D

Hilsen Mike Nielsen

Fra Kjellerup
Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 53
Fra  Cilli - VD Group Skrevet kl. 20:19

Patrick - Meebox:
alle vores webhoteller kan køre en webshop-løsning, men at vi ikke anbefaler det på de billigste løsninger

Patrick, det kan være du har et godt råd til hvilken 1-Click-Installer jeg skal vælge efter mit ønske og behov? Det skal nemlig bare være helt vildt nemt og da jeg endnu ikke er startet op, skal siden ikke koste noget. 

Jeg har nemlig en idé om at når jeg er startet skal jeg have en profesionel til at lave en webshop for mig i stedet for. Men der kommer til at gå nogle måneder og webshoppen bliver nok først aktuel omkring juletid.

Fra Hammel
Tilmeldt 11. Aug 11
Indlæg ialt: 441
Fra  Websolu.dk Skrevet kl. 20:26

Carina, hvis ikke du har erfaring med det, vil ingen af de systemer, du kan installere, være supernemme - men som tidligere anbefalet i tråden, så prøv med WordPress - det er forholdsvis brugervenligt, og det er et meget benyttet system, så du kan google dig til nærmest alt.

Fra Kjellerup
Tilmeldt 2. Feb 13
Fra  Cilli - VD Group Skrevet kl. 20:47

Christian Bundgaard:
som tidligere anbefalet i tråden, så prøv med WordPress - det er forholdsvis brugervenligt, og det er et meget benyttet system

Jeg ved godt det er op ad bakke ;) Men økonomien er på nuværende tidspunkt ikke til at give noget for det desværre.

Ja jeg er os til WordPress, men tænkte at det kunne være fedt at tage fat i 1-Click-Installer, da jeg tidligere har lavet hjemmeside ved Surftown, hvor jeg kan forestille mig det har været noget lignende. Jeg er ved at lege med en template, men synes måske ikke lige den matcher såe godt igen, da det er en webshop og jeg gerne selv vil kunne vælge lidt flere detaljer.

Når man logger ind med MeeBox kan man vælge mellem nogle templates, der er opdelt i kategorier, men det er tidskrævende at kigge alle de mange templates igennem under alle menuerne.. Derfor kunne det være fedt. hvis nogen havde indgående kendskab til disse og udfra det kunne sige at der var en template der var som en helt almindelig side med x antal undersider og mulighed for at tilmelde nyhedsmails etc.

Tænker alternativt jeg må have gang i en anden løsning - i midlertidigt da jeg ikke kræver så meget af den første side, der bare skal være der ;)

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2178
Fra  PerfGrid Skrevet kl. 20:50

Carina Vestergaard:

Christian Bundgaard:
som tidligere anbefalet i tråden, så prøv med WordPress - det er forholdsvis brugervenligt, og det er et meget benyttet system

Jeg ved godt det er op ad bakke ;) Men økonomien er på nuværende tidspunkt ikke til at give noget for det desværre.

Ja jeg er os til WordPress, men tænkte at det kunne være fedt at tage fat i 1-Click-Installer, da jeg tidligere har lavet hjemmeside ved Surftown, hvor jeg kan forestille mig det har været noget lignende. Jeg er ved at lege med en template, men synes måske ikke lige den matcher såe godt igen, da det er en webshop og jeg gerne selv vil kunne vælge lidt flere detaljer.

Når man logger ind med MeeBox kan man vælge mellem nogle templates, der er opdelt i kategorier, men det er tidskrævende at kigge alle de mange templates igennem under alle menuerne.. Derfor kunne det være fedt. hvis nogen havde indgående kendskab til disse og udfra det kunne sige at der var en template der var som en helt almindelig side med x antal undersider og mulighed for at tilmelde nyhedsmails etc.

Tænker alternativt jeg må have gang i en anden løsning - i midlertidigt da jeg ikke kræver så meget af den første side, der bare skal være der ;)

Wordpress er gratis, og der findes massere templates :)

Tror det er svært at finde en hjemmesider kan alt det du skal bruge, uden du selv skal lave noget Big Smile

PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.

Fra København
Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 539
Skrevet kl. 20:56

Carina Vestergaard:

Patrick - Meebox:
alle vores webhoteller kan køre en webshop-løsning, men at vi ikke anbefaler det på de billigste løsninger

Patrick, det kan være du har et godt råd til hvilken 1-Click-Installer jeg skal vælge efter mit ønske og behov? Det skal nemlig bare være helt vildt nemt og da jeg endnu ikke er startet op, skal siden ikke koste noget. 

Jeg har nemlig en idé om at når jeg er startet skal jeg have en profesionel til at lave en webshop for mig i stedet for. Men der kommer til at gå nogle måneder og webshoppen bliver nok først aktuel omkring juletid.

Ja, hvis du er ude efter noget webshop, så kan jeg varmt anbefale WordPress med WooCommerce eller WP-Commerce eller Prestashop. Både WordPress og Prestashop kan installeres med 1-click-installer. Og WP-Commerce og WooCommerce er plugins til WordPress der ligeså nemt kan installeres. :-)

Fra Kjellerup
Tilmeldt 2. Feb 13
Fra  Cilli - VD Group Skrevet kl. 15:47

Endnu engang tak for Jeres svar!

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)