Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode Affiliate partnere?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Valby
Tilmeldt 7. Apr 13
Indlæg ialt: 268
Fra  Trendday ApS Skrevet kl. 19:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er :-)

Jeg leder efter nogle Affiliate links, som jeg kan bruge til min hjemmeside.

Mit spørgsmål er derfor:
Er der nogle der ved eller har en guide på, hvilke partnere der bedst kan betale sig, og er mest populærere?

Mvh

Kasper

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 19:40
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person

Helt klart Adservice.dk Yes

Tradedoubler skal du ikke vælge hvis du vil have dine betalinger No

Tilmeldt 5. Jun 11
Indlæg ialt: 18
Fra  E-magazine.dk Skrevet kl. 19:49

Jeg har også ret blandede erfaringer med Tradedoubler, selvom jeg har fået flere udbetalinger fra dem.

På et tidspunkt stoppede de fra den ene dag til den anden med at registrere mine salg, og på trods af flere mails og telefonopkald, er der ikke fundet en løsning på problemet. De sætter dog uden problemer penge ind på kontoen hvis jeg selv har lavet et køb, men det er jo ikke holdbart.

På det seneste er de sågar begyndt at ignorere mine mails. Så jeg ville nok kigge hos andre udbydere end Tradedoubler.

Fra Valby
Tilmeldt 7. Apr 13
Fra  Trendday ApS Skrevet kl. 19:52

Tak for svaret :-)
Er der nogle af jer der har erfaringer med partner-ads? :-)

Fra Valby
Tilmeldt 7. Apr 13
Fra  Trendday ApS Skrevet kl. 20:00

Jeg ved ikke om jeg formulerede mig forkert i starten.
Jeg søger Affiliate links, som jeg kan indsætte på min side (http://fodboldshow.blogspot.dk/).

Altså, jeg vil igennem andre firmaer tjene penge på deres banner/tilbud, som de udbyder.

Jeg er ikke selv en virksomhed som reklamere med noget :-)

Bare så vi er enige :-)

Tilmeldt 8. May 07
Fra  Remy Skrevet kl. 20:15

Brian Andersen:

Jeg har også ret blandede erfaringer med Tradedoubler, selvom jeg har fået flere udbetalinger fra dem.

På et tidspunkt stoppede de fra den ene dag til den anden med at registrere mine salg, og på trods af flere mails og telefonopkald, er der ikke fundet en løsning på problemet. De sætter dog uden problemer penge ind på kontoen hvis jeg selv har lavet et køb, men det er jo ikke holdbart.

På det seneste er de sågar begyndt at ignorere mine mails. Så jeg ville nok kigge hos andre udbydere end Tradedoubler.

Jep fik også efterbetalt over 2.000 kr. fordi de ikke havde registeret salg fra M1. Man man skulle selv opdage det og det holde bare ikke. Har nu skiftet til ADService og siden har indtjeningen steget med en faktor 12. Ret tankevækkende Confused

Tilmeldt 8. May 07
Fra  Remy Skrevet kl. 20:16

Har haft en konto hos dem og det køre godt. Kan godt anbefales.

Fra Middelfart
Tilmeldt 11. Apr 13
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 20:27

Kasper Pedersen:

Er der nogle af jer der har erfaringer med partner-ads? :-)

Jeg har rigtigt gode erfaringer med PartnerAds. Først og fremmest har de en god kundeservice - de har været hurtige om at svare på de mails jeg har sendt til dem gennem tiden. Udover det, tilbyder de mange forskellige danske annoncører.

Udover at bruge affiliate links, har jeg gode erfaringer med at bruge Goggle Adsense. Du kan selvfølgeligt mixe det, så du har affiliate links til produkter, og AdSense bannere. Adsense er CPC - altså du får X kr. per klik på reklamen.

Fra Valby
Tilmeldt 7. Apr 13
Fra  Trendday ApS Skrevet kl. 21:59

Hej igen Anders :-)

Det lyder godt!

Ja min plan var, at mixe både Affiliate og AdSense :-)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)