Hej Amino'er :-) Kasper |
Helt klart Adservice.dk
Tradedoubler skal du ikke vælge hvis du vil have dine betalinger
Hej Amino'er :-) Kasper |
Jeg har også ret blandede erfaringer med Tradedoubler, selvom jeg har fået flere udbetalinger fra dem. På et tidspunkt stoppede de fra den ene dag til den anden med at registrere mine salg, og på trods af flere mails og telefonopkald, er der ikke fundet en løsning på problemet. De sætter dog uden problemer penge ind på kontoen hvis jeg selv har lavet et køb, men det er jo ikke holdbart. På det seneste er de sågar begyndt at ignorere mine mails. Så jeg ville nok kigge hos andre udbydere end Tradedoubler. |
Tak for svaret :-) |
Jeg ved ikke om jeg formulerede mig forkert i starten. Altså, jeg vil igennem andre firmaer tjene penge på deres banner/tilbud, som de udbyder. |
Jep fik også efterbetalt over 2.000 kr. fordi de ikke havde registeret salg fra M1. Man man skulle selv opdage det og det holde bare ikke. Har nu skiftet til ADService og siden har indtjeningen steget med en faktor 12. Ret tankevækkende |
Jeg har rigtigt gode erfaringer med PartnerAds. Først og fremmest har de en god kundeservice - de har været hurtige om at svare på de mails jeg har sendt til dem gennem tiden. Udover det, tilbyder de mange forskellige danske annoncører.
|
Hej igen Anders :-) Ja min plan var, at mixe både Affiliate og AdSense :-) |