Grundet manglende tid til at fortsætte den og snart en flytning, så sælger jeg derfor en masse af mine sider og projektor. Er kommet af med en del sider og det er nu blevet den ene webshop's tur til at blive solgt. Pris indikation er: 29.995 kroner, som kan forhandles en smule. Prisen er allerede sat et stykke ned for at få den solgt hurtigt, virkede dog ikke da jeg ikke har lavet "reklame" for salget af den. Men gør jeg nu :) Link: Http://tekanden.dk/ (svarer også på .com og navnet med the) Siden http://teforum.dk/ kan medfølge ved hurtigt salg. Domænerne: Bornholmstehandel.dk og The-shop.dk kan også følge med hvis nye ejer ønsker dem.
Varelager for cirka 6.000 kroner medfølger ved salg (kan godt købes uden varelager, men ser helst at det bliver solgt også, da jeg ikke skal bruge te for 6000 selv ;) . Webshoppen har over 250 vare numre og mulighed for at udvide med rigtig mange produkter. Faste månedlige omkostninger (webhotel, betalings gateway m.m.): ca. 170 ,- plus moms. (betalings gateway og webhotel, skal flyttes. Jeg hjælper gerne med denne del). Der er ingen faste leverandør aftaler, men der vil til køber af shoppen blive givet en liste over steder, hvor jeg køber varerne (i EU) Så kan du som køber af shoppen købe som der hidtil er gjort eller få lavet faste aftaler med de steder. Flere af produkterne er det dog nemt nok at få faste aftaler lavet. Der er cirka 600 kroner tilbage på partner ads kontoen og dem får køberen også lov til at bruge (laver kampagnen om til klik i stedet for salg). Der kræves godkendelse hos FVST for denne type produkter, men det kan NEMT startes i privat hjem og godkendes til dette. Omsætning og mere information. gives kun til interesserede og ikke anonyme profiler. Så kontakt med det samme og du kan måske blive den nye ejer af Tekanden.dk samt andre domæner. |
Webshop med omsætning og varelager sælges
Jeg har kodet og designet den. |
|
Hej Bente. Du kan skrive til mig på amino1324951@dicm.dk (kan andre også) :) Mvh Kim |
Hej igen !
Kan du skrive lidt mere om omsætning mv ? Tid du bruger på den mv ? Vh Bente - evt mail til mig på bebeauty@live.dk
|
Der er sendt en mail til dig Bente :) |
Jeg har lige lavet en hurtig udregning på varelager og det er talt til at være for næsten 9000 pt. |
Hvad ligger sidste 3 måneders omsætning på? (svar evt. på privaten) Hvad trækker du ind på SEO. Evt. placering på nøglesøgeord. Mvh. Søren |