Venter lige på, at der kommer tastature med danske bogstaver ;-)
Så kan du nok vente længe, med mindre der er nogle som vil producere dem. Jeg har søgt med lys og lygte (og søger stadig), men de danske bogstaver er desværre kun attraktiv inden for landets grænser :)
Thomas L:
Dvs. Bruger man den rent faktisk også? *smiler
Hehe, den kan tjene mange formål. Du kan bruge den som mediecenter, så hvis du nu har en NAS stående, kan du streame film. Du kan også installere netflix og se film direkte som du kan på din tablet eller telefon. Endelig kan du også bare bruge den som en computer med internetbrowser, direkte på dit fjernsyn. Praktisk hvis du (som jeg) ikke rigtig har noget sted til et kontor, men stadig gerne vil arbejde "hjemmefra".
Så der er rigtig mange mulighederne. Og S400 modellen har quad-core cpu og 2gb RAM, så den er rigelig kraftig :)
Du kan købe dem i Kina til omkring 350,- kr. inklusiv transport osv..
Men du skal ikke lægge for meget i at den har en quad-core cpu. Den er ikke særlig brugbar når alt kommer til alt. Vi købte 4 stk. som vi delte, og ja det er sjovt i starten men det går hurtigt over. Hvis du vil have et media center så køb en ordentlig afspiller.
Så det findes med dansk tastatur alligevel? :) Nice! Kan godt være at Danmark geografisk ikke er det største land, men vi er sgu pænt seje alligevel! - Hvis jeg var dig, Jens, så havde jeg sagt tak til Carsten, og herefter købt 10-12 stykker hjem?
Til ham som kunne finde dem til 350,- på alibaba: Alt, og jeg mener virkelig alt, kan vel findes billigere fra fabrikanten eller lignende til en lavere pris hvis man graver dybt og længe nok? Men 1. det giver umuligt de samme rettigheder i forhold til garanti. 2. Serviceniveauet kan umuligt være den samme. Og 3. Man vil vel alt andet lige hellere betale lidt ekstra, også på den måde støtte en dansk iværksætter?
- Det er i hvert fald hvad jeg lige har gjort.
Til Jens: Jeg køber et tastatur af dig, når du har bestilt et med danske bogstaver. Deal?
Til Jens: Jeg køber et tastatur af dig, når du har bestilt et med danske bogstaver. Deal?
Du er velkommen :) Jeg begynder at søge med lys og lygte igen. Jeg er lidt usikker på om det skal være den model, som Carsten henviser til, men jeg sætter min makker til at skimme markedet igen. Det var åbenbart ikke svært at finde :)
Jeg vil opdatere tråden, når der er fundet et godt bud, og disse er på lager.