Vi kommer til at skyde vores første "kampagne" i gang her om ganske kort tid - forhåbentlig bliver det i denne uge, med vores første nyhedsbrev-udsendelse og tju-hej hvor det går!
Jeg vil dog gerne give besøgende på Amino en lille tyvstart - Så hvis I har kig på en Android mini-pc, så bestil nu, og få fragten gratis! Brug koden JUN13, så bliver fragten automatisk trukket fra ved checkout.
Bemærk at vi har fået den nye Android S400 mini pc, som har quad-core CPU kraft. En hurtig fætter, der er dens lillebror MK809ii'eren overlegen.
Det her har jeg ikke stødt på tidligere. Vil det sige at man i princippet kan koble den på ens fladskærms tv, og bruge den som en computer? Fedt! Hvordan er opløsningen så på dem?
@Carsten: Der er desværre ikke danske bogstaver på RC12'eren. Men disse optræder jo på skærmen, så når du skal taste dem skal du jo blot lige pege med musen på bogstavet. Men desværre er de ikke lavet med nordiske bogstaver (endnu)
Jeg må i hvert fald sige, at det er et godt marked med stigende interesse, du har valgt ;) Jeg er selv flittig bruger af min Nexus 7, så det kan godt være, at jeg snart køber et keyboard.
Du bliver lige nød til at hjælpe denne gadget freak engang? Jeg er nød til at have den! - Det er sikkert! Men hvad kan jeg egentlig helt præcist bruge den til i hverdagen? Dvs. Bruger man den rent faktisk også? *smiler