Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp! Hvilket mlm firma skal jeg vælge?

Side 4 ud af 4 (38 indlæg)
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 4. Jul 07
Indlæg ialt: 130
Fra  MNN Consult & Marketing Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved det fordi jeg var med til at starte et team op i Danmark for 3 1/2 hår siden, nok et af de første i Dk.....og nogle fra mit team har kørt videre siden da, mens jeg valgte at forlade Vemma igen.....

Det er smart markedsføring, men alt for dyre produkter......

Og så er det NFR .......jeg koncentrerer mig kun om produkter der rent faktisk må sælges i DK idag.......

Fra Hobro
Tilmeldt 11. Mar 14
Indlæg ialt: 6
Fra  www.clubsmartlife.com/?ThomasCSL Skrevet kl. 23:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person
Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 00:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas:

Hej

Du skal IKKE vælge et mlm firma.

Men derimod skal du bruge tid på denne hjemmeside: www.clubsmartlife.com/?ThomasCSL

Wow, det indlæg er helt vildt, ren reklame, og uden forklaring på noget som helst...Jeg har givet dig 1 stjerne, det er simpelthen en ommer.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 27. Aug 12
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 07:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Slot:

Thomas:

Hej

Du skal IKKE vælge et mlm firma.

Men derimod skal du bruge tid på denne hjemmeside: www.clubsmartlife.com/?ThomasCSL

Wow, det indlæg er helt vildt, ren reklame, og uden forklaring på noget som helst...Jeg har givet dig 1 stjerne, det er simpelthen en ommer.

Hold nu op med at være små negativ Martin. Ta ud og gå en frisk tur og nyd vejret, det vil hjælpe lidt på dit humør.

Trådstarteren spørger efter hvilke MLM vedkommende skal vælge, og her kommer linket, og vedkommende kan sætte sig ind i hvad det er for noget, mere er der ikke i det. Hvis du ik kan komme med andet end negativ brok, som du også gjorde med mig fornyeligt, så fatter jeg ikke hvad du laver her og opfører dig som en politimand. Trådstarteren må også meget gerne ind på mit link Kald det en reklame, jeg kalder det for hjælp. 

Du trænger til en fantastisk start på dagen, så du får 5 stjerner af mig ( hvis jeg kunne give dig det)

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 07:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Zahid:

Hold nu op med at være små negativ Martin. Ta ud og gå en frisk tur og nyd vejret, det vil hjælpe lidt på dit humør.

Trådstarteren spørger efter hvilke MLM vedkommende skal vælge, og her kommer linket, og vedkommende kan sætte sig ind i hvad det er for noget, mere er der ikke i det. Hvis du ik kan komme med andet end negativ brok, som du også gjorde med mig fornyeligt, så fatter jeg ikke hvad du laver her og opfører dig som en politimand. Trådstarteren må også meget gerne ind på mit link Kald det en reklame, jeg kalder det for hjælp. 

Du trænger til en fantastisk start på dagen, så du får 5 stjerner af mig ( hvis jeg kunne give dig det)

Mit humør er fantastisk, hvordan du kan vurdere udfra et kort indlæg er vildt. Jeg forklarer blot hvorfor jeg giver en stjerne, men du opfatter et svar som negativt, andre opfatter det som en hjælp. Sådan er vi så forskellige. At smide et svar der siger Du skal ikke vælge MLM for at linke til en side uden forklaring opfatter jeg ikke som hjælp, men som ren reklame. Jeg har efterhånden set mange tråde herinde og mange svar, derfor skriver jeg som jeg gør. At du så tager dine egne tråde frem, tja tag du det bare som negativt. 

Hvorfor dog give 5 stjerner hvis du er uenig, det er jo direkte tåbeligt! Og jeg er i øvrigt ligeglad med stjerner, men de fleste vil blot gerne have en forklaring på 1 stjerne istedet for at man blot lukker røven ;)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 27. Aug 12
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 08:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Der kommer et event her den 24. marts på Frederiksberg, hvor en fra Sverige vil fortælle mere om Vemma firmaet, hvilke muligheder der ligger bag Vemma, og sin succes med det i de 5 år, som han har arbejdet målrettet med det. Så Hvis du vil høre mere om det, så kontakt mig gerne pr pm :-) 

 

Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Yes

Fra København
Tilmeldt 3. Apr 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 09:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kaspar

Jeg ved godt at det er et gammelt indlæg men prøver alligevel.  Leder du stadig efter arbejdspartnere / koncepter?

Så send en PM

Side 4 ud af 4 (38 indlæg)