Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan kan jeg bevise over for banken; at der er nogen der til købe min service?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 25. May 13
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folkens jeg har brug for jeres hjælp!

Jeg er i gang med min forretningsplan og vil rigtigt gerne gøre det så perfekt som muligt for overbevise min bank. Jeg har brug for noget hjælp til at "fremskaffe beviser" til min bank om: Hvor mange der vil købe min service, hvor ofte taler vi om osv. Jeg vil gerne overbevise dem om, at jeg sagtens kan leve af min forretning og tjene nogen penge, jeg har prøvet med et spørgeskema på nettet, men der kom kun et svar! hvad skal jeg gør??

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46428
Fra  John Hannover Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan jo ikke bruge en spørgeundersøgelse med kun 1 svar til noget så smid den væk. Du kan ikke bevise det nogensinde, du må i hele resten af din plan håbe, at nogen i banken tror på planen, men regn med, at du får ikke lån uden sikkerhed - 

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal som John skriver, nok ikke regne med den store hjælp fra banken uden sikkerhed, det jo desværre en tilbagevendende begivenhed som ofte beskrevet i både elektronisk og skrevne presse at selv bundsolide virksomheder ikke kan låne.

Derudover kan du medbringe nogle ordre til at hjælpe med åbne døren til Fort Knox, det skader jo aldrig samt sidst men ikke mindst ; medbring de penge du selv har sparet op så det ikke kun er banken der risikere noget.

Held & lykke med projektet.

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan evt. finde inspiration i Dragons Den eller Shark Tank

For at overbevise banken, så bør du tænke som banken. De har en risiko forbundet med lån - Hvor meget skal der til, før de tør tage den chance? Hvad har du evt. selv skudt ind i virksomheden?

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du kunne sælge din service forud til nogle, og dermed bevise overfor banken, at der faktisk allerede er kunder, som venter på den...

Banker elsker, når de kan se, at der er omsætning og indtjening, og at lave et par forhåndsaftaler kræver kun lidt ben arbejde i forhold til det arbejde, som det ellers ville kræve at overbevise en bank med et koncept fra scratch...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Milady93:
Jeg er i gang med min forretningsplan og vil rigtigt gerne gøre det så perfekt som muligt for overbevise min bank. Jeg har brug for noget hjælp til at "fremskaffe beviser" til min bank om: Hvor mange der vil købe min service, hvor ofte taler vi om osv.

Det kan du jo kun bevise ved at fremvise aftaler der er underskrevet, fra virksomheder eller personer, der vil købe din service.

Hvad er det for en service du vil sælge og leve af?

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Og lige omkring det med at låne penge af banken, så hjælper du jo altid at du kan stille sikkerhed, eller skyder en del i selv.

P.S. Jeg rettede din overskrift, du var kommet til at skrive det hele med store bogstaver.

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det er muligt så kør det som fritidsprojekt i en periode - måske ender det med du slet ikke har behov for banken :) - og om ikke andet vil du ( forhåbentligvis )kunne vise xx antal rentable ordrer...

Fra Kolding
Tilmeldt 21. Mar 13
Indlæg ialt: 205
Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du laver et online spørgeskema, så skal du nok ikke regne med så mange svar - men du kan jo altid købe 4 kilo æbler, og printe spørgeskeamet ud, så stil dig et befærdet sted, og del æbler samt spørgeskemaer ud - selv om at folk har sagt ja i skemaet til at de vil købe det er det jo selvfølgelig ikke en sikkerhed, men det kan give en indikation.

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 775
Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du ikke er i stand til at få mere end 1 svar på dit spørgeskema, så ville jeg være bekymret for at tage et lån til et iværksætterprojekt.

Når det er sagt: Bevis overfor banken at nogen vil købe din service, ved at sælge din service. Så simpelt er det. Når du har købsordre/pre-orders/lignende (alt efter hvilken type produkt der er tale om), SÅ kan man gå i gang med at tage lån osv.

Jeg bygger verdens første "Invoice Management Platform" hos Likvido.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)