Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan kan jeg bevise over for banken; at der er nogen der til købe min service?

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 4. Jul 09
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg mener der er 2 retninger du bliver nødt til at arbejde i for at overbevise dig selv og banken om at din ide er holdbar.

Kunder er ikke en ligegyldig detalje i en virksomhed, det er faktisk det aller vigtigste.

Så først lav en kvalificeret markedsundersøgelse af behovet for dig og dit produkt, er du i en eksisterende branche, så find realistiske årsager til at kunderne skal vælge dig i stedet for de andre. Er du så heldig at have et nyt og uprøvet produkt, skal du arbejde meget grundigt med markedsundersøgelsen for at finde ud af om der er behov for produktet. Når du kender markedet og har analyseret dig frem til nogle kundeprofiler, så skal du lave en markedsføringsstrategi/plan.

Du bliver nødt til at bevise at din markedsføringsplan er holdbar, som de andre skriver, du skal vise at du er i stand til at sælge dine produkter, før du går i banken.

Når du kan bevise du kan sælge dine produkter til en pris der kan dække omkostninger og give en fornuftig avance, så er du kommet et godt stykke på vejen.

Men som de andre skriver, skal du også regne med at stille med penge selv, ligesom sikkerhed nok er et must fra bankens side.

Når du har alle disse ting på plads, kan du gå i banken og spørge om lån.

Held og lykke

De bedste hilsener

Finn 

Tilmeldt 25. May 13
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej tak for svaret. Jeg har en opsparing og en bil, som jeg kan stille til sikkerhed. Jeg vil bare gerne bevise banken hvorfor kunderne li

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)