Det er altid en god ide at have backup af sin egne hjemmesider. Hvis du har backup af dine, er det eneste du skal gøre er at uploade din index.php fil da det er den som blev overskrevet af hackerne. Så vidt jeg ved var web13 blevet angrebet da backup var i gang med at blive tager på alle webhoteler, dvs. der er gået kuks i den. Jeg tror ikke de er ligeglade, de er nok mere stressede netop på grund af folk som os, jeg har skrevet til dem ja omkring 20 gange i løbet af de sidste par dage. |
Patrick - Meebox:Arlo:Hej
Kan sige fra min side af, da er gået en uge og alle mine sider viser hacked by white hat.
Og deres support er ligelad via ticket og hjælper ikke direkte med sagen, og fuldkommen dårlig behandling når de først svarer på ticket.
Og alle mine data udelukkende (index filerne på alle domænerne), dem har de ikke backup af - så de er mistet. Så det ser meget dårligt ud for meebox lige nu, på små hoteller kører selv web 13.
Ærligt indrømme jeg er rigtig ked af det, dog kører deres pro hoteller fint som jeg har nogle par stykker af.
Hej Arlo,
Det er jeg ked af at høre. Kan du ikke prøve at skrive til vores support, forklare din situation og høre om de ikke kan være behjælpelige med at se om det kan løses på den ene eller den anden måde?
Hej
Der er tale om [Ticket ID: 978631, resten må du selv undersøge.