Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt webshop design, hvad synes du?

Side 2 ud af 4 (34 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Andreas - Style Guy:
Så fik du også reklameret Skype-CoolSmile Ej.

Naturligvis fik han det, det jo derfor folk svare og du gerne vil have de gør det så dit indlæg kommer op igen på forsiden. quid pro quo

Vedr. din side ser den rigtig fin ud, held og lykke herfra.

Fra Viborg
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 515
Fra  www.Andiie.dk Skrevet kl. 13:47

Jakodan.dk:
Fin og enkel side, kan rigtig godt lide baggrunden.

Mange tak, og i lige måde.Yes

Jakodan.dk:
Det eneste jeg ikke er så vild med er det store ur øverst til højre som tæller ned til hvornår i sender den næste pakke..Jeg synes det er distraherende når der ikke er andet der bevæger sig på siden og når siden er meget enkel.. Men jeg ved selvfølgelig ikke eom det giver mersalg at det er der, hvis det gør skal det jo bare blive der :-)

Tja, det kan godt være du har ret. Det kan godt fange ens opmærksomhed lidt, men så galt synes jeg heller ikke det er. Tror det virker meget godt hvis der nu er en kunde inde på siden og der er 10-20 minutter tilbage. Vi har i hvert fald set nogle bestillinger der er meget tæt på kl 17. Om det er en tilfældighed skal ikke kunne siges. Big Smile

Jakodan.dk:
Og så kan jeg se, hvis jeg lægger noget i kurven, at fragten kun er 20 kr hvis man køber for mindre end 150 kr.. Måske skulle det stå et sted, for det er jo ret billigt.

20kr i fragt er lidt dyrt i denne branche i forhold til produkternes pris, synes jeg i hvert fald. Men vi har gjort meget opmærksom på hvornår kunderne får gratis fragt ved køb over 150 kr. bla. i fordels boksen, i indkøbskurv-boksen tæller den ned til 150 kr. Og så inde på indkøbskurv siden står der gratis fragt ved køb for over 150 kr. Smile

Andiie.dk - Billig professionel webshop opsætning, priser fra kun 1.995 DKK!

Fra Viborg
Tilmeldt 2. Mar 11
Fra  www.Andiie.dk Skrevet kl. 13:55

Tim J. Nielsen:
Rigtig fin og brugervenlig shop. Jeg er dog enig i, at logoet er lidt 'træls' for at sige det på jysk. Det mangler spræl og personlighed. Jeg er i det hele taget ikke så begejstret for jeres brug af blå. Det virker lidt konservativt, på en side med så mange farverige og festlige slips.

Mange tak for detYes. Det kan godt være skrifttypen kunne skiftes, men ellers synes jeg selv det passer meget godt.

Tim J. Nielsen:
Jeg synes også det er ærgerligt, at i har valgt almindelige (kedelige) produktbilleder (med en endnu kedeligere baggrund)  til jeres slides. Slides skal man kun bruge, hvis man har noget meget vigtigt på hjerte, og skal gerne give indtryk af, at du har noget som du synes at kunden absolut bare MÅ se. Alt for mange bruger slides uden at ville noget med det. Hvorfor er der fx ikke nogen call to action på jeres?

Vi har lidt blandet produktbilleder, nogle af dem er modelbilleder, men vi ved ikke hvad folk helst vil have. Slideshow bannernes baggrund skiftes, det er jeg enig med dig i. Der kommer også call-to-action på de næste bannereSkype-Wink

Mange tak for din feedbackYes

Fra Græsted
Tilmeldt 28. Feb 13
Indlæg ialt: 254
Fra  NordQ Skrevet kl. 14:10

Rigtig flot side!

Helt sikkert nogle gode ideer som jeg selv vil arbejde videre med på min egen side :)

Jeg synes uret er genialt, men kunne bedre lide det gamle i havde! Det var faktisk det første jeg lagde mærke til da jeg åbnede den gamle hjemmeside.

Jeg synes logoet passer fint ind, så det ville jeg ikke bruge penge på at arbejde videre med.

Hvordan ser det ud med jeres tilmeldinger til nyhedsmail? Synes den grønne knap fanger øjet og kunne forstille mig at den er med til at få flere til at trykke på den.. Jeg ville dog bytte om på "fordele" og "nyhedsmail", så man ikke behøver at scrole ned for at lægge mærke til nyhedsmailen.

Har i overvejdet at skrive køb eller læg i kurv i stedet for læs mere?

Super smart at kunderne kan få en e-mail når produktet kommer hjem! Er det noget folk bruger, for så vil jeg da også overveje at tilbyde det på min shop :)

Det var hvad jeg havde herfra!

Salg af legetøj, børnebøger, børnetilbehør og meget mere på www.NordQ.dk

Tilmeldt 30. Apr 13
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 14:45

Hej

Generelt syntes jeg det virker som en meget fin side!

Har dog lige et spørgsmål, hvorfor er det i har et chatvindue? jeg tænker lidt hvad skal man bruge det til når man køber et slips?

Og så lige en ting mere, når jeg går ind på Tilbudssiden kommer der 3 varer frem, men de står under hinanden, andre steder på siden ser det ud som om jeres produkter står ved siden af hinanden, hvilket jeg også måske ville overveje inde på tilbudssiden?

Hilsen René

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 18. May 13
Indlæg ialt: 50
Fra  www.e-cigaret-butik.dk Skrevet kl. 14:48

Ser fint ud... Syns dog at fonten i menuen er lidt for tung, hvis der skulle være noget...

Held og lykke med det!

Bestil din e-cigaret hos e-cigaret-butik og få super gode tilbud på både e-cigaretter og e-juice.

Fra Viborg
Tilmeldt 2. Mar 11
Fra  www.Andiie.dk Skrevet kl. 15:23

Christina Nordquist:

Rigtig flot side!

Helt sikkert nogle gode ideer som jeg selv vil arbejde videre med på min egen side :)

Mange takYes Altid godt andre kan få inspiration Smile

Christina Nordquist:
Jeg synes uret er genialt, men kunne bedre lide det gamle i havde! Det var faktisk det første jeg lagde mærke til da jeg åbnede den gamle hjemmeside.

Tak, dog kan man hurtigere se hvornår vi afsender på den nye.

Christina Nordquist:
Jeg synes logoet passer fint ind, så det ville jeg ikke bruge penge på at arbejde videre med.

Tak Yes

Christina Nordquist:
Hvordan ser det ud med jeres tilmeldinger til nyhedsmail? Synes den grønne knap fanger øjet og kunne forstille mig at den er med til at få flere til at trykke på den.. Jeg ville dog bytte om på "fordele" og "nyhedsmail", så man ikke behøver at scrole ned for at lægge mærke til nyhedsmailen.

Det ser ok ud, folk kan også blive tilmeldt når de opretter en bestilling hvis de vil. Dog vil vi sætte mest fokus på vores fordele derefter nyhedsbrevet. :)

Christina Nordquist:
Har i overvejdet at skrive køb eller læg i kurv i stedet for læs mere?

Vi har overvejet at lave begge knapper, men vi tænker at folk tilføjer jo ikke noget til kurven uden de har kigget nærmere på produktet. :)

Christina Nordquist:
Super smart at kunderne kan få en e-mail når produktet kommer hjem! Er det noget folk bruger, for så vil jeg da også overveje at tilbyde det på min shop :)

Tja vi har da haft nogle, men nu har vi næsten også altid godt fyldt op på lageret. Men i forhold til så bliver det benyttet godt.

Mange tak for din feedback, det sætter vi pris påYesYes

Fra Viborg
Tilmeldt 2. Mar 11
Fra  www.Andiie.dk Skrevet kl. 15:25

rene2690:
Generelt syntes jeg det virker som en meget fin side!

Mange tak for detYes

rene2690:
Har dog lige et spørgsmål, hvorfor er det i har et chatvindue? jeg tænker lidt hvad skal man bruge det til når man køber et slips?

Det bliver faktisk benyttet ofte, folk spørger tit omkring forsendelse, og hvad for en farve der vil passe til en hvis farve skjorte.

rene2690:
Og så lige en ting mere, når jeg går ind på Tilbudssiden kommer der 3 varer frem, men de står under hinanden, andre steder på siden ser det ud som om jeres produkter står ved siden af hinanden, hvilket jeg også måske ville overveje inde på tilbudssiden?

Læs lige hele mit opslag Big Smile

Mange takYes

Tilmeldt 30. Apr 13
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 15:27

Andreas - Style Guy:
Det bliver faktisk benyttet ofte, folk spørger tit omkring forsendelse, og hvad for en farve der vil passe til en hvis farve skjorte.

Ja okay der kan man bare se, så skal i da nok bare beholde det :-)

Andreas - Style Guy:
Læs lige hele mit opslag

Det var lige mig der ikke læste ordentligt så ;-)

Fra Viborg
Tilmeldt 2. Mar 11
Fra  www.Andiie.dk Skrevet kl. 15:27

ecigaretten:

Ser fint ud... Syns dog at fonten i menuen er lidt for tung, hvis der skulle være noget...

Held og lykke med det!

Vi kigger på det, mange tak for din tid.Yes

Side 2 ud af 4 (34 indlæg)