Naturligvis fik han det, det jo derfor folk svare og du gerne vil have de gør det så dit indlæg kommer op igen på forsiden. quid pro quo Vedr. din side ser den rigtig fin ud, held og lykke herfra. |
Jakodan.dk:Fin og enkel side, kan rigtig godt lide baggrunden.
Mange tak, og i lige måde.
Jakodan.dk:Det eneste jeg ikke er så vild med er det store ur øverst til højre som tæller ned til hvornår i sender den næste pakke..Jeg synes det er distraherende når der ikke er andet der bevæger sig på siden og når siden er meget enkel.. Men jeg ved selvfølgelig ikke eom det giver mersalg at det er der, hvis det gør skal det jo bare blive der :-)
Tja, det kan godt være du har ret. Det kan godt fange ens opmærksomhed lidt, men så galt synes jeg heller ikke det er. Tror det virker meget godt hvis der nu er en kunde inde på siden og der er 10-20 minutter tilbage. Vi har i hvert fald set nogle bestillinger der er meget tæt på kl 17. Om det er en tilfældighed skal ikke kunne siges.
Jakodan.dk:Og så kan jeg se, hvis jeg lægger noget i kurven, at fragten kun er 20 kr hvis man køber for mindre end 150 kr.. Måske skulle det stå et sted, for det er jo ret billigt.
20kr i fragt er lidt dyrt i denne branche i forhold til produkternes pris, synes jeg i hvert fald. Men vi har gjort meget opmærksom på hvornår kunderne får gratis fragt ved køb over 150 kr. bla. i fordels boksen, i indkøbskurv-boksen tæller den ned til 150 kr. Og så inde på indkøbskurv siden står der gratis fragt ved køb for over 150 kr.