Vi har nu endelig fået skiftet det gamle halv grimme design ud med noget nyt og mere stilet. Vi har været online i lige godt over et halvt år, og det har gået over al forventning.
Du skal være mere end velkommen til også at komme med feedback på brugervenligheden, købsflowet osv.
Vi har en lille fejl på Tilbudssiden, hvis der er nogen der skulle være behjælpelig med at få den rettet, så kontakt mig gerne via PB eller skriv på chatten.
Det er noget bedre end mange andre sider der ønsker kommentarer. Der er dog et eller andet ved skrifttypen jeg ikke er så vild med, kan dog ikke lige sætte en finger på hvad.
Fin og enkel side, kan rigtig godt lide baggrunden.
Det eneste jeg ikke er så vild med er det store ur øverst til højre som tæller ned til hvornår i sender den næste pakke..Jeg synes det er distraherende når der ikke er andet der bevæger sig på siden og når siden er meget enkel.. Men jeg ved selvfølgelig ikke eom det giver mersalg at det er der, hvis det gør skal det jo bare blive der :-)
Jeg ville fjerne uret og sætte kort-logoerne op øverst i stedet
Og så kan jeg se, hvis jeg lægger noget i kurven, at fragten kun er 20 kr hvis man køber for mindre end 150 kr.. Måske skulle det stå et sted, for det er jo ret billigt.
Rigtig fin og brugervenlig shop. Jeg er dog enig i, at logoet er lidt 'træls' for at sige det på jysk. Det mangler spræl og personlighed. Jeg er i det hele taget ikke så begejstret for jeres brug af blå. Det virker lidt konservativt, på en side med så mange farverige og festlige slips.
Jeg synes også det er ærgerligt, at i har valgt almindelige (kedelige) produktbilleder (med en endnu kedeligere baggrund) til jeres slides. Slides skal man kun bruge, hvis man har noget meget vigtigt på hjerte, og skal gerne give indtryk af, at du har noget som du synes at kunden absolut bare MÅ se. Alt for mange bruger slides uden at ville noget med det. Hvorfor er der fx ikke nogen call to action på jeres?
Det er noget bedre end mange andre sider der ønsker kommentarer. Der er dog et eller andet ved skrifttypen jeg ikke er så vild med, kan dog ikke lige sætte en finger på hvad. Vil lige tilføje at det nok er ved knapperne på siden.
Modtaget, vi vil kigge på at få lavet nogle nye knapper til side, mange tak.