Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gennemsyn af min webside igen på kronometer.dk

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 12. May 13
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Fik gode respons sidst og ville gerne høre mere.

Her er det jeg har fået forbedret.

1. 

NU skulle man kunne se min web i pæn "tilstand" på Chrome, som var den mest vanskeligste at gøre i orden og Explorer, der var lidt mindre vanskelig at        gøre i orden. Ser det nogenlunde fornuftig ud ?

2.

Jeg har fået 3 henvendelser, men ikke pga annonceringer eller pga. websidens design nu. Folk slog bare op på russike ure og Vostok-Europe. Når jeg annoncerer igen regner jeg med lidt flere

3.

Jeg har rettet de stavefejl jeg kunne se. Hvis nogen tilfældigvis skulle finde flere sig endelig til.

4.

Nets er stadig langsomme og undskylder. Jeg ringede til dem for 4 dage siden og var nr. 14 i kø. Jeg har derfor sørget for betalinger muliggjort over overførsel, Paypal, som jeg kan se at mine tyske leverandører stor set kun bruger, og jeg har sørget for at varen kan fås pr. efterkrav. Jeg er blevet tilbudt af kunne få få salg via faktureringer, men har ikke besluttet mig endnu. Det er pudstig sådan som vi herhjemme gør det så besværligt, nå et land som Tyskland gør det nemt. Jeg skulle høre noget fra Nets om 5 dage thi,hi...........

Det er nok det bedste jeg kan gøre nu. Jeg ved at dem, der sælger lidt dyre ure fra 10.000 og opefter ikke bryder sig om Nets, da man ikke er ret godt beskyttet imod et stjålet Dankort. En af mine bekendte droppede Nets, da et stjålent Dankort blev brugt til at købe et 30.000 kr. ur for. Der gik 7 uger inden han fik dækket sine udgifter.

Anton Kraft har skaffet sig et Nauticfish ur nu som han skal på tv 3 med i 45 minutter. Med lidt helt kan jeg få nogle salg den vej igennem. Spændende er det under alle omstændigheder.

VH

Nicholas Stenov/kronometer.dk

Fra Odense
Tilmeldt 6. Dec 11
Indlæg ialt: 89
Fra  Jeppesmith.dk Skrevet kl. 14:55

Hej Nicholas

Umiddelbart når jeg kommer ind på siden, synes jeg den ser helt fin ud, men når jeg kører længere  ned, ser din footer meget uprofessionel ud. Det vil jeg foreslå du får ordnet hurtigt, for det ødelægger en ellers rigtig fin side.

Her er et screenshot af siden jeg får vist i chrome:

- Jeppe

Tilmeldt 12. May 13
Skrevet kl. 15:13

Hej Jeppe.

Joo, det kunne være bedre, men hvad skal jeg gøre. Jeg ville gerne have det til at være større. Jeg kan godt lide de hvide bjælker men det står lidt småt.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47145
Fra  John Hannover Skrevet kl. 15:24

jeg har samme footer i chrome som vist i det tidligere billede  - men en masse hvide bjælker med lille skrift som man skal jage nedad for at se - ser mystisk ud

Betaling mod faktura skal du holde dig langt fra med ure, det vil jeg anse for alt for farligt-  Paypal kender næsten alle urfolk, ewire osv er alternativ - nets vil kunne vise sig at kræve et ret stort sikkerhedsbeløb, jeg ville tro ure lå i kategori usikre varer

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 12. May 13
Skrevet kl. 15:36

Hej John

Ja chrome har jeg først nu lært at zoome på med ctrl og så trykke på +

Explorer så bedre ud.

Jeg ville gerne have teksten lidt større på bjælkerne, og nu fandt jeg ud af det. Har ikke tænkt på det før. Er det stadig for småt ?

VH

Nicholas

Fra Aarhus C
Tilmeldt 5. Jul 11
Indlæg ialt: 195
Skrevet kl. 15:36

Kronometer:
Joo, det kunne være bedre, men hvad skal jeg gøre. Jeg ville gerne have det til at være større. Jeg kan godt lide de hvide bjælker men det står lidt småt.

Jeg troede det var en fejl ... men så skriver du her at det er med vilje. :-(

Jeg ville få en designer/UX'er til at kigge lidt på det ... 

Jeg ville personligt ikke købe på siden ... da det virker ufærdigt, pga den footer.

Udover det, så er der nogen problemer med din menu i både Chrome og Internet Explorer 9 ... tester ikke flere da der sikkert er samme problemer. Menu'en går under teksten i de øverste lag. http://screencast.com/t/vr8feNQBV 

mvh

Tilmeldt 13. May 13
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 15:39

Jeppe Smith:

Hej Nicholas

Umiddelbart når jeg kommer ind på siden, synes jeg den ser helt fin ud, men når jeg kører længere  ned, ser din footer meget uprofessionel ud. Det vil jeg foreslå du får ordnet hurtigt, for det ødelægger en ellers rigtig fin side.

Her er et screenshot af siden jeg får vist i chrome:

- Jeppe

Det ser ud på samme måde i safari på mac

Fra Søborg
Tilmeldt 22. Nov 10
Indlæg ialt: 229
Skrevet kl. 15:46

Jeg forhandler selv ure på nettet, og kan forsikre dig om, at du vil blive angrebet hyppigt af mere eller mindre avancerede svindlere hvis/når du åbner op for kreditkort.

Men omvendt er det et næsten et must at kunne tilbyde betaling med kreditkort.

Havde jeg ure i din prisklasse, og stod uden ekspertise i at spotte disse svindlere, så havde jeg lavet en kombinationsmodel:

Bed alle kunder der betaler med kreditkort om at verificere deres identitet med en 1 krones transaktion via netbank. Derved filtrerer du efter min mening 99,99% af svindlerne fra. De "rigtige" kunder vil nok også kunne se fornuften i en sådan model, og de risikerer blot 1 krone på det.

Held og lykke.

Tilmeldt 12. May 13
Skrevet kl. 15:48

Det er med vilje med de hvide bjælker, men det med overlapning skyldes at jeg har for mange hovedmenuer. Jeg bør skære 3 - 5 af. Min templates kan ikke tage så mange sagde Megento, som jeg bruger. Jeg ha ikke råd til at ofte mere end 2.000 kr på siden. Under alle omstændigheder fandt jeg ud af at folk, der kikker på siden ikke tænker meget over de småfejl der er. De har fortalt mig, (8 af dem), at de kun kikker på hvad ure jeg har til salg. Alt andet er de ligeglade med, dog bortset fra en fornuftig betalingsløsning. Som en sagde. "selv om det er småbesværlig med betaling, så har du det ur jeg søger, og ingen andre har det i landet. Så betød betalingsordningen ikke så meget"

Men som sagt venter jeg stadig på Nets. Det er kun hjemmesiden de skal gennemgå sagde de. Alt dokumentation er i orden. Jeg tror nu kun få ville vælge at lade være med at handle på min side grundet det med Nets. Jeg tror at russerure ikke er i så høj kurs, og folk vælger oftest kendte mærker.

Jeg vil ikke annoncere igen, tror jeg, før det med Nets er i orden

VH

Nicholas

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 17:30

Troels:
Jeg forhandler selv ure på nettet, og kan forsikre dig om, at du vil blive angrebet hyppigt af mere eller mindre avancerede svindlere hvis/når du åbner op for kreditkort.

Hej Troels

Det ser jeg på ingen måde. Har på 6 år ikke mistet en krone på den konto, da det er ret nemt i Shopify at spotte svindelforsøg.

Hvilket man iøvrigt også kan forsikre sig mod på http://kreditkortforsikring.dk/

Til gengæld ser jeg en voldsom trafik på iBill betalingen, hvor mange søger direkte på "ure på faktura" el.lign., bestiller et eller flere ret dyre ure, men bliver efterfølgende afvist af iBill - formentlig pga. RKI status.

Så ja, der er brådne kar derude, men de kan spottes med lidt omhu.

Venlig hilsen
Ole 

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)