Hej alle.
Fik gode respons sidst og ville gerne høre mere. Her er det jeg har fået forbedret.
1. NU skulle man kunne se min web i pæn "tilstand" på Chrome, som var den mest vanskeligste at gøre i orden og Explorer, der var lidt mindre vanskelig at gøre i orden. Ser det nogenlunde fornuftig ud ?
2. Jeg har fået 3 henvendelser, men ikke pga annonceringer eller pga. websidens design nu. Folk slog bare op på russike ure og Vostok-Europe. Når jeg annoncerer igen regner jeg med lidt flere
3.
Jeg har rettet de stavefejl jeg kunne se. Hvis nogen tilfældigvis skulle finde flere sig endelig til. 4.
Nets er stadig langsomme og undskylder. Jeg ringede til dem for 4 dage siden og var nr. 14 i kø. Jeg har derfor sørget for betalinger muliggjort over overførsel, Paypal, som jeg kan se at mine tyske leverandører stor set kun bruger, og jeg har sørget for at varen kan fås pr. efterkrav. Jeg er blevet tilbudt af kunne få få salg via faktureringer, men har ikke besluttet mig endnu. Det er pudstig sådan som vi herhjemme gør det så besværligt, nå et land som Tyskland gør det nemt. Jeg skulle høre noget fra Nets om 5 dage thi,hi...........
Det er nok det bedste jeg kan gøre nu. Jeg ved at dem, der sælger lidt dyre ure fra 10.000 og opefter ikke bryder sig om Nets, da man ikke er ret godt beskyttet imod et stjålet Dankort. En af mine bekendte droppede Nets, da et stjålent Dankort blev brugt til at købe et 30.000 kr. ur for. Der gik 7 uger inden han fik dækket sine udgifter. Anton Kraft har skaffet sig et Nauticfish ur nu som han skal på tv 3 med i 45 minutter. Med lidt helt kan jeg få nogle salg den vej igennem. Spændende er det under alle omstændigheder.
VH
Nicholas Stenov/kronometer.dk
|
Hej Nicholas
Umiddelbart når jeg kommer ind på siden, synes jeg den ser helt fin ud, men når jeg kører længere ned, ser din footer meget uprofessionel ud. Det vil jeg foreslå du får ordnet hurtigt, for det ødelægger en ellers rigtig fin side.
Her er et screenshot af siden jeg får vist i chrome:
- Jeppe