Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gennemsyn af min webside igen på kronometer.dk

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 12. May 13
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Troels

Lyder som en rigtigt god idé. det vil jeg benytte Smile

VH

Nicholas

Tilmeldt 12. May 13
Skrevet kl. 17:41

Hej Ole.

Ja, erfaringerne er forskellige.

Med selve min forside vil jeg sørge for i Gollade Ads at folk kommer direkte ind på de de søger og ikke kommer på forsiden. Jeg må jo lave 3 - 4 små kampagner når den tid kommer.

VH

Nicholas

Fra Søborg
Tilmeldt 22. Nov 10
Indlæg ialt: 229
Skrevet kl. 19:28

Hej Ole

Så har du enten været ekstremt heldig/dygtig, eller også er vi en magnet for svindlere.

Jeg kender ikke Shopify, så jeg skal ikke kunne sige hvordan det virker.

9 ud af 10 svindlere fanger vi da også i opløbet. Men der er de ekstremt dygtige og organiserede svindlere, og så de desperate bedragere, som benytter deres eget kreditkort for efterfølgende at afvise transaktionen. Sidstnævnte er så godt som umulige at fange i opløbet, da al deres info jo sådan set stemmer.

Vi er hos kreditkortforsikring.dk, og har fået tilbagebetalt de sager der har været dækket under deres forsikring. Så dem kan jeg også godt anbefale. Processen er dog temmelig tidskrævende pr sag, så vi bruger stadig meget tid på at screene ordrer, selvom forsikringen sådan set dækker tabet.

Mht Ibill bør du nok lige nærlæse deres betingelser, inden du vurderer dem som bedrageriresistente.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 19:57
Skrev da ikke noget om at iBill er "bedrageriresistent" ...

Gjorde blot opmærksom på at nogle tager den vej i shoppen og giver det et forsøg. Kan jo også bare være at de gerne vil have et ur :-)
Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 20:23

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 20:27

Ja jeg forstår heller ikke meningen med den footer?

Mange af de links der er i footer'en virker som om de hører til på en FAQ side.

Du kan eventuelt få dem vist vandret i stedet for så footer'en ikke er så høj, som en slags tag cloud.

Din tekst i footer'ens links er næsten ikke til at læse og så virker hover effekten ikke så godt, da den overlapper det der står ovenover i sidens normale footer.

Din tekst er også skrevet i alt for brede spalter, de er mest læsbare når de er på omkring 70 tegn før linjeskift.

Jeg vil gerne hjælpe dig med disse ting, hvis du ikke selv kan. Lad os tage en snak på PM, hvis det er.

vh Jens

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Tilmeldt 12. May 13
Skrevet kl. 20:37

Hej Jens

Jeg skal tænke over det.

Lige nu skal jeg have andre ting på plads.

VH

Nicholas

Tilmeldt 12. May 13
Skrevet kl. 20:45

Jeg kan se at jeg har 8 fejl og ingen advarelser Det ville da være rart at få dem fjernet på et tidspunkt. Amini her har 185 fejl og 127 advarsler.

Rolex har 74 fejl og 2 advarelser

Ville det hjælpe at fjerne det hvide på footerlinks ?

VH

Nicholas

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 21:09

Jeg ville mene at det ville virke hvis du fjerner de hvide kasser og laver al tekst i footer'er hvid i stedet, så den er til at læse.

vh Jens

Tilmeldt 12. May 13
Skrevet kl. 21:31

Jeg vil lige forsøge det. Synes det er lidt svært at fjerne kasserne nu. Men nu hvor kasserne er der, så er det da nemt at læse med den størrelse. Når curseren kommer hen over bliver det mørkt, men forvirrer det en bruger ?

VH

Nicholas

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)