Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

5-star-rating-system

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. May 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen,

jeg skal få lavet et 5 stjernet rating system til min video-hjemmeside, hvor kunderne skal kunne være i stand til at bedømme ud fra 5 stjerner.. Det skal laves således, at når de bedømmer forbinder siden sig til mit Mysql og gemmer bedømmelsen således, at jeg faktisk er i stand til at vise den gennemsnitlige bedømmelse.. :) Hvis der er nogen der er i stand til at sætte dette system, er i mere end velkommen til at skrive i dette indlæg

Jeg vil selvfølgelig foretrække hvis der var en der ville hjælpe mig med at lave det gratis, men jeg er villig til at betale omkring 250 kr.

Mvh
Ekrem mert

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 754
Fra  Codemagic (Sitemagic CMS) Skrevet kl. 23:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Nu skriver du ikke om du bruger et CMS. Men jeg antager at det er noget i denne retning du ønsker:
http://sitemagic.org/cms-guide/MoreRatings.html

Hvis ikke du allerede har et system, kunne du jo passende overveje Sitemagic CMS, som ovenstående eksempel tager udgangspunkt i. Så indsætter du blot rating-stjernerne sammen med hver enkelt YouTube-video. Det er forøvrigt gratis.

Fra Århus
Tilmeldt 12. Nov 12
Indlæg ialt: 96
Fra  Whybeard Skrevet kl. 00:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Ekrem-mert:
eg er villig til at betale omkring 250 kr.

Hvis du ikke kan finde ud af ham den andens metode, så hjælper jeg dig gerne for 250 dask :)

Kontakt mig på ct (snabel-a) ny-musik.dk eller i en privatmeddelelse her på amino! :)

Mange hilsner,
Christian, CEO hos cShakers.dk (håndsyede køletasker til din proteinshaker) [åbner i nyt vindue]

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)