Hey Min Adsense konto er blevet deaktiveret af en årsag Google Adsense endnu ikke har specificeret for mig. Alle mails jeg skriver til dem, bliver besvaret med standard svar. Nu kan jeg kun appellere og i appellen skrive en tekst. Men denne tekst bliver enten ikke læst, eller blot forbigået, da samme standard svar kommer retur på alle appeller. Kan det virkelig passe at et SÅ stort medie som Google ikke kan håndtere sager personligt? Kan det virkelig være rigtigt at de blot kan lukke folks konti og indkomst muligheder, uden at give nogen konkret årsag hvor de beskriver hvad man personligt har gjort forkert? Er der andre end mig som har problemer med at få kontakt med Google Adsense, eller kender nogen som har en løsning, høre jeg meget gerne fra jer. Af rene principielle årsager, mener jeg ikke at de "bare" skal have lov til at vende ryggen til og lade folk ligge tilbage i rendestenen. Håber at høre fra jer. |
Hej Joseph
Det er da ærgeligt, at din Adsense konto er blevet deaktiveret. Hvis Google ikke svarer direkte til dig på din anmodning, så prøv evt. at skrive en tråd på Deres Adsense Forum.
https://productforums.google.com/forum/#!forum/adsense
Held og lykke
Venlig hilsen
Christoffer