Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kontakt til Google Adsense

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 26. Mar 12
Indlæg ialt: 20
Fra  Bio-Pejs.dk Skrevet kl. 08:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey

Min Adsense konto er blevet deaktiveret af en årsag Google Adsense endnu ikke har specificeret for mig.

Alle mails jeg skriver til dem, bliver besvaret med standard svar.

Nu kan jeg kun appellere og i appellen skrive en tekst. Men denne tekst bliver enten ikke læst, eller blot forbigået, da samme standard svar kommer retur på alle appeller.

Kan det virkelig passe at et SÅ stort medie som Google ikke kan håndtere sager personligt?

Kan det virkelig være rigtigt at de blot kan lukke folks konti og indkomst muligheder, uden at give nogen konkret årsag hvor de beskriver hvad man personligt har gjort forkert?

Er der andre end mig som har problemer med at få kontakt med Google Adsense, eller kender nogen som har en løsning, høre jeg meget gerne fra jer.

Af rene principielle årsager, mener jeg ikke at de "bare" skal have lov til at vende ryggen til og lade folk ligge tilbage i rendestenen.

Håber at høre fra jer.

Tilmeldt 1. Jan 12
Indlæg ialt: 52
Fra  Electronic Net Marketing Skrevet kl. 09:44

Hej Joseph

Det er da ærgeligt, at din Adsense konto er blevet deaktiveret. Hvis Google ikke svarer direkte til dig på din anmodning, så prøv evt. at skrive en tråd på Deres Adsense Forum.

https://productforums.google.com/forum/#!forum/adsense

Held og lykke

Venlig hilsen
Christoffer

Få det bedste inden for sport, serie og film - Sammenlign TV pakker og find de bedste tv pakke priser her

Fra København K
Tilmeldt 26. Mar 12
Fra  Bio-Pejs.dk Skrevet kl. 10:04

Hej Christoffer.

Det er hermed gjort. Tak.

Så er der bare at krydse fingre for at nogen tager action.

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 10:16
Hej Joseph.

Og du er sikker på at du ikke har glemt noget på dine adsence sider såsom disse sider?:

Contact
Disclaimer
Privacy Policy

?

Eller noget helt tredje. Men jo kender det godt. Google er umulige at komme i kontakt med. Med mindre du trapper op på deres kontor. Men de har jo en milliard de skal svare.
Fra København K
Tilmeldt 26. Mar 12
Fra  Bio-Pejs.dk Skrevet kl. 10:28

Hej Internexus

Jeg kan slet ikke kontakte dem via min tidligere Adsense side, idet den er lukket. Når jeg går ind på deres kontakt, kommer der blot en boks frem hvor der står noget med "Din konto er deaktiveret, se her hvorfor din konto kan være blevet deaktiveret.........." Som er links ind til mere standard svar, hvilke ikke hjælper mig.

Jeg er helt enig mht. mange at besvare.

Men ville du tage det som et fyldestgørende svar fra en netbutik, du ikke havde fået varer fra og ikke var til at komme i kontakt med?

Jeg mener jo helt personligt at det er yderst dårlig service, af netop så stor en virksomhed.

Jeg ville bedre kunne forstå det hvis det var en lille grønthandler butik, som havde fået ekstra meget arbejde en enkelt dag og derfor ikke havde tid til alle kunder. Men Google? Nej det skal bare fungere, der er ingen undskyldninger.

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 10:37

Det er det samme man hører gang på gang, og alligevel bliver folk ved med at benytte dem.

Måske du skulle finde andre græsgange, hvor du faktisk kan få support?

Fra København K
Tilmeldt 26. Mar 12
Fra  Bio-Pejs.dk Skrevet kl. 10:47

Hej Carsten

Det har jeg også. Alle mine sites køre nu på ren affiliate indtjening uden Google adds reklamer og det fungere rigtig fint. Jeg tror endda det kan have en fordel for mine besøgene at de blot ser, hvad de kommer efter.

Men af rene principielle årsager, synes jeg bare ikke de skal have lov til at slippe afsted med dette. Jeg har et mindre beløb til udbetaling tilbage, som de ikke har givet mig - det er dog ikke betydeligt.

Men det er til gengæld det at jeg er blevet markeret som "forkert" i Googles øjne, uden grund. Og i og med jeg ikke selv mener at have gjort noget forkert, må det jo være nogen andre som har, hvilket er gået ud over mig. OG hvis min teori holder stik, vil enhver kunne vælte en anden virksomhed uden at give dem mulighed for at rejse sig igen, såfremt de lever af Google Adsense.

Det vil jeg gerne gå meget langt med at forsøge at ændre. Lige så meget for andres skyld i fremtiden.

Det skal også lige nævnes, at kontoen er fra omkring Marts 2012 og at det er et stykke siden de har deaktiveret kontoen. Det skete i Februar.

I starten skrev jeg meget til dem, men som i så mange andre tilfælde, begynder man at opgive når der ikke kommer noget svar. Derfor har jeg ventet lidt tid og egentlig næsten opgivet. Indtil nu.

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 11:11

Joseph Favilla:
Men af rene principielle årsager,

Jeg er ikke uenig med dig.... Vejen til helvede er bare brolagt med principper... - Er det virkelig kampen mod google værd, når der nu findes så mange gode alternativer?

Fra København K
Tilmeldt 26. Mar 12
Fra  Bio-Pejs.dk Skrevet kl. 11:31

Ja, jeg vil egentlig gerne forsøge at give mig tid til at det, hvis det kan hjælpe andre i fremtiden. Det er måske ikke det klogeste, hvis jeg skulle tænke egoistisk og det kan da også godt være jeg ender med at fortryde min spenderede tid senere hen. Men lige nu ser jeg det kun som det rigtige at forsøge at gøre noget som egentlig på mange områder er ret godt, endnu bedre.

Fra København K
Tilmeldt 26. Mar 12
Fra  Bio-Pejs.dk Skrevet kl. 12:38
Side 1 ud af 2 (13 indlæg)