Rent visuelt er jeg personligt ikke så vild med siden.
Logoet har ikke et præg der gør at jeg tænker det sidder som det skal.
Der er ikke rigtig konsistens mellem overskrifter og brødtekster (hverken farver eller størrelser) på tværs af dine side.
De springer mig også i øjnene at alle dine priser er "specialpriser" - du har ikke en eneste vare som sælges til din egen normalpris.
Din kontaktside mangler både CVR nummer og kontaktoplysinger (her tænker jeg specifikt addresse).
Og hvorfor er noget af siden på engelsk ("Your shopping cart is empty")?
Nederst på din side skriver du "© 2013 MGCovers.dk Alle rettigheder forbeholdt." - men for mig set det ud som om du har forsøgt at skjule at du har brugt en template fra templates-master.com. Og har du rent faktisk ophavsret på alle billederne på siderne eller i det mindste indhentet brugstilladelser til det? Jeg tænker især på det store Apple-logo med slogan på siden http://www.mgcovers.dk/index.php/apple-produkter/
Faldt jeg over siden tilfældigt ville jeg ikke turde købe på siden.
En lille finurlighed; I din kode har din shops meta keywords en imponerende længde på 6328 tegn, mens din meta description hedder bare "Default Desciption". 6328 tegn er for mange til keywords er ikke dækkende for den pågældende side. Og Google bruger i øvrigt keywords, men bruger derimod din meta description - som maks bør være på 255 tegn (dog klipper de fleste søgemaskiner ved ca 155 tegn ved forhåndsvisning).
Jeg beklager al negativiteten i mit indlæg, men din shop er ikke for tillidsvækkende i min optik.