Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tid til at løfte sløret på min Webshop ;) Feedback Ønskes

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. May 13
Indlæg ialt: 172
Fra  MG Skrevet kl. 16:03 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Efter jeg lavet en tråd ang. Klichéen med at lave en webshop hvor man solgte Covers.

Så mener jeg selv at jeg er blevet færdig med min side

Jeg ønsker derfor at få jeres feedback på siden

Dog vil jeg sige at jeg er i gang med at få et større udvalg.

Her er siden

www.mgcovers.dk 

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 16:13

Beklager, men jeg falder altså ikke ned af stolen af et 100% standard gratis Magento-theme, hvor du ikke engang har udnyttet de muligheder der følger med theme.

Samtidig mangler du at oversætte dele af siden.

Der mangler finish for din side virker tiltalende og professionel.

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. May 13
Fra  MG Skrevet kl. 16:18

Da jeg lige er startet med virksomheden, venter jeg med at købe et Theme.

Jeg synes det er det pæneste theme jeg er kommet i nærheden af som er gratis.

Når jeg kan se en fremgang i biksen, så kan jeg godt love dig at der kommet et betalt theme på bordet. 

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 16:20

Det har intet med sagen at gøre, at du gerne vil betale for et theme. Det handler om simpel grafik og viden om opsætning af din side:

Du udnytter ikke de muligheder der er i det nuværende. Du mangler at oversætte dele af siden. Din grafik er "hakket" og ukomplet. Du har intet favicon men benytter Magento's. Du mangler et logo på siden.

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. May 13
Fra  MG Skrevet kl. 16:23

Istedet for at sige at jeg ikke bruger themes funktioner, så sig hvilken funktioner jeg ikke bruger....

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 16:30

Rent visuelt er jeg personligt ikke så vild med siden.

Logoet har ikke et præg der gør at jeg tænker det sidder som det skal.

Der er ikke rigtig konsistens mellem overskrifter og brødtekster (hverken farver eller størrelser) på tværs af dine side.

De springer mig også i øjnene at alle dine priser er "specialpriser" - du har ikke en eneste vare som sælges til din egen normalpris.

Din kontaktside mangler både CVR nummer og kontaktoplysinger (her tænker jeg specifikt addresse).

Og hvorfor er noget af siden på engelsk ("Your shopping cart is empty")?

Nederst på din side skriver du "© 2013 MGCovers.dk Alle rettigheder forbeholdt." - men for mig set det ud som om du har forsøgt at skjule at du har brugt en template fra templates-master.com. Og har du rent faktisk ophavsret på alle billederne på siderne eller i det mindste indhentet brugstilladelser til det? Jeg tænker især på det store Apple-logo med slogan på siden http://www.mgcovers.dk/index.php/apple-produkter/

Faldt jeg over siden tilfældigt ville jeg ikke turde købe på siden.

En lille finurlighed; I din kode har  din shops meta keywords en imponerende længde på 6328 tegn, mens din meta description hedder bare "Default Desciption". 6328 tegn er for mange til keywords er ikke dækkende for den pågældende side. Og Google bruger i øvrigt keywords, men bruger derimod din meta description - som maks bør være på 255 tegn (dog klipper de fleste søgemaskiner ved ca 155 tegn ved forhåndsvisning).

Jeg beklager al negativiteten i mit indlæg, men din shop er ikke for tillidsvækkende i min optik.

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. May 13
Fra  MG Skrevet kl. 16:33

Jeg kan se der er nogen mangler...
Får rettet på dem 

Fra Dragør
Tilmeldt 20. Jan 13
Indlæg ialt: 512
Fra  Vilogo Skrevet kl. 17:52 | Låst

Jeg syntes der er mange små fejl på din webshop, som de andre har nævnt, men det der falder mig mest i øjnene er dit logo. Det er ok det er simpelt men ikke ok at det er kedeligt. Ellers syntes jeg at du skal have taget nogle nye produktbilleder, de der udstråler ikke af professionalitet.
Og som sidste af de 3 det Facebook banner det passer bare ikke ind, jeg tror folk vil finde en mere bemærkelses værdig knap mere passende her der siger du det til dem, men tro mig hvis de kan lide din webshop skal de nok like den på facebook :-)
Ellers held og lykke med shoppen!
Vh

Mangler du grafisk assistance? Få lavet professionelt grafisk arbejde til din virksomhed her: http://vilogo.dk/

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)